return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Angry?
View this Thread in Original format
Kaidreas
mmmm dacht maar eens iets nieuws te proberen..
wilt ge u ff afreageren, of iets uit laten ofzow.. ga u gang. hopelijk werkt het :D

godverdomme. voze, vuile viezen boer

:o thanks
Xilver
Yeah, I'm pretty ing pissed off right now... Zit nog op 't werk, maar kga toch nog efkes blijven zitten, want 't is niet safe van in deze mood de baan op te gaan.
pooley
schijtkut !
Zoekt nen boom buite en roept er is tege, tree hugging hippies
pooley
kzit ook nog opt werk, in zaventem, nog 30 minutjes en kmag naar huis
Xilver
ah kzit vlakbij ze, in Evere

geen goesting om een pint te gaan pakken?
Zehra
nice thread!

ow en: :whip: :mad: grrr
Gladius
GODVERDOMME, waarom wilt die ing opdracht nu ni opschieten!? het exaam nadert en nu krijgde nog van die superopdrachten voorgeschoteld. :whip:
Anselmus van Canterbury, ik vervloek u tot het einde der tijden! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Zehra
aaarghhhhhhhhhh nog steeds :whip:
Xilver
quote:
Originally posted by Zehra
aaarghhhhhhhhhh nog steeds :whip:

Yup same here... nog steeds @ work ook... en chance da hier geen volk meer is buiten mij
Buoyant
ik ben eigelijk helemaal niet kwaad op dit moment, ik voel me rustig en kalm, heel aangenaam relaxed, VET COOL en bovendien übertoll klasse jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dus misschien komt het later nog, je weet het ooit nooit niet he

TOR
het is al ettelijke jaren geleden dat ik nog es kwaad ben geweest :) de laatste tijd ben ik gewoon moe.. steekt gewoon tegen iedere dag te moeten pendelen.
Nyah
Ik kan, als ik onder een grote druk sta, wel al eens voor t minste lastig worden (cfr examens) dan kan ik echt ni veel verdragen.
Als ik iets zoek en ik weet dat ik het 'daar' gelegd heb en ik vind het niet, kan ik ook al eens serieus uitflippen-tegen deur, muur, kussen, ... Ma meestal is het dan een kwestie van fkes rustig tot 10 tellen en eventjes wat hulp vragen aan een rustigere geest "Ma???:o" :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement