|
Tiesto מגיע לחווה פעם נוספת
|
View this Thread in Original format
| black mammmba |
http://layla.ynet.co.il/newLayla/
על ידי בנאר של לילה.
מצויין כי
טיאסטו,עופר ההומו יופיעו בחוות היען
בקרוב..
למישהו יש פרטים:wtf:
אולי יהיה עדיף לנוסע מבית הספר להדנסה צבאית שבמצפה רמון לאילת במקום הביתה?:eyes:
אלי
:tongue2 |
|
|
| FederalBI |
מצד אחד זה יכול להיות שילוב יפה אבל מצד שני זה יכול להיות מזעזע.
ד"א הרגע חזרתי מאילת מטיול שנתי ובול היינו בטיול בהרים שליד חוות היען. |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by FederalBI
מצד אחד זה יכול להיות שילוב יפה אבל מצד שני זה יכול להיות מזעזע.
ד"א הרגע חזרתי מאילת מטיול שנתי ובול היינו בטיול בהרים שליד חוות היען. |
same here :]
יש הרבה ארבה
איזה מלון היית? |
|
|
| FederalBI |
הלוואי מלון.
אכסניית נוער |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
חוות היען המקום הכי יפה ושווה בארץ!!!!!!!!!
מקום נפלא!
למה עופר המסריח הזה ינגן שם לא הבנתי!
מצד שני אני כן מבין!
טיעסטו עולה מלא כסף ומביא מלא כסף!
ועופר גם מביא מלא כסף! למרות שהוא לא שווה ש"ח בודד.
בקיצר מסיבת הכנסות!
או שפשוט אמרו עופר זכה בארץ מקום ראשון נביא אותו!
וטיעסטו מקום ראשון כללי נביא גם אותו ושיחקנו אותה!
בקיצר לא משנה איך ומה החשיבה שמאחורי האירוע התוצאה היא גועל נפש!
לקחו מקום קסום!!!!!!
לקחו את טיעסטו!
עד פה הכל טוב!
אבל למה לעזזל להכניס את עופר השרלילה הזה למהההה להרוס לעזזל?????
:( :mad: :whip: :conf: :sadgreen: :nervous: :eek: |
|
|
| princess cc |
אמרתי לכם שהוא צריך לבוא לחוות היען!:)
איזה נוסטלגיה! טיאסטאו בחוות היען
וואייייייייייייייייייייייייייייייייי...
אהלןןןןןןןןןןןןןןןןן |
|
|
| FederalBI |
סיסי תתחדשי על החתימה
;) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by FederalBI
סיסי תתחדשי על החתימה
;) |
בוקר טוב פרח דבש!
איפה נעלמת? |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני מסכים קצת עם גיל...
קשה לי להבין איך ניו יורק האוס יחמם בצורה טובה את טיאסטו....
מוזר תמוה וללא ספק מאחורי ההחלטה עומדים אנשים שמבינים בעסקים
לא במוזיקה |
|
|
| Shahar |
למה להביאו אותו בינואר לחווה?
גם קפוא וגם ירד גשם |
|
|
| markfeldman |
| COUNT ME IN !!! |
|
|
| Shahar |
לא יהיה קפוא שם????.
וגשם??. |
|
|
|
|