|
[12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Roos22 |
| Nu is het echt overal uitverkocht! :( |
|
|
| jp |
| De echte fans hebben al lang een kaartje :p |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by jp
De echte fans hebben al lang een kaartje :p |
Al ruim twee maanden :cool: |
|
|
| MennoB |
Heb vandaag nog gewoon 8 kaarten gehaald, bij de FRS. Ik vroeg aan die gast, of hij nog kaarten had voor Armin Only. Hij noemde daarna al meteen de Ocean Diva op enzo.. Dus ik had geen probleem met het knullige personeel bij de FRS :D
Kreeg later wel een smsje, van een maat van mij dat ze uit verkocht waren, maar zoals ik hier boven al zag, was dat gisteren al. Dus neem ik aan dat dat aan het personeel van de FRS heeft gelegen, mja.. ik heb iig kaarten ;)
Verder gaan wij met de auto, maar waar kun je ergens in de buurt je auto goed parkeren, want we gaan met papa's auto en die heeft liever dat we hem ergens in een parkeergarage zetten ofzo :) |
|
|
| nwopper |
Ik had dat ook bij de FRS, en de sigarenboer kon ze niet draaien en de tweede FRS wist het wel omdat hen de ticketbox-code (158 volgens mij) gaf.
Wazige sjit. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by MennoB
Verder gaan wij met de auto, maar waar kun je ergens in de buurt je auto goed parkeren, want we gaan met papa's auto en die heeft liever dat we hem ergens in een parkeergarage zetten ofzo :) |
Parkeergarage Markenhoven (bij IJtunnel/politie/brandweer) is een optie a 2,50 per uur. Is een paar honderd meter lopen.
Er is een (tijdelijke) parkeerplaats voor de Ocean Diva (PTA) voor 5,- |
|
|
| Remy D |
waar is het eigenlijk, weer vlakbij Sloterdijk?
En ik heb nog 1 kaart: kosten 150 euro :tongue2 |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Remy D
|
Achter het Centraal Station bij de Passagiers Terminal voor de cruiseschepen.
Helaas voor jou zijn de meeste hoertjes daar al weg, dus voor naakte actie moet je effe naar de Geldersekade
Tippelen is zo 90's :D

|
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Remy D
En ik heb nog 1 kaart: kosten 150 euro :tongue2 |
Remy, heb je serieus nog een kaart over? Wat moet je ervoor hebben??
Wordt er ook weer een meeting gehouden?? Feessie komt nu aardig dichtbij:D |
|
|
| MennoB |
Parkeergarage Markenhoven (bij IJtunnel/politie/brandweer) is een optie a 2,50 per uur. Is een paar honderd meter lopen.
Er is een (tijdelijke) parkeerplaats voor de Ocean Diva (PTA) voor 5,- |
Dus je moet gewoon naar die kade toe rijden en dan wordt alles vanzelf wel aangegeven (net als een wat groter feest als IC ofzo)? |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Remy, heb je serieus nog een kaart over? Wat moet je ervoor hebben??
|
ik wil er 150 euro voor hebben :stongue:
Achter het Centraal Station bij de Passagiers Terminal voor de cruiseschepen.
Helaas voor jou zijn de meeste hoertjes daar al weg, dus voor naakte actie moet je effe naar de Geldersekade
Tippelen is zo 90's :D
|
beter dat hij nu wel gewoon bij CS ligt want ik ga net als vorige keer eerste ff bieren in de Old Sailor. :tongue2 :tongue2 Dus JP genoeg HOEREN om naar te kijken. :tongue2 |
|
|
|
|