|
Vrouw rijdt overvaller doood (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| LegAcyofTrAnce |
Politie heeft gezegd dat het om een tragisch ONGEVAL gaat..
Moet je nu ook al voor een ongeluk de bak in??? |
|
|
| New Wave |
Een aanklacht kan ook luiden: Dood door schuld.
Maar daar krijg je tegenwoordig 400 uur taakstraf voor ofzo......Of kreeg Marco Bakker dat alleen? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by LegAcyofTrAnce
Politie heeft gezegd dat het om een tragisch ONGEVAL gaat..
Moet je nu ook al voor een ongeluk de bak in??? |
Jij hebt niet helemaal opgelet....
Jongens, ROEP toch allemaal eens niet zoveel voordat je de feiten weet!
Tuurlijk is die vent zijn dood gewoon deels zijn eigen schuld, DUH, had hij maar van dat tasje af moeten blijven. Maar als (ik zeg als) er OPZET in het spel is, dan is die vrouw gewoon schuldig. Punt. |
|
|
| New Wave |
Hele rechtssysteem is toch zo zwak als maar kan. Voor een bolletje coke ga je 40 jaar de cel in en als je dronken achter het stuur zit en iemand dood rijd krijg je 1 uur taakstraf.
De politie doet die grote dingen liever niet omdat ze dan te veel hun pen moeten likken en het te veel tijd kost. Daarom dan maar zo veel mogelijk halen uit de kleine vergrijpen. Bonnen schrijven kunnen ze goed maar de rest kan onder het kopje 'Blunder na blunder' worden gezet. Inbraken en geweldplegingen waar de schuldige heeft bekend lopen nu nog vrij rond. 1 grote corrupte zooi. |
|
|
| Remy D |
| Of er nou opzet was of niet die vrouw moet VRIJgesproken worden!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hele rechtssysteem is toch zo zwak als maar kan. Voor een bolletje coke ga je 40 jaar de cel in en als je dronken achter het stuur zit en iemand dood rijd krijg je 1 uur taakstraf.
De politie doet die grote dingen liever niet omdat ze dan te veel hun pen moeten likken en het te veel tijd kost. Daarom dan maar zo veel mogelijk halen uit de kleine vergrijpen. Bonnen schrijven kunnen ze goed maar de rest kan onder het kopje 'Blunder na blunder' worden gezet. Inbraken en geweldplegingen waar de schuldige heeft bekend lopen nu nog vrij rond. 1 grote corrupte zooi. |
Tsja, daar ga ik niet eens meer op in. Je leest zeker de telegraaf? ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tsja, daar ga ik niet eens meer op in. Je leest zeker de telegraaf? ;) |
Nee, bij mensen in mijn omgeving is dit overkomen. :) |
|
|
| Remy D |
de nieuwste bumperstickers :
"Ik geef gas voor mijn tas"
"Ik ben niet lief, voor een vieze tasjesdief"
"Ook bebloed plakt deze sticker goed"
"Kijk uit, schafuit, of ik rij achteruit!"
"Als is die Ali nog zo snel, in z'n achteruit achterhaal ik hem wel."
"Een tasjesdief zonder verstand Raakt hier wat meer kwijt als alleen maar een hand"
"Ik knuffel bomen in zijn achteruit."
"Als je dit kan lezen laat dan mijn tas los"
"Oeps ik had je echt niet gezien"
"Al is je scooter nog zo snel, mijn bumper die raakt je wel"
"Bescherm de buit, rijd achteruit"
"auto, boompje, ali"
"Ik rij je plat als je wat van me jat!"
"Zonder schroom zet ik je tegen de boom"
"Hee stumper, ik beuk je met mijn bumper"
"Zonder getoeter ram ik je scooter"
"Als ik mijn tas moet geven, dan zul je het beleven"
"Een echte tasjesdief neemt de bumper voor lief"
"Iek nie stoppe voor jouw jy mij tassie teruggeven nouw"
"Ik nam je tasje mee, en ben nu zelf purée"
"Ik rem alleen voor varkens"
"Tas er uit? Achteruit!"
"Pas op!!! Rijdende (eigen) rechter!"
"Ali B neem ik met insteken ff mee"
"In zijn achteruit druk ik mijn wagen tegen de schavuit."
"ik ga harder achteruit dan de samenleving!"
"Steel niet mijn tas want dan zie je mijn achteras."
"Hoezee voor Germaine C."
"Steel niks uit mijn wagen anders kunnen ze je straks wegdragen."
"Autorijden wordt leuker, met op elke hoek een geyteneuker.."
"Ali, Mo en Abdel, steel mijn tas en je merkt het wel!"
"tasje pikken stumper? zet je tanden in me bumper!"
"Heb je mijn tasje doorzocht, maak je maar op voor een stille tocht"
"Steal my bag and you'll go home in one"
"Mijn tas stelen is vrij dom: ik zet hem in zijn achteruit en leg je om.:tongue2 |
|
|
| New Wave |
| quote: | | "Ik rem alleen voor varkens" |
:D Nice |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nee, bij mensen in mijn omgeving is dit overkomen. :) |
Ja dat is de tweede reden die mensen altijd heel gemakkelijk geven.
Hoe gemakkelijk is het altijd om te zeiken op de politie, maar als er bij mensen zelf iets gebeurt, oh nee dan moet de politie binnen 3 minuten op de stoep staan. Oh wee als dat niet zo is!
Ik zou zeggen: die mensen die zo zitten te zeiken zouden ook gewoon de tering moeten krijgen als ze zelf de hulp van de politie nodig hebben.
Hopla, privatiseren die handel. |
|
|
| Massive84 |
Effe mijn standpunt over deze zaak. Zelf ben ik Allochtone, geboren in Koeweit, woon in NL 11 jaar nu.
Ten eerste, wie valt een vrouw lastig? waar is je eer. Ik vind het persoonlijk zielig dat je een vrouw gaat beroven.
Ten tweede, eigen schuld inderdaad.
Nu over het gevolg er van.
Je kan de vrouw vrij laten, maar hier is het probleem. Wat mij ergert aan Nederland is dat dit land vol met onzin en gepraat is, Alleen maar Hypocrieten die haet land besturen.
Ik kan me nog herinneren dat Balkellende een velige samenleving wou. Ik kan me nog herinneren dat Cohen een harder aanpak wil met de LPF.
Dit land moet een andere rechts systeem hebben, het moet niet te Amerikaans worden, maar de ernstige zaken, moord, verkrachting, zinloos geweld etc, moeten echt VEEL harder aangepakt worden.
Nou, we mogen hier NIET eigen rechter spelen, wat deze vrouw heeft gedaan is wel eigen rechter spelen.. GA MIJ NIET NIET NIET NIET wijs maken dat je iemand per ongeluk dood rijdt :rolleyes: als je die persoon achter aan zit. De vrouw ging bewust achter die jongen om haar tas misschien te halen, daar door is die jongen dood nu.
Nu kom ik op dat hypocriet gedoe. Jullie lullen veel, maar zelf doen jullie geen ene rete moer. Vrouw woordt los gelaten, dus de woord die deze regering spreekt en veel mensen denken (van harder aanpakken) doen jullie niet, tenzei het een Achmed is of zo, dan wel..
Laten we dit om draaien, Ali's GSM wordt gestolen door Kees, zelfde situatie. Kees boem dood. Wedden dat meneer Geert en vrouwtje Donk weer dom gaan doen? Alle allechtonen uit, mogen geen rechter spelen blablablabal.
Wat ik wil zeggen is, als je iets zegt of wilt, dan moet het wel voor allemaal gelden, en hier blijkt van niet. Die jongen is dood, en hoe dom het ook is en ja eigen schuld, dood blijft erger dan alles.
En tja een rouwtoch is echt belachelijk. Sorry, maar ga je andere kinderen opvoeden en zorg dat ze niet meer stelen. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Massive84
En tja een rouwtoch is echt belachelijk. Sorry, maar ga je andere kinderen opvoeden en zorg dat ze niet meer stelen. |
:D |
|
|
|
|