return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Hårprodukter, hjälp! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hauken
Dax Wax känns inte fräscht att ha i håret och det ser heller inte särskilt bra ut, men det håller frillan på plats ordentligt vill jag lova :P Fixa frillan, gå ut och dansa i 10 timmar, kom hem, inte ett hårstrå har flyttat på sig ;)

Annars är "Fudge" bra... igentligen inte värd pengarna, men om man bortser från priset och bara vill ha "bäst" så är det väl den antar jag...
dbl
quote:
Originally posted by n0bben
skiter väl i om diskussionen är gay osv .. man fixar ju lätt mer brudar med skön frilla 8)


exakt
Daniey
Proffsprylar :

| http://www.americancrew.com/ |

Edit dubbelpost! :)
dbl
quote:
Originally posted by Daniey
Proffsprylar :

| http://www.americancrew.com/ |


måste vara riktigt bra det där eftersom du skrev det 2 gånger :eek:

haha
trancedanne
quote:
Originally posted by Pjox
Sorry om jag kommer och är lite otrevligt nu men vill du ha tips om va du ska ha till ditt hår så finns det vissa saker du bör tala om. T.ex hur långt hår har du? Va vill du åstakomma? Frisyr nu?
Lite sånna saker kan vara bra att veta. Vill du bara att det ska bli mjukare och förjsammare finns det ju vissa saker du kan använda, flyger det för mycket finns det annat troligen är väl det inte ditt problem när du har tjockt hår :p men aa.. Va vill du ha ut av hårprodukten? Kanske kan hjälpa dig om du berättar liiiiiiiiiiiiite mer :p


sorry att jag är så efter på att svara men tack allihop för svaren! :D

Pjox: Har rätt långt hår men det växer uppåt typ som ett affro hår och inte som alla andra som växer neråt.
Vill liksom få mer liv i håret så att det inte ser så livlöst och torrt ut, typ som när man är nydushad och har precis torkat håret, något sånt.
Frisyr nu hmm.. använder faktiskt mössa mest just nu för att inte visa upp håret :P men annars så är det ingen speciell, stående oftast.
Mjukare vill jag definetivt håret ska bli.

D:fi är mitt senaste vax jag köpte, orange burk, holding factor 9, funkar i någon timma max innan det börjar torka ur och se helt konstigt ut =/ det är som om mitt hår liksom suger in sig allt och lämnar kvar skiten bara om man ska kunna förklara på enklast sätt.
Dax Vax har jag använt förr men fungerade inte alls. =/
Shockwave har jag också testat någon gång, funkade inte heller..
Kan vara fel på mitt hår redan från början att håret inte fungerar som det ska med porer och skit som någon annan skrev tidigare, kanske finns något på apoteket =O

Daniey: de där americancrew grejerna ser intressanta ut, vart kan man hitta de?


men i alla fall kommer avguda den personen som kommer ge tipset om något som kommer funka =D
lonne
quote:
Originally posted by n0bben
skiter väl i om diskussionen är gay osv .. man fixar ju lätt mer brudar med skön frilla 8)


Fan, det vore skönt om man kunde fixa brudar med hjälp av frillan.
dbl
quote:
Originally posted by lonne
Fan, det vore skönt om man kunde fixa brudar med hjälp av frillan.


fixa brudar med frillan e ju lite svårt.. men är ju lättare att fixa nån om håret ser bra ut än om det ser hel skabbigt ut liksom ;)
Amnezia
har också ett stoort problem med tjockt hår...växer typ som en boll om ja inte gör nått med det...frisören brukar riva ut massa hår innan hon kör me urtunningsaxen några hundra varv.....det vax som funkar bäst på såhär tjock hår för å hålla det på plats e dax wax, trots det e typp klister å fastnar på fingrar,kläder å allt..det står pall för en orkan..minst"....skulle gärna byta till ett som är enklare att tvätta ur om det bara fanns något som höll ´lika bra som dax..provat det gröna d:fi vaxet nu..typ 150 spänn för en liten burk men det blir riktigt hårt det med,,fast håret måste va torrt för det ska fungera:p..hatar sånt..orkar aldrig vänta på å få det torrt eller så.....kommer någon på någon revolutionerande metod på att få ur daxvaxet på ett lätt sett så skriv bums:wtf:
Daniey
Americancrewprylarna finns hos vissa frisörer , kommer dock inte på nån nu :)
Pjox
quote:
Originally posted by trancedanne
sorry att jag är så efter på att svara men tack allihop för svaren! :D

Pjox: Har rätt långt hår men det växer uppåt typ som ett affro hår och inte som alla andra som växer neråt.
Vill liksom få mer liv i håret så att det inte ser så livlöst och torrt ut, typ som när man är nydushad och har precis torkat håret, något sånt.
Frisyr nu hmm.. använder faktiskt mössa mest just nu för att inte visa upp håret :P men annars så är det ingen speciell, stående oftast.
Mjukare vill jag definetivt håret ska bli.

D:fi är mitt senaste vax jag köpte, orange burk, holding factor 9, funkar i någon timma max innan det börjar torka ur och se helt konstigt ut =/ det är som om mitt hår liksom suger in sig allt och lämnar kvar skiten bara om man ska kunna förklara på enklast sätt.
Dax Vax har jag använt förr men fungerade inte alls. =/
Shockwave har jag också testat någon gång, funkade inte heller..
Kan vara fel på mitt hår redan från början att håret inte fungerar som det ska med porer och skit som någon annan skrev tidigare, kanske finns något på apoteket =O

Daniey: de där americancrew grejerna ser intressanta ut, vart kan man hitta de?


men i alla fall kommer avguda den personen som kommer ge tipset om något som kommer funka =D


Det absolut bästa är väl om du snckar me frisören om va han/hon tycker att du ska göra med ditt hår.
Om du har välldigt tort hår kan du ju använta inpacknningar för håret som återfuktar.
Jag har ett litet gulligt papper som står om massa hårprodukter och hur man ska använda dom och varför, fast det har jag ju inte här just nu :p
Men typ be frisören tunna ut håret och fråga va du bör göra åt det.
Men vill du ha mer liv i håret som typ inte platt? Det värkar ju inte va ditt problem :p eller mer liv som mer glansigt? :¨p

dbl
kom o tänka på en sak om ni har problem med torrt hår och så.. använder ni balsam????

pallar inte med mitt hår om vi inte har balsam hemma.. dör typ.. haha
mitt hår blir typ helt ed up :p
Amnezia
:p e ju av balsam håret blir ed up jue:p...alltid när ja råkat ta det istället för shampoo tar det typ en vecka innan det blir hanterbart igen...blir galet mjukt å så jue..:wtf:

hur vore det om vi alla posta en bild på vårt hår så man kan man fråga efter hårdprodukt när man ser nån me den stajl man e ute efter typ:p :clown: greeat...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement