return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
אני חוגג יומולדת יום שישי בנקסט! עם שמואל הלפרין וצ'ופי (pg. 2)
View this Thread in Original format
Huge-A
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מצטער אחי אבל גם אם אני יצא שבת קשה לי להאמין שאני יבוא...
אבל שיהיה מזל טוב :D


עדיף תשאר בצבא וזהו..
מתי רואים אותך באיזה מסיבה ימסוק שכמותך..:D
תאכלס אתה דומה לרמבו 3:toothless
Huge-A
אז ידידי הדרקון השחור כבר פתח טופיק
ואני לא צעיר ולא יצא צחיל ויפתח נוסף
אבל יזכיר ש:




שבוע טוב לכולם !
יום שני בשבוע , וזאת אומרת 5 ימים למנייאק ... :crazy:
יום שישי יתארחו בליין ה- Satisfaction שמואל וצ'ופי לבית אגנוזיה.
שאת תחילת הערב יפתח צ'ופי עם סט נוסטלגי חגיגי
אחריו יעלה ויבוא הלפרין שיעשה לנו בום בום טראח טראח.. (אחח)
ולסיום יסגור על כולם שמואל פלאש שהפעם במקום אלקטרו יתן בראש גבוהה מהרגיל עם טקנו\ואלקטרו טקנו דוחף עד שיסלקו אותנו מהמועדון השומרים המפחידים :eyespop:

מקווה לראות כמה שיותר חברי פורום
לרשימות ניתן לפנות אליי.

בתודה עמותת "העם רוצה טראנס"!!! :disbelief
Shahar
פלאש לא יתן בכיוון של קלאב?
Black Dragon
הוא אמר שיתן קצת בכיוון קלאב ועד לטקנו אבל עד ליום שישי לסט עצמו שום דבר לא מוחלט
Meltdown
עדיין לא סגור האם אני מגיע או לא, אבל בכל מקרה,
מזל"ט
לאלי הדרקון השחור ( ותשים ג'ל כדי שאני אוכל לזהות אותך גם בפעמים הבאות(
:D
HyPeRSoNiC
אם היה לי איך להיכנס, הייתי בא בכיף...... :sadgreen:
Shahar
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אם היה לי איך להיכנס, הייתי בא בכיף...... :sadgreen:


תבוא! תמיד אפשר לנסות..
Shahar
אלי רשמת להם תגיל האמיתי או יותר גדול?
או שזה בקומבינה?:D
Black Dragon
quote:
Originally posted by Shahar
אלי רשמת להם תגיל האמיתי או יותר גדול?
או שזה בקומבינה?:D


גיל של מי?
Shahar
quote:
Originally posted by Black Dragon
גיל של מי?


שלך יא גנוב
אין לך 23 :D

Black Dragon
אה :) אז מה..אני מכיר אנשים..
Shahar
quote:
Originally posted by Black Dragon
אה :) אז מה..אני מכיר אנשים..




בכרטיס חבר שלי כתוב שנת 1980 :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement