return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Talent van het jaar!
View this Thread in Original format
moogwai
Welke producer vind jij het talent van het jaar?

Ik stem voor Ozgur Can. Ik had vorig jaar nog nooit van deze knakker gehoord, terwijl hij dit jaar echt zo veel goede platen geproduceerd heeft. ff denken... Sometimes, Over Nothing at All, Irony, Reclaim, Zero Hour, Illusion, Connected, Not Even Winds, etc en daarnaast nog een paar erg vette remixen

Verder moet ik hier ook denken aan Andy Moor, alleen is hij al wat langer bezig, misschien kun je hier beter spreken van grote doorbraak :) Van Andy kun je ook een waslijst samenstellen: White Room, Tilt - The World Doesn't Know , Ridgewalkers Feat El - Find (Andy Moor Remix), Brian Eno - An Ending (Ascent) (Leama & Moor Remix), Gill Norris - Forme (Leama and Moor Remix), Matt Darey Presents Li Kwan - Point Zero 2004 (Leama & Moor Remix) en dan vergeet ik er nog wel een paar.

Verder van eigen bodem vind ik vooral Perry O'Neil en Sander van Doorn de grootste talenten. Perry's Wave Force, Arise, Mind Circles en z'n remix van As The Rush Comes, wat een tunez :crazy: Sander's producties onder z'n eigen naam (Loaded, Punk'd en Dark Roast) zijn echt super en best vernieuwend ook en ook bij z'n Sam Sharp en Sandler projecten zitten leuke plaatjes tussen.

Ook erg talentvol vind ik Phynn, Danjo & Rob Styles (Primer), Rico Soarez/Probspot, Estuera, Nathan Fake, Nikola Gala, Michael Burns (Blue Haze), Elevation en Mark Otten (Lightscape). Zij hebben allemaal meerdere producties/remixes die ik echt helemaal super vind.

Eigenlijk best een goed jaar voor nieuw talent, want ik zal er best nog een paar vergeten :D De meeste "gevestigde" namen hebben het ook niet slecht gedaan dit jaar maar ook niet echt overtuigend. En een Armin van Buuren, Rank 1 of Above And Beyond hebben amper wat leuks geproduceerd om en maar een paar te noemen.
tijs08
Ik ben het echt helemaal met je eens Moogwai, goede onderbouwing! :D

Kleine puntjes die verschillen:

- Sander van Doorn vind ik niks
- Perry is ABSOLUUT beste Nederlands talent 2004

- Ik zou Nikola Gala (idd) en Kosmas Epsilon ook zeer zeker hoog in het lijstje hebben staan :cool:

en ja, deze mogen we ook niet vergeten: Starkid RIP :sadgreen:
djxtension
2004 is toch vooral het jaar geweest van nieuwe en vernieuwende talenten. Niet alleen nieuwe talenten dus, maar vooral vernieuwende talenten.

Nathan Fake staat hoog op mijn lijstje. Ook Martijn ten Velden heeft een goed jaar achter de rug naar mijn idee.

Hoewel ze niet allemaal 'nieuw' zijn in de letterlijke zin van het woord, hebben ze de gevestigde orde wel laten zien dat er zeker wel ruimte is voor eens 'iets anders'. Denk aan Nathan Fake bijvoorbeeld, die echt een geheel eigen stijl heeft weten neer te zetten.

Ik hoop dat het zo doorgaat. Ik ben wel to aan iets anders, na ASOT en McProg.
eieregooie
Sander van Doorn is erg (Y) voor mij... vooral de SVD mixen... Alleen Punk'd vinnik wat minder... En z'n Sandler/Sam Sharp plaatjes vinnik ook niet echt bijzonder eigenlijk...

Perry is ook OK... Sommige platen van hem vinnik super, maar die Fuel/Nogwat plaat vond ik weer niks aan...
ahp2002
Sander van Doorn (echte naam Sander Ketelaars). Echt alles vind ik super, zoveel drive, zoveel technische goeie knalproducties. Er komt in februari een EP van hem, de Chemistry EP en de nieuwe Sander van Doorn track is ook klaar.

Buiten dat is het een superaardige gast. Gelukkig draait ie volgend jaar negen keer in Turnmills. Woei!!

Ozgur Can is ook goed idd. Verder blijf ik Phynn een talentje vinden omdat zn melodieen soms naar cheese neigen, maar zoooooo catchy zijn! Elke keer weer.

Dat was t
Hitman
Nathan Fake!

Na Outhouse eind vorig jaar, heeft deze jongen dit jaar een aantal hele vette tracks op z'n naam gezet. Eerder genoemde namen zoals Ozgur Can en Andy Moor lijken, hoewel ik hun producties erg waardeer, niet af te kunnen wijken van 1 bepaalde stijl.
Nathan heeft laten zien met verschillende stijlen (ambient, techno, acid en zelfs drum&bass) hele mooie dingen te kunnen doen
(e.g. Watlington Street EP)
Ik kijk erg uit naar z'n nieuwe Dinamo EP, de samples beloven iig weer veel goeds.
Dit jaar ook 2 keer het genoegen gehad om hem live mee te maken, en in beide gevallen was dat zeer de moeite waard:eyespop:
joesterizor
Nlse talenten:
Roel h.
Marris
Bart van wissen (is 'talent'status alwel ontstegen imo)

uit buitenland zijn er nog wel wat meer zoals Nathan Fake
TranceZoner
Talenten van het jaar?

Sure!

-Probspot/Rico Soarez

-Robert Nickson (Kijk es wat hij allemaal gedaan heeft in 2004)

Verder zijn er een aantal personen die al talent hebben, maar die dit jaar echt veel goeds gedaan hebben, zoals Phynn, Passiva en Perry O'Neill!

Cheers
MennoB
Phynn voor mij!!

Maar het was vrij close met Estuera..
basvh
Hehe meeste van die dudes genoemt hierbocen ken ik niet of nauwelijks. whehe

Maar goed het grootste talent van dit jaar is een dj die ik zelf niet eens zo goed vind.

tatatatata

DJ Proteus

Als je binnen 1 jaar het van finse vakkenvuller tot afsluiter DV HQ stage schopt ben je voor mij een held. Vergeet ook daarbij niet zijn optreden bij de tidy weekender en Bull Dog Bash niet. Respect voor deze jongen!

ODB
Matthew Dekay is ook on fire.

Dit jaar erg veel goede nummers;
Bad, beatomatic, digifruitella,eyes wide shut, clearing the mind, gods answer, behind secret borders, enz. Verder heeft hij een aantal goede sets gehad waaronder de Essential mix en zijn optreden in Panama (ASOT 173)

Verder is Ozgur Can erg goed bezig. Superveel producties afgelopen jaar.
nwopper
Menno de Jong
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement