return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
[12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 6)
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by franzelare
als de boot gaat varen moet ik lang blijven kolk ;)

Da's vervelend als je oud word he :D ?
LegAcyofTrAnce
Als de cd pas in mei uitkomt.. ben ik erg benieuwd wat hij gaat draaien.. Iemand een idee?:tongue2
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by LegAcyofTrAnce
Als de cd pas in mei uitkomt.. ben ik erg benieuwd wat hij gaat draaien.. Iemand een idee?:tongue2

Nou wat denk je zelf? :rolleyes:
franzelare
quote:
Originally posted by LegAcyofTrAnce

ik denk speedcore en terror
LegAcyofTrAnce
ROLF!

Zo bedoel ik het toch niet^^
MaGiK54
quote:
Originally posted by emma
March 14th shall see the release of Armin’s new double CD compilation ‘A State of Trance 2005’. We will be celebrating the release on March the 12th with the first ARMIN ONLY of this year onboard the largest event ship of Europe, the Ocean Diva in Amsterdam.

God kunnen mensen niet lezen ofzo....cd komt dus 14 maart uit ipv mei.....en het feest is twee dagen voor de release op 12 maart.....
Remy D
Ik hoop dat er veel natte vrouwen zijn net als vorig jaar april. :tongue2
nz-fan
quote:
Originally posted by moogwai Originally posted by MaGiK54
Dit komt me zo bekend voor.....huh Ocean Diva is dat de artiest ???

"En wat is de locatie???"

Geen idee, ergens op water... :p

I had the same problem..... the next Freerecordshop I tried the stuff knew what I want, fast...... what a difference!!

:)
Esrem
Moet je voor dat kaartje echt heel t land afreizen of kan iemand me zo vertellen in welke free recordshop er geen domme mensen werken, want in Amstelveen en Utrecht had ik dus geen succes. Ik ga die mensen echt aanklagen als die kaartjes straks uit zijn verkocht...
SnuggLe
quote:
Originally posted by Esrem
Moet je voor dat kaartje echt heel t land afreizen of kan iemand me zo vertellen in welke free recordshop er geen domme mensen werken, want in Amstelveen en Utrecht had ik dus geen succes. Ik ga die mensen echt aanklagen als die kaartjes straks uit zijn verkocht...

"Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden" is mij ooit eens geleerd. Gewoon blijven vragen denk ik, het duurt even, maar dan hebben ze het pas door (na 10x zoeken).

MaGiK54
quote:

Uitvergroten en uitprinten en dan meenemen naar de Frs, wellicht dat ze het dan begrijpen :D :D :

nz-fan
quote:

Try Den Bosch!

In Eindhoven at the shopping street they also didn´t know anything.... but maybe at the Heuvel Galerie they know it? ( I saw next day there´s another Freerecordsdhop )

Good luck!

cu
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
Privacy Statement