|
31-01-05: Sander Kleinenberg brengt unieke vj én dj set in Off_Corso Rotterdam! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Matthijs |
Ik vond het ook een lekker avondje! Het was gezellig druk (zeker voor een maandag) en de muziek was weer prima! Eerst lekkere progressive van SK, daarna begon Benny nog vrij relax met o.a. The Sky Was Pink, maar al snel werd het tempo opgevoerd en mocht er gebeuQt worden! :toothless
Mogen ze gerust vaker doen zulke feestjes op de maandag! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Hugo-G
En wat vonden jullie van de lounge? ;) :p |
Heb jij daar staan draaien dan? want dan heb ik je nog gecomplimenteerd met je vette platen keuze; Panopticon - Revealing the Door, Benz & MD - Tainted, Pinkbox Special - Simple etc... => erg goed dus! :cool: :) |
|
|
| Tim81 |
| Helaas moest ik gewoon werken vandaag... en ik ben niet zoals Onno :p |
|
|
| Hugo-G |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Heb jij daar staan draaien dan? want dan heb ik je nog gecomplimenteerd met je vette platen keuze; Panopticon - Revealing the Door, Benz & MD - Tainted, Pinkbox Special - Simple etc... => erg goed dus! :cool: :) |
Hehe, ja dat was ik. Maar goed, cool dat jullie het tof vonden! Ik ben nog tot 05:00 uur doorgegaan, toen had ik er 6 uur vrijwel non-stop opzitten en vond ik het wel genoeg...:D |
|
|
| Partyhardy! |
Hehe, ja dat was ik. Maar goed, cool dat jullie het tof vonden! Ik ben nog tot 05:00 uur doorgegaan, toen had ik er 6 uur vrijwel non-stop opzitten en vond ik het wel genoeg...:D |
netjes! :crazy: echt lekkere track selectie! :) |
|
|
| Matthijs |
Hehe, ja dat was ik. |
cool, dan draaide je zeker lekkere platen! Ben een paar keer kort in de lounge geweest, maar elke keer stond er wel een vette plaat op! :cool: |
|
|
| Hugo-G |
| quote: | Originally posted by Matthijs
cool, dan draaide je zeker lekkere platen! Ben een paar keer kort in de lounge geweest, maar elke keer stond er wel een vette plaat op! :cool: |
Cheers :D |
|
|
| mahwang |
Ik vond het ook een lekker avondje! Het was gezellig druk (zeker voor een maandag) en de muziek was weer prima! Eerst lekkere progressive van SK, daarna begon Benny nog vrij relax met o.a. The Sky Was Pink, maar al snel werd het tempo opgevoerd en mocht er gebeuQt worden! :toothless
Mogen ze gerust vaker doen zulke feestjes op de maandag! |
Benny opende met timbuktu :eyes:
Vervolgens the sky was pink waar ik al niet zo heel erg weg van ben, maar daarna werd het slechter en slechter.
sander draaide wel wat leuke platen, in het begin draaide hij een remix van een klassieker welke was dat ook alweer?
ook die usher - caught up remix vond ik wel gaaf. (SK remix?) |
|
|
| mahwang |
ja dan draaide je leuke plaatjes, op een gegeven moment ving ik zelfs smells like freeland nog op :) |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by mahwang
sander draaide wel wat leuke platen, in het begin draaide hij een remix van een klassieker welke was dat ook alweer?
|
Brainbug - Nightmare bedoel je? Was zeker vet om die plaat te horen!!! :crazy: |
|
|
| mahwang |
Brainbug - Nightmare bedoel je? Was zeker vet om die plaat te horen!!! :crazy: |
die bedoelde ik ja :) |
|
|
| tijs08 |
vond het een geslaagde avond!
Echt super dat Sander begon en wel drie hele uren draaide! Het is en bleef natuurlijk een doordeweekse maandagavond.
Paar heerlijke tracks voorbij horen komen waaronder natuurlijk die G&D producties.
Aardig wat smirnoff achter de kiezen dus feest was compleet ;)
Leuk Matthijs eens te ontmoeten en Hugo lekker gedraaid gozert :D
2 mahwang, hoe heet die opener van Benny precies... zit al tijden achter die titel aan! Michael Mayers plaatje :D |
|
|
|
|