return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
bericht van MIKE (a.k.a. papa Push)
View this Thread in Original format
FredNova
Dit is voor de BETA'z (en alle andere fans)...

"Ik en Caro zijn de trotse ouders geworden van een flinke zoon "MAXIM".

Hij zal het al in de genen hebben maar als ik PUSH of iets dergelijks opzet verschijnt er een lachje op zijn gezicht..very strange maar lief.

groeten van ons thuisfront"

Mike, Carolina en Maxim
Kaidreas
OMG, hoe noemt ie??? PULL? :)

ik wist niet dat Mike iets had met CARO, is dat dezelfde CARO van op het forum... hehehe weird.
TOR
yep, had het al vernomen :)

proficiat Mike & Caro!
FredNova
quote:
Originally posted by Kaidreas
OMG, hoe noemt ie??? PULL? :)

ik wist niet dat Mike iets had met CARO, is dat dezelfde CARO van op het forum... hehehe weird.


ik zal er maar bijzetten dat jij de 'lord van de off-topic' bent
Real
nen dikke proficiat :)
Jasperovitsj
Nice :)

Moest ge het lezen Mike enof Caro: proficiat!
FUSyke
Gefeliciteerd:)

Binnen enkele jaartjes:
Sensation 2023
M.I.K.E. & Maxim Back2Back:p
Meltoz
MOOI :happy2:

Ik denk dat MIKE gewoon zijn eigen "meesterwerkje" gemaakt heeft en ben er zeker van dat de kwaliteit hoog is!!! Proficiat MIKE & CARO

Hoe om schreef Armin het vorig jaar weer, "Er komt weer ongeloofelijk veel rook uit de schoorsteen van onze Belgische vriend", en hij heeft verdomme inderdaad weer zijn best gedaan!! Hoop dat hierdoor de toekomst van de TRANCE music hier in Belgie e klein beetje verzekerd is, we zullen wel zien he :)
CygnusX
Oh, hoe lief :)
Proficiat Mike!
pooley
proficiat

Pumaz
:D
djcresto
congratz mike,

wordt trance energy zijn eerste feestje?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement