|
bericht van MIKE (a.k.a. papa Push)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
Dit is voor de BETA'z (en alle andere fans)...
"Ik en Caro zijn de trotse ouders geworden van een flinke zoon "MAXIM".
Hij zal het al in de genen hebben maar als ik PUSH of iets dergelijks opzet verschijnt er een lachje op zijn gezicht..very strange maar lief.
groeten van ons thuisfront"
Mike, Carolina en Maxim |
|
|
| Kaidreas |
OMG, hoe noemt ie??? PULL? :)
ik wist niet dat Mike iets had met CARO, is dat dezelfde CARO van op het forum... hehehe weird. |
|
|
| TOR |
yep, had het al vernomen :)
proficiat Mike & Caro! |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
OMG, hoe noemt ie??? PULL? :)
ik wist niet dat Mike iets had met CARO, is dat dezelfde CARO van op het forum... hehehe weird. |
ik zal er maar bijzetten dat jij de 'lord van de off-topic' bent |
|
|
| Real |
| nen dikke proficiat :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Nice :)
Moest ge het lezen Mike enof Caro: proficiat! |
|
|
| FUSyke |
Gefeliciteerd:)
Binnen enkele jaartjes:
Sensation 2023
M.I.K.E. & Maxim Back2Back:p |
|
|
| Meltoz |
MOOI :happy2:
Ik denk dat MIKE gewoon zijn eigen "meesterwerkje" gemaakt heeft en ben er zeker van dat de kwaliteit hoog is!!! Proficiat MIKE & CARO
Hoe om schreef Armin het vorig jaar weer, "Er komt weer ongeloofelijk veel rook uit de schoorsteen van onze Belgische vriend", en hij heeft verdomme inderdaad weer zijn best gedaan!! Hoop dat hierdoor de toekomst van de TRANCE music hier in Belgie e klein beetje verzekerd is, we zullen wel zien he :) |
|
|
| CygnusX |
Oh, hoe lief :)
Proficiat Mike! |
|
|
| djcresto |
congratz mike,
wordt trance energy zijn eerste feestje? |
|
|
|
|