return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
[12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam (pg. 39)
View this Thread in Original format
Kiredeid
quote:
Originally posted by Muppy
Veracocha - Carte blanche
Digital Delinquents - 2 Do Anything

Lijkt me niet dat ie ze allebei gedraaid heeft.. ik dacht dat t Veracocha was die hij draaide eigenlijk..

quote:
Cosmic Gate feat. Jan Johnston - I feel wonderful
Cosmic - Freefall

Deze twee zijn ook dezelfde nummers...
raoel
quote:
Southside Spinners - Luvstruck (2005 remix??)

Dat was de "Alex Track One Remix". Erg gave remix.

Verder hoorde ik tegen het eind nog een nieuwe remix van:
Fire & Ice - Souvenir De Chine

Althans, volgens MennoB en mij is dat daar de nieuwe remix van.
Discussie loopt hier:
http://www.tranceaddict.com/forums/...5747&perpage=12

Wat een plaat!

Er werd ook redelijk wat gefilmd gister. Komt daar nog iets van uit?
DVD / internet?
En dat die boot niet echt is gaan varen, tja, mij maakt het niet uit. Hoe was dat de andere keren dan?
Passiva
Top feestje! Was weer erg gezellig. Deze heeft Armin ook nog gedraaid:

D:Fuse - Living The Dream (Matthew Dekay Remix)
Andy Moor - Halcyon
Sin Plomo - African Stomper
Starsign - Taurus
Arizona vs Passiva - Halo (Danjo & Styles Remix) :D
Muppy
ok heb de aanpassingen beetje bijgewerkt...post binnenkort nog wel eens een keer die lijst, als er meer aanpassingen zijn.

er werd idd flink gefilmd ja! ben benieuwd wat ze daar mee gaan doen!
Esrem
Ik zei nog tegen iedereen, die is van Galen, Halo, maar niemand mij geloven en ik kon jou natuurlijk op dat moment niet vinden...

Maar ff ik begrijp t niet meer, je hebt dat nummer toch gemaakt met Trancezoner aka Airpole, ben ik nou echt gek of ben jij weer eens niet helder :p??!!
Passiva
quote:
Originally posted by Esrem
Ik zei nog tegen iedereen, die is van Galen, Halo, maar niemand mij geloven en ik kon jou natuurlijk op dat moment niet vinden...

Maar ff ik begrijp t niet meer, je hebt dat nummer toch gemaakt met Trancezoner aka Airpole, ben ik nou echt gek of ben jij weer eens niet helder :p??!!

Jij bent gek! :D

Met Rik = Airpole vs Passiva - Nebula
Esrem
Zozo, jij helderder dan ik, wonder!!
Freezel
Heb wel weer een leuk feestje gemist zo te lezen aan de reacties en treklijst ;) Maar in Australie vermaak ik me ook prima :D
HardKiller
quote:
Originally posted by raoel

En dat die boot niet echt is gaan varen, tja, mij maakt het niet uit. Hoe was dat de andere keren dan?

De vorige keer met Armada Night heeft de boot gewoon een paar uur gevaren :)
Kiredeid
quote:
Originally posted by raoel

Vorig jaar ging ie 3 uurtjes varen...maar t was erg donker buiten zonder veel verlichting langs de kant..dus je zag eigenlijk geen zak..

marciemarcs
Het was weer extreem vet!
Erg veel gave platen gehoord, leuke mensen gesproken en de sfeer was weer super!
Dat de boot niet gevaren heeft, vind ik niet zo belangrijk aangezien je het toch niet merkt als je binnen staat.
TranceZoner
Wat een feestje!!!! :D

Solarstone - Seven Cities als laatste track, en dus helemaaaaaal los!!!

Verder nog voor t eerst ff gebabbeld met Magik54 en Muppy en Remy, maar uit de laatste kwam geen zinnige reactie....:toothless

Mijn nummer 1 DJ --> Armin :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 
Privacy Statement