return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Hårprodukter, hjälp! (pg. 7)
View this Thread in Original format
ShyTrance
gele är inte bra för huvudet/håret bara så att ni vet ;)
Laszlo
7 sidor hårvårdsprodukter...jisses...hur fåfänga är ni flickor? :p

Finns ett svinbra géle från L'Oreal som jag ibland köper hos min frisör, den kostar dock 160 spänn och oftast har jag inte råd med den - så jag kör för det mesta med gamla hederliga l'oreal extra super mega yada yada strong hold som finns för 50 spänn i vilken livsmedelbutik som helst...det funkar bra för mig...
zoric
Hårprodukter är faktiskt viktiga!
Cloudburst
quote:
Originally posted by n0bben
såhär typ? ingen backslick iaf :)
http://jespersson.se/n0bben/apa.jpg

du glömde censurera en person där... :p
keddo
hmm .. börjar mer och mer inse fördelen med dreads, allt jag gör är att vaxa in dom en gång i veckan och tvätta dom var 3:e dag så håller dom sig på plats :]
lacksesepsotygh
inga hårvårdsprodukter för mig inte. jag kör på naturligt fett hår. mycket mer ekonomiskt,.
Pjox
quote:
vilket schampo / balsam är bäst för dax vax då? balsam brukar jag använda för att tvätta ur skiten, tokbra! men ska man använda schampo efteråt egentligen? :cool:

Måste fråga.. Har du värkligen skrivit det där i rätt ordning?

Jag och mor min har använt nått vax som inte var vax utan lera.
Jätte bra, höll bra gjorde inte håret fettigt och var lätt att tvätta ur. Tror det kosta 150-200 kr och det va ändå en rätt stor burk.
det funkar både till längre och kortare hår.
trancedanne
Provade "Fudge" i igår eller köpte, men funkade inte ett jäkla dugg, kanske i 20 min innan allt blev torrt igen, fattar inte varför.. Måste vara fel på håret ifrån början, får typ ingen näring :S
Cloudburst
quote:
Originally posted by Pjox
Måste fråga.. Har du värkligen skrivit det där i rätt ordning?

Jag och mor min har använt nått vax som inte var vax utan lera.
Jätte bra, höll bra gjorde inte håret fettigt och var lätt att tvätta ur. Tror det kosta 150-200 kr och det va ändå en rätt stor burk.
det funkar både till längre och kortare hår.

har du nått namn på den?
Pjox
quote:
Originally posted by Cloudburst
har du nått namn på den?

Nej, inte just nu.
Nurken är turkos och inehållet är turkos/blått och så tror jag att testen är i silver eller vitt. Men namnet minns jag inte. Kan fråga min lilla mamma imorn hon borde veta vad det hette...

dbl
quote:
såhär typ? ingen backslick iaf :)

är ju svårt att se på foto egentligen...

men skulle nog inte rekommendera min värsta fiende dax vax.. haha

men med din frisyr så fattar jag inte varför du använder dax vax...
tycker det verkar riktigt jäkla onödigt med tanke på att du har så kort hår...

och skulle du nu ha testat nått annat vax och det inte funkar så är det antingen nått kasst vax som du har tagit från nån matbutik typ eller så har du kass frisör som inte kan klippa håret riktigt.. hehe
Cloudburst
quote:
Originally posted by Pjox
Nej, inte just nu.
Nurken är turkos och inehållet är turkos/blått och så tror jag att testen är i silver eller vitt. Men namnet minns jag inte. Kan fråga min lilla mamma imorn hon borde veta vad det hette...

Ok, fråga lilla mamsen. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement