|
Airbase (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| lonne |
| quote: | Originally posted by Vizay
finns en jättetråd om det här i produktionsforumet också, där går folk så långt som att säga att det här är slutet på trance :p
|
Om det stämmer, så är det bland det sjukaste jag hört på väldigt länge.... |
|
|
| Chrill |
| quote: | Originally posted by n0bben
tycker Airbase har bara stått o stampat och återvunnit samma (plastiga) sound en lång period nu |
Håller med, men jag tycker ändå att det är lite tråkigt att han lägger av... |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Synd att Airbase slutar precis när han för första gången gjort en låt som fallit mig i smaken (One Man Army - The Anthem) |
Precis vad jag tänkte! |
|
|
| Airbase |
| Vi får se vad det blir av det hela! |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Airbase
Vi får se vad det blir av det hela! |
väntar med spänning för å höra vad det blir av det hela :)
du får se till å posta lite samples här när du har nått lyssningsbart sen ;) |
|
|
| Chrill |
| quote: | Originally posted by Vizay
väntar med spänning för å höra vad det blir av det hela :)
du får se till å posta lite samples här när du har nått lyssningsbart sen ;) |
mmm! håller med |
|
|
| NooN |
Är det någon mer än jag som hört Airbase nyaste produktion?
First & Andre - Widescreen
Tycker själv att den är förbannat skön! Jävligt skönt och originellt break må jag säga :D |
|
|
| K-PAXian |
| quote: | Originally posted by NooN
Är det någon mer än jag som hört Airbase nyaste produktion?
First & Andre - Widescreen
Tycker själv att den är förbannat skön! Jävligt skönt och originellt break må jag säga :D |
Var kan man lyssna? :) |
|
|
| NooN |
| Misja Helsloot har tydligen spelat de nån gång. Hittade en ursaxning från ett av hans set. |
|
|
| dj christian |
| detta var i sanningen goda nyheter. Jag har för en tid vetat att att jezper skulle sluta producera trance men först nu ser man en tråd om det. Har aldrig gillat hans produktioner likaså envios det finns säkert andra svenskar som kan pumpa ut mer gedigen trance. |
|
|
| Endre |
hmm... scenen är patetisk, förstår varför de vill göra annat. Mina proddar kommer inte röra sig inom uplifting länge till, det kan jag nog med nästan 100% säkerhet säga. Men det kommer vara någon slags trance iallafall. Grejen med uplifting är att melodier inte är unika i all evighet, men sköna grooves, beats och effekter kan alltid göras på många olika, skruvade sätt. uplifting folk tänker inte själva längre, de lyssnar på ASOT när de vill göra en ny låt, sen är det klart.
|
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Endre
tänker inte själva längre, de lyssnar på ASOT när de vill göra en ny låt, sen är det klart. |
Då är det väl bara för er som proddar att sluta lyssna på ASOT och börja tänka själva? ;) |
|
|
|
|