|
Verkiezing van de grootste NL-TA
|
View this Thread in Original format
| Cosmic |
| 198 centimeter. Wie bied meer? |
|
|
| Chicane |
:conf:
ik ben 190, basvh is de grootste, period. :D |
|
|
| dj_spare |
| 189 hier, geen schijn van kans dus :( |
|
|
| Eye-Riz |
| nou, zijn we hier ook klaar (je had ook niet meteen je lengte moeten vertellen cosmic, sukkel :toothless ) |
|
|
| MaGiK54 |
| HiGH_NrG is denk de grootste hiero, net over de 2 meter volgens mij. |
|
|
| Subsonik |
| stop maar, niemand kan tegen mijn 174 op:haha: |
|
|
| magrec |
Gaat tussen high of basvh....
ik ben 1.94 |
|
|
| Passiva |
| HiGH_NrG wint zeker. Die gast is echt HUGE :p |
|
|
| Esrem |
Mag ik meedoen aan de competitie voor de grootste NL-TA vrouw:P:D?
1.82m |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Cosmic
198 centimeter. Wie bied meer? |
Zie je nou wel dat je de GROOTSTE n3rd bent!:stongue: |
|
|
|
|