return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
31-01-05: Sander Kleinenberg brengt unieke vj én dj set in Off_Corso Rotterdam! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hugo-G
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Dus beetje te spammen voor de Off_corso?

Zie het op meerdere fora staan... o.a. fok: http://forum.fok.nl/topic/661824

Ja, dus? Zolang het een relevant onderwerp is lijkt het me geen probleem, en dat blijkt wel uit de reactie's hier, niet?
Raymond
quote:
Originally posted by Hugo-G
Ja, dus? Zolang het een relevant onderwerp is lijkt het me geen probleem, en dat blijkt wel uit de reactie's hier, niet?

Shut you're ing face, unkle ****** :D

Maar ik ga wel :crazy:
Hugo-G
quote:
Originally posted by Raymond
Shut you're ing face, unkle ****** :D

Maar ik ga wel :crazy:

Haha trut :D Wordt weer los als vanouds hehe :stongue:
HiGH_NrG
quote:

Dan heb je mazzel... Aangezien het meestal niet zo wordt gewaardeerd...
Hugo-G
quote:
Dan heb je mazzel... Aangezien het meestal niet zo wordt gewaardeerd...

Zou kunnen, ik nam aan dat het geen probleem was om het te plaatsen aangezien er nog wel meer aankondigingen van feesten hier staan. Maar goed, mocht het in strijd met de regels zijn zal dat vanzelf blijken d.m.v. een slotje, lijkt me.
Dj Lex
Heb de volgende dag een tentamen helaas...
HiGH_NrG
quote:
Zou kunnen, ik nam aan dat het geen probleem was om het te plaatsen aangezien er nog wel meer aankondigingen van feesten hier staan. Maar goed, mocht het in strijd met de regels zijn zal dat vanzelf blijken d.m.v. een slotje, lijkt me.

En die gebruikers die die andere threads openen werken over het algemeen niet voor de organisatie... Wat in jouw geval wel zo is, als ik zo naar je profiel kijk. En dan valt het onder spam. Maar ik ben geen moderator, dus ik kan geen slotjes plaatsen... Maar ik vind het spam.
tijs08
quote:
Originally posted by Dj Lex
Heb de volgende dag een tentamen helaas...

sjeezus, wie heeft er nu op dinsdag tentamen?? :(
tijs08
quote:
... Maar ik vind het spam.

ik was ook van plan hier een thread voor te openen.. dus hij was er toch wel gekomen :p

Kom jij btw niet? mag ook wel eens richting R'dam komen jij :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by tijs08
sjeezus, wie heeft er nu op dinsdag tentamen?? :(

Ik :(

Passiva
Ik hop denk ik ook wel even langs :)
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by tijs08
ik was ook van plan hier een thread voor te openen.. dus hij was er toch wel gekomen :p

Kom jij btw niet? mag ook wel eens richting R'dam komen jij :D

Ik moet de week erna een stageverslag inleveren...dus ik heb 't al druk met wat anders :)

En ik ben nu door de week wel elke dag bij een klant in R'dam :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement