return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Is Dutch society sick? (pg. 8)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by Donna
Naja nie nodig die hele meuk door te spitten als ik mn eigen gedachtes hier al perfect verwoord zie staan;)

Lees dan alleen de eerste twee pagina, want dat gaat over euthenasie bij kleine kinderen. Een buitenlander vergelijkt ons met de nazi's die ook de ongewenste wegwerkte. Vervolgens is de discussie over het geloof overgeslagen maar das off topic gezien de eerste post.
Donna
quote:
Originally posted by Jappio
I don't think that parents should decide for their children about life and death.

Hm well,by getting pregnant of the baby and carry it till birth the parents allready decide bout that kinda.
Cuz in many foreign country a LOT of illegal abortians take place,drugsmoms delevering baby's who need heroin etc. Or a baby has aids even b4 it takes the first breath on earth.
Thats a first thing thats "evil",the abort policy.

So now ppl are going hysterical bout parents who decide if their child should live in pain and misery,never will get the life we all know.And if thats a point,that the child will never know such a life so it wont miss it and will be "happy" in his own awfull life,then hey,you could blame the parents of being selfish.SO WHAT?!!

If "god" didnt want this all to happen and let nature decide and ,then he shouldnt have give us the inteligence we have,or is he maybe just a little sadistic prick and jerks off by watching what he created to kill his time with?
We have the inteligence to make choises,and we dont got that for no reason,so wtf ppl talk bout "let god decide",then let him decide for everybody and everything in this world.

The preacher who decides to rape a child in the house of god is sickness,but then again,if he gets caught,many ppl will just pretend they dont know,just cuz it doesnt fit the img of their believe.

En daarmee belanden we dan toch bij de stelling van JP ;)
MaGiK54
Mooi verwoord Donna ;)
Donna
quote:
Originally posted by Raymond
:crazy:

Ik kan er niks aan doen, maar ik begin het geloof steeds meer het as van het kwaad te vinden.

Het is eerder de brandhaard;)

Het is heel jammer dat men vroeger zich niet kon vinden in de "just be" style die we nowadays hanteren.
Ik denk dat we er met zn allen wel waren uitgekomen als we gewoon alles zelf hadden mogen bepalen,mensen zonder opgelegde normen en waarden vanuit welke hoek dan ook,kunnen met hun instinct en onder leiding van mother nature in de beschaving kunnen groeien die zijzelf hanteren.
Er moest zonodig "iets" zijn waaraan men zich kon vasthouden omdat ie niet met zn intiligentie overweg kon en zelf de keuzes niet kon maken.

Gezeik allemaal,en dat van een meneer uit een land waar ze je ontvoeren in hun zo onschuldige eurodisney om je ingewanden te jatten en je nog onder narcose in een steeg keilen.
poephoofd:P
jp
http://www.foxnews.com/story/0,2933,140612,00.html

:whip:
New Wave
quote:
Originally posted by jp

Zeker geschreven door iemand die nog nooit in Nederland is geweest.
Het is maar goed dat ze in Amerika wel zo slim zijn en het zo perfect doen met hun systeembeleid.
@win
quote:
Originally posted by jp

Ik had het al gelezen. Al die conservatieve kakkerlakken mogen van mij van deze aarde geveegd worden :haha:
TOR
quote:
Originally posted by jp
De hoeveelheid toeval die je op een gegeven moment te verwerken krijgt laat niks anders over dan de overtuiging dat er iets is wat alles op aarde regelt e.d.

daar ben ik het niet mee eens. je kunt ook gewoon neutraal blijven, zoals ik. als ik bepaalde dingen niet kan verklaren, neem ik daar vrede mee in plaats van voorbarige conclusies te trekken en er zo willekeurige verklaringen tegenaan te gooien.
New Wave
Alle mensen moeten eens ophouden met al dat gezever.
Je bent hier om de economie goed te houden, je voort te planten, je kids op te voeden en daarna dood te gaan...want mensen....zo gaan we allemaal. Of je wilt geen kinderen en heb ej extra tijd voor jezelf :)
djxtension
quote:
And now we have the killing of newborns. All of this in a country where the Nazis murdered Ann Frank just because she was Jewish and therefore less than human.

Does history repeat? In Holland, apparently it does.

Laat ze eerste eens uitzoeken hoe het precies in elkaar zit, voor ze beginnen te zeiken. Maar ja, dat zal wel te veel moeite zijn...

Donna
quote:
Originally posted by New Wave
Je bent hier om de economie goed te houden, je voort te planten, je kids op te voeden en daarna dood te gaan...want mensen....zo gaan we allemaal. Of je wilt geen kinderen en heb ej extra tijd voor jezelf :)

Daar krijg je in t bejaardenhok later al genoeg van "tijd voor jezelf"
Als je mzzl hebt,heb je kids die je ok behandelen omdat jij hen dat ook hebt gedaan.
Maar als je een kasplantje hebt laten leven omdat dat god's wens was dan laat je die nu mooi in zn sop gaar koken nu jij te oud bent er nog langs te gaan in t gekkehuis of ander verpleegoord.
Maar hey,jou valt niks te verwijten want jij hebt gehandeld volgens god's draaiboek.

Mensen zijn dom...en kortzichtig.
Donna
quote:
Originally posted by New Wave

Daar krijg je in t bejaardenhok later al genoeg van "tijd voor jezelf"
Als je mzzl hebt,heb je kids die je ok behandelen omdat jij hen dat ook hebt gedaan.
Maar als je een kasplantje hebt laten leven omdat dat god's wens was dan laat je die nu mooi in zn sop gaar koken nu jij te oud bent er nog langs te gaan in t gekkehuis of ander verpleegoord.
Maar hey,jou valt niks te verwijten want jij hebt gehandeld volgens god's draaiboek.

Mensen zijn dom...en kortzichtig.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 
Privacy Statement