|
31-01-05: Sander Kleinenberg brengt unieke vj én dj set in Off_Corso Rotterdam! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
Als je dan toch een cu2 profiel heb om oa babes te scoren waarom in vredesnaam zn jeugdfoto erbij zetten?
Toen ik 10 was stond mijn bril en beugel ook niet al te knap maar bij mij zijn die fotos iig goed verstopt! |
|
|
| Partyhardy! |
"Woooooooooo, ik heb er zin in!" zegt Sander :p |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Als je even wilt lachen met de nadruk op "even" moet je het volgende downloaden; Erik Prydz - Call On Me (Dickie Thijssen Remix) uit de sig van DickieThijssen. Tering zeg! :eyes: dat je dat online durft te zetten. :nervous: :wtf: :eek: |
Zow, lekker op de vroege morgen!
Dit kan ik ook misschien nog wel op een keyboard :toothless |
|
|
| Tim81 |
| Die Simulated-remix is mogelijk nog slechter... de rest durf ik uberhaupt niet te luisteren :nervous: |
|
|
| Opti |
| DickieThijssen lijkt best wel op magrec als ik zo naar die foto kijk:toothless |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Opti
DickieThijssen lijkt best wel op magrec als ik zo naar die foto kijk:toothless |
:) bedankt voor het compliment.
Jammer dat je niet mee gaat naar awake vanavond... |
|
|
| Opti |
| Ben bezig met punten verzamelen om te mogen afstuderen:) Hopelijk in oktober klaar en dan wellicht naar HvdK in Utrecht:):eek: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Opti
Ben bezig met punten verzamelen om te mogen afstuderen:) Hopelijk in oktober klaar en dan wellicht naar HvdK in Utrecht:):eek: |
De HVDK?? jij :D wat wil je daar dan doen??
Ik ben ook puntjes aan het sprokkelen maar het einde van mijn studie is over precies een jaar. |
|
|
| mahwang |
| heb me wel vermaakt, het was niets speciaals, maar wel een aardige invulling van de maandagavond. |
|
|
| dromertje |
| quote: | Originally posted by mahwang
heb me wel vermaakt, het was niets speciaals, maar wel een aardige invulling van de maandagavond. |
Het was idd niet zo heel bijzonder maar wel wat lekkere platen gehoord. Voor vijf euro was het helemaal niet verkeerd en het was gezellig druk. |
|
|
| Partyhardy! |
Ben echt onwijs naar de klote momenteel omdat ik er alweer om half 7 uit moest :nervous: maar het was zeker gezellig!
Sander die zowel Rachel Starr als Gabriel & Dresden remix van Swing to Harmony draaide! :tongue3 Verder ook wel lekkere tunes en die beelden mixen waren wel grappig maar voor mij mag er wel gewoon een professionele vj opgezet worden en dat de dj zich mooi met de muziek bezig blijft houden :cool:
Begin van Benny nog meegepikt, Sky was Pink Holden remix en toen gegaan.
Was gezellige avond maar ben weinig waard vandaag :p |
|
|
| Hugo-G |
| En wat vonden jullie van de lounge? ;) :p |
|
|
|
|