|
31-01-05: Sander Kleinenberg brengt unieke vj én dj set in Off_Corso Rotterdam! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| Als mijn scriptie donderdag redelijk goed wordt gekeurd, dan kom ik maybe ook nog wel even langs. Maar denk alleen dat er weinig mensen meegaan jammergenoeg :( :rolleyes: |
|
|
| Tim81 |
| was ik nog maar student... maandagavond, 5 euro, Sander Kleinenberg :D maar helaas gewoon werken dinsdag... |
|
|
| DickieThijssen |
| Wat een hoertjes bij Off Corso, maandag... Jammer dat het niet op vrijdag ofzo is... Als ik nou s in rotterdam woonde was ik wel geweest op maandag, het mag niet zo zijn... aaaaaaaarrrrrrgggg |
|
|
| Partyhardy! |
| Als je even wilt lachen met de nadruk op "even" moet je het volgende downloaden; Erik Prydz - Call On Me (Dickie Thijssen Remix) uit de sig van DickieThijssen. Tering zeg! :eyes: dat je dat online durft te zetten. Ik denk leuk ben benieuwd wat hij daar van gebakken heeft maar 100 kilo watten in mijn oren stoppen helpt nog niet tegen dat verschrikkelijke geluid! Wa! :nervous: :wtf: :eek: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Als je even wilt lachen met de nadruk op "even" moet je het volgende downloaden; Erik Prydz - Call On Me (Dickie Thijssen Remix) uit de sig van DickieThijssen. Tering zeg! :eyes: dat je dat online durft te zetten. Ik denk leuk ben benieuwd wat hij daar van gebakken heeft maar 100 kilo watten in mijn oren stoppen helpt nog niet tegen dat verschrikkelijke geluid! Wa! :nervous: :wtf: :eek: |
Whahahahahahahaha! :D :D LoL!
Dickie, ik zou een andere artiestennaam nemen, for a start! |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by DickieThijssen
Wat een hoertjes bij Off Corso, maandag... |
Wat? zijn er hoertjes bij off corso maandag..:wtf:
| quote: |
Jammer dat het niet op vrijdag ofzo is... |
Die hoertjes?
Als ik nou s in rotterdam woonde was ik wel geweest op maandag |
Voor die hoertjes?
het mag niet zo zijn... aaaaaaaarrrrrrgggg |
van wie niet, je moeder?:( |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whahahahahahahaha! :D :D LoL!
Dickie, ik zou een andere artiestennaam nemen, for a start! |
Volgens mij wil Dickie iets zeggen. Moet hij wel ff wachten totdat hij de beurt krijgt... :clown: |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Als je even wilt lachen met de nadruk op "even" moet je het volgende downloaden; Erik Prydz - Call On Me (Dickie Thijssen Remix) uit de sig van DickieThijssen. Tering zeg! :eyes: dat je dat online durft te zetten. Ik denk leuk ben benieuwd wat hij daar van gebakken heeft maar 100 kilo watten in mijn oren stoppen helpt nog niet tegen dat verschrikkelijke geluid! Wa! :nervous: :wtf: :eek: |
Plaag die jongen niet zo joh. Alsof je er zelf wel wat van bakt. :p
dit neemt echter niet weg dat dit gewoon echt NIET aan te horen is, sorry Dickie :stongue: |
|
|
| SnuggLe |
Whahahahaha, deze thread wordt geweldig :D
Opti is ook nooit te beroerd om altijd nog even een extra trap na te geven ;)

:D |
|
|
|
|