return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Airbase (pg. 2)
View this Thread in Original format
lonne
quote:
Originally posted by Vizay
finns en jättetråd om det här i produktionsforumet också, där går folk så långt som att säga att det här är slutet på trance :p


Om det stämmer, så är det bland det sjukaste jag hört på väldigt länge....
Chrill
quote:
Originally posted by n0bben
tycker Airbase har bara stått o stampat och återvunnit samma (plastiga) sound en lång period nu

Håller med, men jag tycker ändå att det är lite tråkigt att han lägger av...
Dj_Irish
quote:
Originally posted by RebeL9
Synd att Airbase slutar precis när han för första gången gjort en låt som fallit mig i smaken (One Man Army - The Anthem)


Precis vad jag tänkte!
Airbase
Vi får se vad det blir av det hela!
Vizay
quote:
Originally posted by Airbase
Vi får se vad det blir av det hela!


väntar med spänning för å höra vad det blir av det hela :)
du får se till å posta lite samples här när du har nått lyssningsbart sen ;)
Chrill
quote:
Originally posted by Vizay
väntar med spänning för å höra vad det blir av det hela :)
du får se till å posta lite samples här när du har nått lyssningsbart sen ;)

mmm! håller med
NooN
Är det någon mer än jag som hört Airbase nyaste produktion?

First & Andre - Widescreen

Tycker själv att den är förbannat skön! Jävligt skönt och originellt break må jag säga :D
K-PAXian
quote:
Originally posted by NooN
Är det någon mer än jag som hört Airbase nyaste produktion?

First & Andre - Widescreen

Tycker själv att den är förbannat skön! Jävligt skönt och originellt break må jag säga :D


Var kan man lyssna? :)
NooN
Misja Helsloot har tydligen spelat de nån gång. Hittade en ursaxning från ett av hans set.
dj christian
detta var i sanningen goda nyheter. Jag har för en tid vetat att att jezper skulle sluta producera trance men först nu ser man en tråd om det. Har aldrig gillat hans produktioner likaså envios det finns säkert andra svenskar som kan pumpa ut mer gedigen trance.

Endre

hmm... scenen är patetisk, förstår varför de vill göra annat. Mina proddar kommer inte röra sig inom uplifting länge till, det kan jag nog med nästan 100% säkerhet säga. Men det kommer vara någon slags trance iallafall. Grejen med uplifting är att melodier inte är unika i all evighet, men sköna grooves, beats och effekter kan alltid göras på många olika, skruvade sätt. uplifting folk tänker inte själva längre, de lyssnar på ASOT när de vill göra en ny låt, sen är det klart.
reveal
quote:
Originally posted by Endre
tänker inte själva längre, de lyssnar på ASOT när de vill göra en ny låt, sen är det klart.


Då är det väl bara för er som proddar att sluta lyssna på ASOT och börja tänka själva? ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement