|
[12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| Esrem |
| Uit Remy komt nooit iets zinnigs, alleen oversext gebrabbel :p :rolleyes: |
|
|
| moogwai |
Wat een gruwelijk vet feest! Armin draaide weer geweldig! :eyes:
Het begin helaas moeten missen, maar we kwamen binnen bij Ave Mea - In The End! Dus dat was meteen een goede inkomer. En nog voordat m'n eerste vaas bier leeg was, kwam Space Guitar, Hello Strings en Arcadia al voorbij. De nacht kon al niet meer stuk! :tongue3
Armin draaide ook nog een "Trance Energy uurtje" met Fred Baker vs the Keyboard Kids - All Of Us. Cosmic - Freefall, M.I.K.E. - Massive Motion, Marcos - Cosmic Stings etc. Het gedeelte rondom Sander van Doorn's Bling Bling was ook echt super. Maar goed, eigenlijk was het de hele tijd vet!
En het was weer erg gezellig met de vele TA's! Leuk om weer een paar nieuwe "gezichten" achter de naam gezien te hebben :D De sfeer zat er goed in, alleen iets te druk om echt goed uit je dak te kunnen gaan.
oh ja...
- Een Amsterdam by night tour is leuk, maar niet als Armin al bezig is. Dus volgende keer printen we een routebeschrijving uit :toothless
- De parkeerplaats bij de Ocean Diva was vol/dicht, maar gelukkig kon het hek aan de achterkant open :p
- De hapmuur bij een tankstation was zo vriendelijk om ons een paar gratis bami's te verschaffen :cool:
- Om 7 uur kwamen we aan in Tilburg... 3 uur geslapen... 1,5 uur in de trein gezeten om te gaan voetballen.. ben ik gek :D |
|
|
| jp |

Heeeeeeeeeeeeey :wtf:

Alsjeblieft :happy2:

Eeeehhhhm :nervous: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Verder nog voor t eerst ff gebabbeld met Magik54 en Muppy en Remy, maar uit de laatste kwam geen zinnige reactie....:toothless
|
ow dus daar had jij ook last van??
:rolleyes: |
|
|
| raoel |
Armin's haardos gaat trouwens ook hard achteruit ;)
Zeker met die coupe die die gister had valt het hard op :p
(mij is hetzelfde lot beschoren...) |
|
|
| Stephan B |
Zo was weer leuk feestje :)
Weer gezellig geouwehoerd met deze en genen, genoten van wat leuke deunen en af en toe beetje uit m'n dak gegaan. Goed te doen weer. Hoewel dit wel de 2e keer is dat ik het op de Ocean Diva net iets te druk vond. Verkoop 200 kaarten minder en het is perfect zou ik zeggen. Armin draaide weer goed en vooral toen ie ff die beuksessie ging houden met die nieuwe Mojado en wat andere techy plaatjes stond ik op en top te genieten hehe :p
Verder nog bedankt aan de mensen die naar de pre-party zijn gekomen, en die niet zijn gekomen...bedankt voor het creëren van het fiasco :stongue:
Enneuh Galen...ik zei toch dat 't Paul ing Oakenfold was hehehe :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp

:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Tom Lont |
| Zo dat was weer een leuk feestje :) @win, we hadden het nog over de NLTA meeting, maar ik was het weer vergeten :o Armin draaide ook zo gruwelijk lekker. :D Verder Ei nog zien rondspringen en gesproken :) Volgens mij Moogwai ook nog gezien, maar dat weet ik niet zeker meer :p |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by jp

Ik las het al in een interview met Armin in de NL020 (Uitgaanskrantje van Amsterdam), dat een stel hun zoon Armin Ferry Tijs Johan had genoemd! Heeeeeeeeeeeeeeeeeel apart.......
want Johan Gielen hoort natuurlijk niet in dat rijtje thuis :p |
|
|
| Tom Lont |
| Ik vind het wel leuk :) Alleen Johan hoort daar idd zeker niet tussen. |
|
|
| eieregooie |
| Zo te zien moet ze nog 2 handtekeningen halen :p |
|
|
| BelgianWolfie |
euh die boot is wel degelijk effe gaan varen hoor , stond toen net boven ... ofwel dat , of de kade is ineens beginnen drijven ofzo :d
vet feest idd , leuke mensen ook ... zou ook wel willen weten waar ze die beelden gaan gebruiken ..
wel heeeeel erg dom om maar 1 ingang te maken , heb daar zowat staan bevriezen buiten ... |
|
|
|
|