return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Hårprodukter, hjälp! (pg. 2)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by RebeL9
min frisör blir alltid lika galen när jag berättar att jag anvädner Dax Wax =)
Men vafan ingen annan vax är ju så tålig som den

inget vax e lika dåligt för håret heller ;)

men aendy.. det e la nice eller.. hahahaha :p
jeremy1984
Finns ju ett speciellt schampoo för att ta bort Dax vax .. annars tar det som sagt ett tiotal duschar:rolleyes:
jeremy1984
quote:
Originally posted by n0bben-
jasåå .. finns det? =) vilket då :cool:

Heter "Dax vegetable oil schampoo" :p Genomskinlig flaska med gulaktigt schampo..
Köpte på åhlens, men sett det hos lite frisörer o så oxå :)
dbl
quote:
Originally posted by jeremy1984
Finns ju ett speciellt schampoo för att ta bort Dax vax .. annars tar det som sagt ett tiotal duschar:rolleyes:

men ändå.. man får vara bra för att lägga i dax vax i håret.. för man ser lätt om man har det i håret... ser ofta skabbigt ut...
kolla bara alla skabb bakslik som använder det.. man ser ju verkligen att dem använder det och tycker själv det ser skabbigt ut... + att rör man håret så blir man helt feeeeeeeeeeeeet om händerna..

neee... tycker man ska bannlysa dax vax :p
InoX
köp Redkens "pasta" nr 12, den använder jag, funkar skitba, håller hela dan om man tar en gnutta spray på´t. Har tjockt hår så det borde funka för dig me

brukar aldrig lyssna på frisörerna, dom får provisioner från vissa märken
dbl
quote:
Originally posted by n0bben-
ät skit dbl :cool:

men seriöst.. man ser ju det verkligen.. ser ju typ flottigt ut typ.. hehe.. inte på alla ssåklart.. men på många

har en polare som använder det.. så skabbig e han va.. hehe :p
RebeL9
förresten. Dax Wax har lagt ner sitt schampo. Så passa på att hamstra medan de finns i affärerna 8)
jeremy1984
quote:
förresten. Dax Wax har lagt ner sitt schampo. Så passa på att hamstra medan de finns i affärerna 8)

OMG.. why oh why? :(

:p
dbl
quote:
Så passa på att hamstra medan de finns i affärerna 8)

har säkert hört det förut... men börja flabba när jag läste det :p
St_Andrew
Gel Vax @ H&M 4ever :D:D

har dock oxå lite problem just nu med vax, dom har nämligen inget hm här i närheten :nervous: :nervous: :nervous:

Laszlo
quote:
Originally posted by jeremy1984
OMG.. why oh why? :(

:p

Det dök väl upp ett par vilsna universitetsstuderande från Umeå som i en tämligen tveksam foskarrapport presenterat studier om att folk börjat tappa hårfästet o skit? Tas Flax Dax Wax Snax också bort från hyllorna kommer Regain att redovisa ett budgetunderskott på sextiofyra komma åtta miljoner kronor i deras kommande årsrapport. :D
nils
quote:
Originally posted by St_Andrew
Gel Vax @ H&M 4ever :D:D

har dock oxå lite problem just nu med vax, dom har nämligen inget hm här i närheten :nervous: :nervous: :nervous:

haha! kunde inte sagt det bättre själv. billigt och bra :D

har kanada ngt bra att erbjuda, vax vis?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement