return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
אני חוגג יומולדת יום שישי בנקסט! עם שמואל הלפרין וצ'ופי (pg. 4)
View this Thread in Original format
m0sh
תגיד לי
sniper
מה אתה מבלבל לאנשים את השכל
צ'ופי גר בארץ בכפר
ואל תתווכח אפילו
Huge-A
quote:
Originally posted by Sniper
קודם כל מזל טוב אלי

אבל בקשר לצ'ופי נראה לי פה משהו מצחין..

הרי הוא אוטוטו מתחתן עם אחת הנגדות מאצלי בבסיס, והסתבר לי היום
שהם טסו חודש להודו, והם חוזרים רק עוד 3 שבועות..

ככה שלא נראה לי שהוא מנגן בטי אל וי..


מוזר.. מוזר מאוד אפילו


תגיד לנגדת הזאת שתישן על האף ושתשבור אותו בעזרת ה'
ואתה בטוח על השפעת סמים כל יום בבסיס יחד עם הנגדת..

מאיפה השמועות המפגרות האלוו..

אני מכיר אותו אישית ואין מצבבבבבבבבבב
וגם זה לא הגיוני

לך תשתה הרבה מים ומהר... :whip:
Sniper
ואללה לא יודע מה להגיד לכם..

אני יודע שהוא בהודו

ואמרתי לכם אם אני טועה
אני מוריד בפניכם את הכובע...

מוש, מי אמר שהוא לא גר בארץ?!

אני אמרתי שהוא כרגע בחול למיטב ידעתי

ת'יודעים מה, עזבו את הנושא

אני יבצע בדיקה יותר לעומק מחר
Shahar
מה יש לו לעשות בהודו:P
אני תמיד חשבתי שהנופש היחיד שדיג'יים לוקחים זה לאמסטרדם
Black Dragon
quote:
Originally posted by Shahar
מה יש לו לעשות בהודו:P
אני תמיד חשבתי שהנופש היחיד שדיג'יים לוקחים זה לאמסטרדם


עוד הודעה מיותרת של שחר :)

אין לך מה לבדוק לעומק בחורצ'יק דיברתי איתו היום...
Huge-A
בדוק אתה מעשן סמים ..
כדי לך להתחיל להפסיק ומהר...

שחר תסביר לו על השפעות לוואי של סמים..:D
m0sh
חחח אלעד אתה בן אדם הזוי

אתה בטוח שאתה לא בהודו?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
חחח אלעד אתה בן אדם הזוי

אתה בטוח שאתה לא בהודו?


נו מוש מה אתה נטפל אליו
יכול להיות הבחור לא שמע טוב משהנגדת אמרה לו...
לפחות ממך אני מצפה להבין אותו בקטע הזה של השמיעה :D
Huge-A
קיצר זה בולשיט אלעד...
תבוא למסיבה וזהו ..;)
אלה אמורים להיות דברים שסאבי10 אומר :D
m0sh
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
נו מוש מה אתה נטפל אליו
יכול להיות הבחור לא שמע טוב משהנגדת אמרה לו...
לפחות ממך אני מצפה להבין אותו בקטע הזה של השמיעה :D


אני באמת מוריד לך כאפה שאני רואה אותך

Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
קיצר זה בולשיט אלעד...
תבוא למסיבה וזהו ..;)
אלה אמורים להיות דברים שסאבי10 אומר :D


מזל באמת שסאבי לא חייל
זה היה עוזר לו לשלוף תירוצים יותר בקלות
Scorchio
בואנה אלעד מה נסגר איתך בנאדם ראינו את צ'ופי שבוע שעבר בארמין
אני ואדיר דיברנו איתו איזה הודו ואיזה נעליים
שמואל פלאש אמר לי אישית שהוא מתקלט ונקסט ירשמו סתם על ההזמנה צ'ופי ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement