return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Hårprodukter, hjälp! (pg. 8)
View this Thread in Original format
Pjox
quote:
Originally posted by Cloudburst
Ok, fråga lilla mamsen. :)


Juste juste hittade ju burken här hemma, trodde den var kastad då den typ är slut.

*Camilla springer iväg efter burken*


RUSK
Being Shocked
adhesive i (utan pricken över i:t) adhésif

Sen vilket som värkligen är namnet på produkten och vad som är namnet på ja nått annat vet jag inte men det där står i alla fall på locket till bööörken :)
Jeremy H
Sry för att jag gräver upp den här otroligt straighta tråden :p

Vet nån var jag kan köpa d:fi's eller american crew's vax här i Göteborg? Har inte lust att irra omkring överallt på cykel i det här regnet :)
Brukade köpa det hos min frisör i Jkpg, så jag har ingen aning om vilka affärer som brukar ha det.. Är väl samma i alla städer antar jag :)
jofawe
testat hos en frisör? :P
Jeremy H
quote:
Originally posted by jofawe
testat hos en frisör? :P


quote:
Originally posted by Jeremy H
Sry för att jag gräver upp den här otroligt straighta tråden :p

Vet nån var jag kan köpa d:fi's eller american crew's vax här i Göteborg? Har inte lust att irra omkring överallt på cykel i det här regnet :)
Brukade köpa det hos min frisör i Jkpg, så jag har ingen aning om vilka affärer som brukar ha det.. Är väl samma i alla städer antar jag :)


;)
jofawe
quote:
Originally posted by Jeremy H
;)



Fan va gnällig du är då! :P
Det är ju göteborg, lär ju finnas ganska bra kollektivtrafiksresurser där, sen har du ju en frisör i varje stadsdel! :whip:

Gaska upp dig! :nervous:
Jeremy H
quote:
Originally posted by jofawe
Fan va gnällig du är då! :P
Det är ju göteborg, lär ju finnas ganska bra kollektivtrafiksresurser där, sen har du ju en frisör i varje stadsdel! :whip:

Gaska upp dig! :nervous:

Haha, kollektivtrafiken är helt sne nu eftersom dom bygger om i hela innerstan ;) Och jag påminner om att det regnar nåt galet! Har inte lust att simma omkring och leta :tongue2
jofawe
quote:
Originally posted by Jeremy H
Haha, kollektivtrafiken är helt sne nu eftersom dom bygger om i hela innerstan ;) Och jag påminner om att det regnar nåt galet! Har inte lust att simma omkring och leta :tongue2


jag tycker fortfarande att du är gnällig..
Jeremy H
quote:
Originally posted by jofawe
jag tycker fortfarande att du är gnällig..

sftu! :p
dbl
finns ju frisörer överallt i gbg.. e la bara att gå in o kolla på nått ställe
Jeremy H
quote:
Originally posted by dbl
finns ju frisörer överallt i gbg.. e la bara att gå in o kolla på nått ställe

Bah, jobbiga ni är :p
Tänkte om nån visste något ställe så att jag slapp att leta ;)

cviper
Syrran påstår att d:fi bl.a. finns i panasche (eller hur det nu stavas) i nordstan. (Brukar be henne att handla sånt, eftersom hon typ ändå hänger runt där hela dagarna ;) )
Jeremy H
quote:
Originally posted by cviper
Syrran påstår att d:fi bl.a. finns i panasche (eller hur det nu stavas) i nordstan. (Brukar be henne att handla sånt, eftersom hon typ ändå hänger runt där hela dagarna ;) )

Ah, det var ingen dum idé!
Tack (till syrran) för tipset ;)

edit: Såg precis på hemsidan att dom hade.. och för grymt bra pris dessutom :) Tack igen!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement