|
what happen to the trance scene
|
View this Thread in Original format
| Star |
טוב בא לי לפתוח דיון על משהו שאני שם לב שקורה לסצינת הטרנס כבר הרבה זמן !!
כיום כמו שאתם שמים לב (או שלא) יותר ויותר אומנים כבר לא יוצרים דברים שאפשר להגיד שאווווווו זה הולך להיות להיט , כמעט רוב האומנים ממש ממחזרים את אותם צלילים של האומנים האחרים
שימו לב שהאפליפטינג טרנס כבר כמעט ונשמע אותו דבר :whip:
כל ויניל ושחרור לא מצליח לרגש וממש קשה להצביע על קטע שאפשר להגיד בודאות שהוא הולך לעשות גלים!!!
שימו לב שגם האומנים מתחילים לחפש את "עצמם" הם עוברים מסגנון לסגנון ואני יודע בודאות שזה בגלל שאין להם כמעט רעיונות:confused:
הפרוגרסיב כרגע זה השוס אבל אני מפחד לחשוב שזה רק זמני ושזה יחלוף כמו שבא (למרות שלא נראה לי)שימו לב ש נמשל שלישית הקופים (אבוב אנד ביונד) כבר לא נשמעים כמו פעם ואני מדבר על דברים מלפני שנתיים שממש היו מעולים!!!!
כיום הקטעים שלהם פשוט לא מרגשים וכבר שימו לב שפחות ופחות קטעים של אנג'ונה ביט מנוגנים פחות אצל הגדולים !!!
והתוכנית שלהם זה בערך ככה 3 תוכניות בינוניות ואחת פצצה!!!
אומנים כמו
passive
מתחיל ליצור פרוגרסיב תחת השם
ava mea
לדעתי זה הסגנון שלו כי פה הוא יוצר דברים פשוט מהממים
:eyes: :eyes:
תוכניות טובות כמו
LIFT OFF
ASOT
MARCO V
ועוד פשוט מורדות משידור כאילו זה תוכנית שולית וחסרת מאזינים
לייבלים כמו
id&t
מעדיפות ומשנות את ה"אני מאמין" שלהם לטובת מוסיקה מסחרית
אז כל זה גורם לי לחשוב האם אנחנו הולכים לתקופה חדשה תקופה של חומר ממוחזר או תקופה של יובש איכותי
לפי מה שאני רואה ושומע אל תצפו משנת 2005 יותר מידי
והלוואי שאני טועה |
|
|
| Shahar |
לא מסכים איתך
"כל האפליפטינג נשמע אותו דבר"
"אבוב אנד ביונד לא מרגשים"
איך הגעת לזה?!
בא לך להביא דוגמאות?
הנה בשבילך דוגמאות מסתם כמה קטעים ששלפתי
Duende - Amor De Dios (Original Mix)
Mike Shiver and Ashkan Fardost pres. Am - Arise (Mike Shiver and Ash F Vocal Mix)
Andy B - Oceandrive
לי אישית הם ממממממש לא נשמעים אותו דבר
אם למישו חוץ ממך הם נשמעים אותו דבר אני ישמח אם יגיד לי
דוגמאות נתתי? סבבה
בקשר לטענה השניה
above and beyond - surrender
אותי הוא ממש ריגש
כנראה גם את ארמין..
וכנ"ל
delerium - silence (above and beyond mix)
הם הרכב חזק שיודע איך לרגש ולהגיע אל מי ששומע את הטראקים...
בקשר לתוכניות - אולי הורידו אותם כי אין תקציב ואולי כל סיבה פרטית אחרת שיש לרדיו |
|
|
| Star |
Mike Shiver and Ashkan Fardost pres. Am - Arise (Mike Shiver and Ash F Vocal Mix)
לא מכיר את הק'טע הזה כי אני לא מוריד מהרשת אז לא מכיר אותו כי אין לי תויניל אבל לפי מה ששמעתי ביקורות עליו
ENVIO
די אכזב פה וגם מייק שיבר
מה גם שלא שמענו אותו בשום סט אפשרי
above and beyond - surrender
קטע חלש לחלוטין בהחלט אכזבה ולא מרגש אני ממליץ לך לשמוע את
FAR FROM IN LOVE
ותגיד לי אם אתה לא בוכה אחרי הקטע הזה
שלהם ואז תגיד לי אם הם לא עברו שינוי
delerium - silence (above and beyond mix)
תגיד מה שתגיד אבל הרמיקס של טיאסטו מספר אחד כל השאר
רק שיפצרו אותו
(ואני לא מת על טיאסטו)
תאמין לי שאני די חולה על שלישית הקופים אבל לאחרונה הם עברו שינוי וזה מסתכם בתוכנית שלהם בדברים שלהם
ואפילו הריליסים שלהם עברו לפרוגרסיב
Yilmaz Altanhan - Eighties
אחלה קטע באמת אבל מתאים ל אלקטריק אלמנט ולא לאנגונה
מי שמכיר את אנגו'נה טוב יכול להסכים שמשהו עובר עליהם ותאמין לי אני יודע על מה אני מדבר!!!!
וכן רוב הריליסים לא מרגשים ואפשר לשים לב שמשהו עובר על הסצינה |
|
|
| arik |
אבי אתה טועה!
מהסיבה הפשוטה שאם משהו השתנה זה רמת הציפיה שלנו
אם ליפני 3 שנים היו יוצאים הטראקים שהיום אתה טוען שאתה כבר לא מתלהב מהם
אז זה היה משהו אחר
שיש כל כך הרבה יוצרים מןכשרים השנה
וכבר שמעת כל כך הרבה דיברי איכות
אז קשה לשמור על רף כזה גבוהה
אז כן כדי שניתלהב ממש אנחנו צרכים שיצא איזה מונסטר טראק מיוחד
אבל זה לא אומר שהבעיה היא בטראקים
אני טוען שהבעיה היא בנו |
|
|
| dan_yarok!! |
תשמע...אתה יכול להגיד על כל דבר שהוא נשמע אותו דבר
כל סגנון מוזיקלי רוב היוצרים שלו נשמעים אותו דבר...
ו2004 ו2003 ובכלל הסצינה הוציאה כלכך הרבה דברים שמעבירים בי צמרמורת כמו ששום דבר אחר לא שאתה כבר מצפה לזה ..
אני חייב לציין אבל שההורדה של אסוט וכל התוכניות באמת מפתיעה
עד שיש תוכנית שנותנת לנו קצת לטעום ממה שיבוא להוציא אותה זה הגזמה |
|
|
| YO-I |
ואם תשאלו אותי, התקופה הכי טובה שבה יצרו מוזיקה הייתה בין השנים
99-2001
פרי, ארמין וטייסטו, שלושתם שינו את הקו המוזיקלי שלהם, תקשיבו לאלבום האינרסיטי של פרי קורסטן, איפה נמצא טראקים מדהימים כמו שמופיעים שם? אין היום מוזיקה כזאת
תקשיבו לאלבום של ארמין בסידרת
ARTIST PROFILE
באונדריס אוף אימג'ינישן
אחד מהאלבומים המושלמים ביותר, אין היום טראקים כאלו, אולי אחד ל יש יציאה כמו וויטרום או בלרינה, כל השאר באמת נשמע פחות מרגש |
|
|
| yaman |
כמו שאריק טען
הבעיה היא בנו
הרי ככל שאתה תשמע משהו יותר טוב אתה תתרגל אליו ואוטומטית אתה תיהיה צמא לאחד יותר טוב
זה בדיוק כמו בפלאפונים.....
מהראשון כ-ו-ל-ם התלהבו
ובכלל מהפלאפונים עם המצלמה והצבעוניים....
אם אני יראה לך פלאפון עם מצלמה עכשיו. אתה תתלהב?
לא |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by YO-I
ואם תשאלו אותי, התקופה הכי טובה שבה יצרו מוזיקה הייתה בין השנים
99-2001
פרי, ארמין וטייסטו, שלושתם שינו את הקו המוזיקלי שלהם, תקשיבו לאלבום האינרסיטי של פרי קורסטן, איפה נמצא טראקים מדהימים כמו שמופיעים שם? אין היום מוזיקה כזאת
תקשיבו לאלבום של ארמין בסידרת
ARTIST PROFILE
באונדריס אוף אימג'ינישן
אחד מהאלבומים המושלמים ביותר, אין היום טראקים כאלו, אולי אחד ל יש יציאה כמו וויטרום או בלרינה, כל השאר באמת נשמע פחות מרגש |
W>O>R>D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Star
Mike Shiver and Ashkan Fardost pres. Am - Arise (Mike Shiver and Ash F Vocal Mix)
לא מכיר את הק'טע הזה כי אני לא מוריד מהרשת אז לא מכיר אותו כי אין לי תויניל אבל לפי מה ששמעתי ביקורות עליו
ENVIO
די אכזב פה וגם מייק שיבר
מה גם שלא שמענו אותו בשום סט אפשרי
above and beyond - surrender
קטע חלש לחלוטין בהחלט אכזבה ולא מרגש אני ממליץ לך לשמוע את
FAR FROM IN LOVE
ותגיד לי אם אתה לא בוכה אחרי הקטע הזה
שלהם ואז תגיד לי אם הם לא עברו שינוי
delerium - silence (above and beyond mix)
תגיד מה שתגיד אבל הרמיקס של טיאסטו מספר אחד כל השאר
רק שיפצרו אותו
(ואני לא מת על טיאסטו)
תאמין לי שאני די חולה על שלישית הקופים אבל לאחרונה הם עברו שינוי וזה מסתכם בתוכנית שלהם בדברים שלהם
ואפילו הריליסים שלהם עברו לפרוגרסיב
Yilmaz Altanhan - Eighties
אחלה קטע באמת אבל מתאים ל אלקטריק אלמנט ולא לאנגונה
מי שמכיר את אנגו'נה טוב יכול להסכים שמשהו עובר עליהם ותאמין לי אני יודע על מה אני מדבר!!!!
וכן רוב הריליסים לא מרגשים ואפשר לשים לב שמשהו עובר על הסצינה |
קודם כל תקטע של
SHIVER
אפשר לשמוע גם בלי להוריד... יש מספיק תוכניות שמנגנות קטעים שלא שוחררו
בקשר לרמיקס לסיילנס
צודק אין מה להגיד טייסטו מקום ראשון
אף אחד לא יצליח לעשות משו יותר טוב ממה שהמלך עשה
א-ב-ל
דיברתי ספציפית על הרמיקס של אבוב אנד ביונד ונכון שהוא לא לוקח את טייסטו אבל הוא בפני עצמו רמיקס טוב
far from in love
אני אישית תמיד העדפתי את הגירסא של
airbase ו\או joker
שלא נדבר על
oceanlab
שזה הרכב סוף הדרך שמאלה |
|
|
| coby |
יש קטעים טובים אבל אין סאונדים\ סגנונות חדשים...
כאילו לא משהו מהפכני .. לא יודע אם גם יהיה
בתחילת הדרך של הטראנס התלהבנו מזה כי זה היה משו טוב שלא הכרנו לפני.. עכשיו אין משו שנותן תהרגשה המיוחדת הזאת כי זה לא מהפכני
אבל נראה לי זה גם ככה בכל סגנון.. וגם טראנס זה סגנון דיי חדש אז נראה כבר לאן זה יתפתח |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by coby
יש קטעים טובים אבל אין סאונדים\ סגנונות חדשים...
כאילו לא משהו מהפכני .. לא יודע אם גם יהיה
בתחילת הדרך של הטראנס התלהבנו מזה כי זה היה משו טוב שלא הכרנו לפני.. עכשיו אין משו שנותן תהרגשה המיוחדת הזאת כי זה לא מהפכני
אבל נראה לי זה גם ככה בכל סגנון.. וגם טראנס זה סגנון דיי חדש אז נראה כבר לאן זה יתפתח |
בידיוק
למרות שיש משהו בתאוריית
99-2001
למשל:
NEVER ENDING MELODY
פייר אנד אייס
למה הם לא מסוגלים לכזה דבר שוב?
או למה טייסטו לא מסוגל ליצור משהו כמו
ALLURA שוב
נראה לי שרושמים את זה ככה |
|
|
| coby |
הם מסוגלים פשוט זה כבר עבר זמנו כולם רוצים להתחדש
אף אחד לא רוצה להכין סגנון מיושן |
|
|
|
|