|
[12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 43)
|
View this Thread in Original format
| Kiredeid |
| quote: | Originally posted by Muppy
ben er achter dat Digital Delinquents - 2 Do Anything een remake van veracocha is... |
lol...ja dat zei ik toch al.. en digital delinquents heeft ie niet gedraaid maar Carte Blanche! |
|
|
| Kiredeid |
That's Dave (the DA in Armada) ;) |
|
|
| elricex |
hey. partyfeeling and musik was great. fog maschine from amnesia ??;)
greetings to jp. hope that the ship will drive next year. see ya |
|
|
| TranceZoner |
| Niemand die dit keer filmpjes heeft lopen maken??? |
|
|
| TranceRulez |
| quote: | Originally posted by Muppy
Armin van Buuren - 'Adagio-Killer'
|
whats the name of this song? Looking since 1 month for it... really great one!!! :wtf: :wtf: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Niemand die dit keer filmpjes heeft lopen maken??? |
Jay Pay heeft wel een cool filmpie gemaakt. |
|
|
| @win |
Een beetje een late reactie, maar beter laat dan nooit ;)
Het was me weer een legendarische avond op die Ocean Diva! Heerlijk feestje gehad met alle elementen die een feest nodig heeft!(op groene lasers na dan) De sfeer was er zoals altijd weer super, goed geluid voor trance en ja Armin draaide gewoon top! Vooral tussen 1.30 en 2.30 stond ik maximaal te genieten. Uplifting uurtje met alle vette plaatjes van dit moment (mijn ding dus ;))
En waarom die boot niet ging varen? Ik zag Paul Oakenfold aan boord komen na de eerste poging, dus ze moesten gewoon terug voor hem en de ze hadden zeker geen zin in een tweede keer :p
Jammer dat Chris er niet bij was, maar dat halen we wel weer een keer in ;)
Die toegift van Nirvana is trouwens in de remix van BK. Maar dat jullie dat nog niet wisten verbaasd me wel. Draait hij al tijden als toegift... |
|
|
| Tomaz |
| Heb ook nog een paar kleine filmpjes, maar geen webspace om ze ergens openbaar te maken, misschien dat iemand me daarbij wil helpen? |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Tomaz
Heb ook nog een paar kleine filmpjes, maar geen webspace om ze ergens openbaar te maken, misschien dat iemand me daarbij wil helpen? |
www.yousendit.com ???
:cool: |
|
|
|
|