|
Hårprodukter, hjälp! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Ok, fråga lilla mamsen. :) |
Juste juste hittade ju burken här hemma, trodde den var kastad då den typ är slut.
*Camilla springer iväg efter burken*
RUSK
Being Shocked
adhesive i (utan pricken över i:t) adhésif
Sen vilket som värkligen är namnet på produkten och vad som är namnet på ja nått annat vet jag inte men det där står i alla fall på locket till bööörken :) |
|
|
| Jeremy H |
Sry för att jag gräver upp den här otroligt straighta tråden :p
Vet nån var jag kan köpa d:fi's eller american crew's vax här i Göteborg? Har inte lust att irra omkring överallt på cykel i det här regnet :)
Brukade köpa det hos min frisör i Jkpg, så jag har ingen aning om vilka affärer som brukar ha det.. Är väl samma i alla städer antar jag :) |
|
|
| jofawe |
| testat hos en frisör? :P |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by jofawe
testat hos en frisör? :P |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Sry för att jag gräver upp den här otroligt straighta tråden :p
Vet nån var jag kan köpa d:fi's eller american crew's vax här i Göteborg? Har inte lust att irra omkring överallt på cykel i det här regnet :)
Brukade köpa det hos min frisör i Jkpg, så jag har ingen aning om vilka affärer som brukar ha det.. Är väl samma i alla städer antar jag :) |
;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
;) |
Fan va gnällig du är då! :P
Det är ju göteborg, lär ju finnas ganska bra kollektivtrafiksresurser där, sen har du ju en frisör i varje stadsdel! :whip:
Gaska upp dig! :nervous: |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by jofawe
Fan va gnällig du är då! :P
Det är ju göteborg, lär ju finnas ganska bra kollektivtrafiksresurser där, sen har du ju en frisör i varje stadsdel! :whip:
Gaska upp dig! :nervous: |
Haha, kollektivtrafiken är helt sne nu eftersom dom bygger om i hela innerstan ;) Och jag påminner om att det regnar nåt galet! Har inte lust att simma omkring och leta :tongue2 |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Haha, kollektivtrafiken är helt sne nu eftersom dom bygger om i hela innerstan ;) Och jag påminner om att det regnar nåt galet! Har inte lust att simma omkring och leta :tongue2 |
jag tycker fortfarande att du är gnällig.. |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag tycker fortfarande att du är gnällig.. |
sftu! :p |
|
|
| dbl |
| finns ju frisörer överallt i gbg.. e la bara att gå in o kolla på nått ställe |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by dbl
finns ju frisörer överallt i gbg.. e la bara att gå in o kolla på nått ställe |
Bah, jobbiga ni är :p
Tänkte om nån visste något ställe så att jag slapp att leta ;) |
|
|
| cviper |
| Syrran påstår att d:fi bl.a. finns i panasche (eller hur det nu stavas) i nordstan. (Brukar be henne att handla sånt, eftersom hon typ ändå hänger runt där hela dagarna ;) ) |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by cviper
Syrran påstår att d:fi bl.a. finns i panasche (eller hur det nu stavas) i nordstan. (Brukar be henne att handla sånt, eftersom hon typ ändå hänger runt där hela dagarna ;) ) |
Ah, det var ingen dum idé!
Tack (till syrran) för tipset ;)
edit: Såg precis på hemsidan att dom hade.. och för grymt bra pris dessutom :) Tack igen! |
|
|
|
|