|
אני חוגג יומולדת יום שישי בנקסט! עם שמואל הלפרין וצ'ופי (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
במילה אחת
מרקוס
בשתי מילים
מרקוס שולץ
בשלוש מילים משלא מגיע - חציל
יאללה זה משיש לי להגיד
ובקשר למסיבה
הרבה אנשים באו לשמוע האוס
אוי כמה שהם התאכזבו...
פלאש לא ירד לרגע מבי פי אם של טראנס מינימום
אזור ה-140
רק אחרי דארק סייד הוא הוריד טיפה מתחת ושוב זה עלה בקטעים הבאים
בהחלט סט מעניין שהגיע גם לטכנו במהלכו
שחר שכחת
DT8 - Winter (Max Graham Remix)
Synergy - Pacifer (Flash Brothers Remix)
Tillmann Uhrmacher - On The Run מאיפה הוא שלף תנוסטלגיה הזאת?!?!
Josh Gabriel - Alive מוזר הוא ניגן את זה בבי פי אם מאו גבוה וזה עדיין היה נשמע טוב יחסית
גם הלפרין הפתיע....
שימו לב לקטעים שהוא ניגן בסוף הסט לפני העליה של שמואל
Envio - Love Poison (Ryan G Remix - AVB Edit)
Johan Gielen - Flash
Katana - Fancy Fair 05 (Original Remix)
שווה לתת לו קרדיט על החידוש;) |
|
|
| ronsh |
לאלי...
מזל טוב מלך !!!!
מי יתן ותזכה לרפואה שלמה
הצלחה אושר ועושר
ושכל מה שתבקש יתגשם.......
עד 120!!! |
|
|
| Black Dragon |
וואלה טי טל וי אתמול היה שונה מתמיד.
צ'ופי התחיל ואז הוא והלפרין עלו לבק 2 בק ומשם המשיך הלפרין לבד..
היה קצב טוב..היה חסר משהו באווירה זה כן.
הלפרין בהחלט הפתיע..
שמואל עלה והתחיל לתת אחלה קטעים..חלקם נתנו לי הרגשה כאילו אנחנו באמצע רייב ענקי.
אני ואילן(פלאש) מדמיינים את הקהל קופץ כזה לצלילים של שמואל.
היה מגניב סך הכל..היה מקום לרקוד זה טוב חח
מי שלא מגיע שבוע הבא הוא חציל + צנון + גזר + כאפה לעין
:D
יאללה בייייי
אגב תודה על האיחולים רק היומולדת שלי רק מחר (יום ראשון 20.2 ) חח |
|
|
| princess cc |
לי היה הכי כיף בעולם!
הרבה יותר מהמסיבה של ארמין:D
היה מקום לזוז לרקוד...
היה לי פאקינג אוויר!!!!!!!!!
מוסיקה סבבה, הרבה טראקים מוכרים
!!!!!!!!!!!
ואנ'לא יודעת מה אתם מקטרים על האוירה?
באים למסיבה בשביל המוסיקה נקודה!
לי לא היה איכפת להיות שם לבד אתמול
היה מעולה! נקווה שבמרקוס גם יהיה ככה:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by princess cc
לי היה הכי כיף בעולם!
הרבה יותר מהמסיבה של ארמין:D
היה מקום לזוז לרקוד...
היה לי פאקינג אוויר!!!!!!!!!
מוסיקה סבבה, הרבה טראקים מוכרים
!!!!!!!!!!!
ואנ'לא יודעת מה אתם מקטרים על האוירה?
באים למסיבה בשביל המוסיקה נקודה!
לי לא היה איכפת להיות שם לבד אתמול
היה מעולה! נקווה שבמרקוס גם יהיה ככה:D |
לאף אחד לא יעזור האויירה היא חשובה
והצפיפות בארמין חיממה לי את הלב
עשה לי טוב לראות כל כך הרבה אנשים
וכולי תקווה שיהיה מחניק כשמרקוס יהיה פה
ואם לא...אז מקסימום יהיה יותר קל להשיג ממנו את מבוקשי:)
סתם
המטרה היא אחת
שיבואו כמה שיותר אנשים! |
|
|
| Meltdown |
| לדעתי, כמות הקהל שתגיע בשבוע הבא לסט של שולץ, תהיה פחותה בהרבה, מאשר כמות הקהל שהגיעה לסט של ואן ביורן, בעיקר לאור העובדה, שלקהל שמגיע בד"כ לאירועים של נקסט, מרקוס שולץ הרבה פחות מוכר מאשר ואן ביורן או קורסטן. אני לא מדבר עכשיו על מי שרושם כאן, אלא על רוב הקהל, שמגיע כל שבוע בלי קשר למי מתקלט באותו שבוע |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Meltdown
לדעתי, כמות הקהל שתגיע בשבוע הבא לסט של שולץ, תהיה פחותה בהרבה, מאשר כמות הקהל שהגיעה לסט של ואן ביורן, בעיקר לאור העובדה, שלקהל שמגיע בד"כ לאירועים של נקסט, מרקוס שולץ הרבה פחות מוכר מאשר ואן ביורן או קורסטן. אני לא מדבר עכשיו על מי שרושם כאן, אלא על רוב הקהל, שמגיע כל שבוע בלי קשר למי מתקלט באותו שבוע |
לא הגיוני משרשמת הקהל שמגיע כל שבוע יגיע גם שבוע הבא מן הסתם
הבעיה היא בהבאת אותו קהל שלא דורך כמעט על אדמת המועדונים שמארחים את נקסט פרט ל- המטרה היא שזה יהיה אחד מהפרט ל- האלה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by guetag
אלי מזל טוב
ואני רואה שקיבלת את המתנה הכי טובה ליום הולדת:
JOSH GABRIEL - ALIVE!!!!!
זה כל כך טוב!!!!
:eyes: |
חשבתי עליך לכל אורך הקטע הזה:) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
Katana - Fancy Fair 05 (Original Remix)
שווה לתת לו קרדיט על החידוש;) |
זה הוא דווקא מנגן הרבה....
ד"א
אריק שוב נעלם באמצע |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה הוא דווקא מנגן הרבה.... |
טוב נכון רשמתי אותו כי הוא גם היה בסוף והוא גם קטע שהוא התחיל לנגן בחודש האחרון בערך
קיצר הלפרין די מחדש |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טוב נכון רשמתי אותו כי הוא גם היה בסוף והוא גם קטע שהוא התחיל לנגן בחודש האחרון בערך
קיצר הלפרין די מחדש |
בוא נקווה שזה ימשיך ככה |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by Shahar
בוא נקווה שזה ימשיך ככה |
שחררר איזו תמונה חדשה שמת שלך פה אני רואה...מזה מאתמול שגיל צילם אותך? :)
אהבתי את השרשרת
חחחח |
|
|
|
|