|
הביאו לי תפקיד חדש בצבא כנסו תגידו איך
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
קיצור שבוע הבא אני עושה קעקוע בנזונה צבעוני אני ינסה לעלות אותו שתראו
קיצור אחת אמרה לי יש מצב זה מוריד פרופיל
צדקה? |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Shahar
קיצור שבוע הבא אני עושה קעקוע בנזונה צבעוני אני ינסה לעלות אותו שתראו
קיצור אחת אמרה לי יש מצב זה מוריד פרופיל
צדקה? |
לא צדקה . |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Shahar
קיצור שבוע הבא אני עושה קעקוע בנזונה צבעוני אני ינסה לעלות אותו שתראו
קיצור אחת אמרה לי יש מצב זה מוריד פרופיל
צדקה? |
אתה רציני אחי?!?
למה שיורידו לך פרופיל על קעקוע?! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אתה רציני אחי?!?
למה שיורידו לך פרופיל על קעקוע?! |
סתם אנשים מכוערים מביאים שמועות כמו כל השמועות על הצבא |
|
|
| ReAz |
אחי זו סתם נשמע שמועה מסריחה בכל זאת לכל אדם חמישי בארץ יש כבר קעקוע...
רק שתדע שזה לא כואב כמעט אבל זה דיי תלוי במקום שבו אתה עושה את הקעקוע
אני עשיתי לפני חצי שנה כמתנת יומהולדת 15 וזה לא כאב כמעט... קיצקץ תהנה אח שלי |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by Shahar
קיצור שבוע הבא אני עושה קעקוע בנזונה צבעוני אני ינסה לעלות אותו שתראו
קיצור אחת אמרה לי יש מצב זה מוריד פרופיל
צדקה? |
אף אחד לא יגיד לך עליו כלום |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
קיצור שבוע הבא אני עושה קעקוע בנזונה צבעוני אני ינסה לעלות אותו שתראו
קיצור אחת אמרה לי יש מצב זה מוריד פרופיל
צדקה? |
עלק מורידים פרופיל על קעקוע!
מזל לא שאלת אם מורידים פרופיל על פרונקל בתחת:D
שחר אני מתפלאה עליך... איזה נאיבי!;) |
|
|
| -CosmicFire- |
לשעירים מעלים פרופיל
יש להם כבר הסוואה חסכו לצבא כסף |
|
|
| Meltdown |
קרעת אותי מצחוק, קוסמיקפייר
:D :haha: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by ReAz
אחי זו סתם נשמע שמועה מסריחה בכל זאת לכל אדם חמישי בארץ יש כבר קעקוע...
רק שתדע שזה לא כואב כמעט אבל זה דיי תלוי במקום שבו אתה עושה את הקעקוע
אני עשיתי לפני חצי שנה כמתנת יומהולדת 15 וזה לא כאב כמעט... קיצקץ תהנה אח שלי |
הכאב לא כפת לי
עשיתי עגיל בפיטמה ולא הפריע לי
העיקר שלא יתעצבן בצבא
איזה קעקוע עשית?
אנלא יודע אם לעשות 1 או 2
על בטוח אני עושה 1 על הגב בצד שמאל
והשני אני רוצה על היד אני מחפש אבל רעיון בנזונה...
| quote: | Originally posted by princess cc
שחר אני מתפלאה עליך... איזה נאיבי!;) |
היא לא הסתלבטה או משו היא רציני חשבה ככה |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Meltdown
קרעת אותי מצחוק, קוסמיקפייר
:D :haha: |
לבריאות חחח |
|
|
| ReAz |
אני עשיתי של אות סינית בכתף מקדימה
ואני הולך לעשות עוד אחד של שדון... אבל אני לא בטוח איפה לעשות אותו או על השכם מאחורה או על הקו של המכנס או קצת יותר למעלה על הריבועים... |
|
|
|
|