return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
הביאו לי תפקיד חדש בצבא כנסו תגידו איך
View this Thread in Original format
Shahar
קיצור שבוע הבא אני עושה קעקוע בנזונה צבעוני אני ינסה לעלות אותו שתראו
קיצור אחת אמרה לי יש מצב זה מוריד פרופיל
צדקה?
Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar
קיצור שבוע הבא אני עושה קעקוע בנזונה צבעוני אני ינסה לעלות אותו שתראו
קיצור אחת אמרה לי יש מצב זה מוריד פרופיל
צדקה?


לא צדקה .
YuVaL
quote:
Originally posted by Shahar
קיצור שבוע הבא אני עושה קעקוע בנזונה צבעוני אני ינסה לעלות אותו שתראו
קיצור אחת אמרה לי יש מצב זה מוריד פרופיל
צדקה?


אתה רציני אחי?!?
למה שיורידו לך פרופיל על קעקוע?!
Shahar
quote:
Originally posted by YuVaL
אתה רציני אחי?!?
למה שיורידו לך פרופיל על קעקוע?!


סתם אנשים מכוערים מביאים שמועות כמו כל השמועות על הצבא
ReAz
אחי זו סתם נשמע שמועה מסריחה בכל זאת לכל אדם חמישי בארץ יש כבר קעקוע...
רק שתדע שזה לא כואב כמעט אבל זה דיי תלוי במקום שבו אתה עושה את הקעקוע

אני עשיתי לפני חצי שנה כמתנת יומהולדת 15 וזה לא כאב כמעט... קיצקץ תהנה אח שלי
ronsh
quote:
Originally posted by Shahar
קיצור שבוע הבא אני עושה קעקוע בנזונה צבעוני אני ינסה לעלות אותו שתראו
קיצור אחת אמרה לי יש מצב זה מוריד פרופיל
צדקה?


אף אחד לא יגיד לך עליו כלום
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
קיצור שבוע הבא אני עושה קעקוע בנזונה צבעוני אני ינסה לעלות אותו שתראו
קיצור אחת אמרה לי יש מצב זה מוריד פרופיל
צדקה?


עלק מורידים פרופיל על קעקוע!
מזל לא שאלת אם מורידים פרופיל על פרונקל בתחת:D

שחר אני מתפלאה עליך... איזה נאיבי!;)
-CosmicFire-
לשעירים מעלים פרופיל

יש להם כבר הסוואה חסכו לצבא כסף
Meltdown
קרעת אותי מצחוק, קוסמיקפייר

:D :haha:
Shahar
quote:
Originally posted by ReAz
אחי זו סתם נשמע שמועה מסריחה בכל זאת לכל אדם חמישי בארץ יש כבר קעקוע...
רק שתדע שזה לא כואב כמעט אבל זה דיי תלוי במקום שבו אתה עושה את הקעקוע

אני עשיתי לפני חצי שנה כמתנת יומהולדת 15 וזה לא כאב כמעט... קיצקץ תהנה אח שלי


הכאב לא כפת לי
עשיתי עגיל בפיטמה ולא הפריע לי
העיקר שלא יתעצבן בצבא
איזה קעקוע עשית?
אנלא יודע אם לעשות 1 או 2
על בטוח אני עושה 1 על הגב בצד שמאל
והשני אני רוצה על היד אני מחפש אבל רעיון בנזונה...

quote:
Originally posted by princess cc
שחר אני מתפלאה עליך... איזה נאיבי!;)


היא לא הסתלבטה או משו היא רציני חשבה ככה

-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Meltdown
קרעת אותי מצחוק, קוסמיקפייר

:D :haha:


לבריאות חחח
ReAz
אני עשיתי של אות סינית בכתף מקדימה
ואני הולך לעשות עוד אחד של שדון... אבל אני לא בטוח איפה לעשות אותו או על השכם מאחורה או על הקו של המכנס או קצת יותר למעלה על הריבועים...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement