|
31-01-05: Sander Kleinenberg brengt unieke vj én dj set in Off_Corso Rotterdam!
|
View this Thread in Original format
| Hugo-G |
Dj en producer Sander Kleinenberg zal op maandag 31 januari a.s. een unieke dj én vj set neer zetten in Off_Corso Rotterdam. Met behulp van de laatste technologische ontwikkelingen op beide gebieden brengt hij een vrijwel nooit vertoonde performance van beeld en geluid. Het visuele aspect van zijn optreden zal speciaal gericht zijn op het International Film Festival Rotterdam, dat de week ervoor van start is gegaan in deze stad.
Traditiegetrouw staat er op de eerste maandag van dit festival altijd een dj van wereldniveau tijdens de afterparty in Off_Corso. Vorig jaar was bijvoorbeeld Dave Clarke te gast, en het jaar daarvoor drum&bass held LTJ Bukem. Naast Sander Kleinenberg zal ook Benny Rodrigues acte de presence geven. Hij zal deze maandagavond een speciale Detroit / Acid House set draaien.
De afterparty begint om 23:00 uur, en duurt tot een uur of 05:00. De entree bedraagt slechts 5 euro!
Voor meer info check http://www.off-corso.nl |
|
|
| Ding Chavez |
| Niet om te zeiken, maar dat is toch gewoon die pioneer DVJ die hij al een tijdje gebruikt? |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Niet om te zeiken, maar dat is toch gewoon die pioneer DVJ die hij al een tijdje gebruikt? |
lijkt me wel, zelfs Tiesto gebruikte die tijdens zijn TiC's:p |
|
|
| Matthijs |
| Sander Kleinenberg én Benny Rodrigues, zeker niet verkeerd!! :eyes: |
|
|
| TranceFool |
| Lekkere dag ook op een maandag, wie verzint dat? :rolleyes: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Lekkere dag ook op een maandag, wie verzint dat? :rolleyes: |
boeiend :p
ik ben present!! lekker proggen :D
en dan hopen dat hij DJ Uber, Jacques & Fosch - Don't make me take it there (main mix) ook draait!! wat een vette plaat is dat zeg :eyespop: |
|
|
| mahwang |
| denk dat ik ook wel even kom kijken de 31e ;) |
|
|
| Hugo-G |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Niet om te zeiken, maar dat is toch gewoon die pioneer DVJ die hij al een tijdje gebruikt? |
Ja klopt inderdaad. Het is niet zo dat hij dit nog nooit eerder heeft gedaan, maar het vj gedeelte zal hij wel geheel richten/voorbereiden op het IFFR in de breedste zin van het woord, dus op die manier is het uniek. |
|
|
| ahp2002 |
Ik vond het op Sensation wel vet om te zien.
Maar op maandag idd? :( |
|
|
| Hugo-G |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Lekkere dag ook op een maandag, wie verzint dat? :rolleyes: |
Jaarlijks zijn er tijdens het IFFR afterparties in Off_Corso. Het filmprogramma van dit festival loopt ook gewoon door op weekdagen, zo ook de afterparties. Het is hartstikke druk in de stad en de meeste afterparties worden druk bezocht, ook al zijn ze door de week.
Die afterparty met een "big name" op de eerste maandag van het IFFR is een soort van traditie geworden in Rotterdam. Voor velen is maandag natuurlijk een klote dag om uit te gaan, maar gezien de drukte van de afgelopen jaren is het voor velen ook géén probleem. De schappelijke entreeprijs die er nu staat zou overigens ook nooit haalbaar zijn geweest wanneer we iets dergelijks op een zaterdagavond zouden doen. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Hugo-G
Die afterparty met een "big name" op de eerste maandag van het IFFR is een soort van traditie geworden in Rotterdam. Voor velen is maandag natuurlijk een klote dag om uit te gaan, maar gezien de drukte van de afgelopen jaren is het voor velen ook géén probleem. De schappelijke entreeprijs die er nu staat zou overigens ook nooit haalbaar zijn geweest wanneer we iets dergelijks op een zaterdagavond zouden doen. |
Ja vorig jaar met Dave Clarke was het ook onwijs druk plus lange rij buiten! :eyes:
Beter dat Sander K nu komt, ik wil hier ook wel naartoe, wordt een brakke dag die dinsdag! :nervous: |
|
|
|
|