|
Vrouw rijdt overvaller doood (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| robin |
Ik ben hier niet rouwig om :)
Enige probleem is wel dat als 'we' dit toelaten het snel opnieuw zal gebeuren.. en dan misschien met (nog) minder reden. :o |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by basvh
AMSTERDAM - De 19-jarige Ali el B., die maandagavond in de Derde Oosterparkstraat in Amsterdam-Oost werd doodgereden door een vrouw die even daarvoor was overvallen, kwam die dag net bij de rechter vandaan. Hij moest voorkomen wegens een gewapende overval die hij op 11 mei 2004 bij de Xenos in de Kalverstraat zou hebben gepleegd. Dat bevestigde een woordvoerster van de rechtbank woensdag.
Ali had na zijn arrestatie vier maanden in hechtenis gezeten. De raadkamer van de rechtbank liet hem in september vrij omdat zijn broer hem een alibi voor het moment van de overval had gegeven.
|
hmm dan had zn familie/vrienden toch gelijk dat ie twee banen had. Tasjesrover en overvaller. |
|
|
| BlueVision |
| Aan de ene kant is het wel eigen schuld dikke bult.. maar tis weer overdreven om iemand dood te rijden (ook al was het nie met opzet, zegt ze) |
|
|
| Jappio |
| Als we als nederland zijnde gewoon een stuk zwaarder straffen had deze jongen dus gewoon nog geleefd. Kan er geen medelijden meehebben, misschien wel voor zn familie. |
|
|
| Cosmic |
Zullen Lange Frans en Baas B. weer een nieuw coupletje schrijven?
"Ali B ging op tasjesroof in de hoofdstad, maandamiddag op de markt dat beloofd wat. Hij zag een vrouw met een tas en dacht: die wordt van mij! Maar de dingen liepen anders, hij werd doodgereden voor Hans Anders"
|
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Zullen Lange Frans en Baas B. weer een nieuw coupletje schrijven?
"Ali B ging op tasjesroof in de hoofdstad, maandamiddag op de markt dat beloofd wat. Hij zag een vrouw met een tas en dacht: die wordt van mij! Maar de dingen liepen anders, hij werd doodgereden voor Hans Anders"
|
^^ |
|
|
| jp |
| Hoeveel punten is dat nou, een allochtone tasjesrover? |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by jp
Hoeveel punten is dat nou, een allochtone tasjesrover? |
Carmageddon:D |
|
|
| MaGiK54 |
| Ze gaan een stille tocht organiseren, tis net zoals bij Murat D.....het zijn zulke lieve en aardig jongens die nooit wat deden, ze is hun groot onrecht aangedaan....ik word er kotsmisselijk van...:o |
|
|
| Ben_Lei |
| Een stille tocht ? WTF ! moet niet gekker worden hier... :mad: |
|
|
| Asperge |
| Idd wat een onzin die stille toch, krijg bijna neigingen om dat te gaan verstoren.:whip: |
|
|
| BlueVision |
| quote: | Originally posted by Ben_Lei
Een stille tocht ? WTF ! moet niet gekker worden hier... :mad: |
Ja idd.. stille tocht voor een dief? :mad: |
|
|
|
|