return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
אני חוגג יומולדת יום שישי בנקסט! עם שמואל הלפרין וצ'ופי (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sniper
קודם כל מזל טוב אלי

אבל בקשר לצ'ופי נראה לי פה משהו מצחין..

הרי הוא אוטוטו מתחתן עם אחת הנגדות מאצלי בבסיס, והסתבר לי היום
שהם טסו חודש להודו, והם חוזרים רק עוד 3 שבועות..

ככה שלא נראה לי שהוא מנגן בטי אל וי..


מוזר.. מוזר מאוד אפילו
Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
קודם כל מזל טוב אלי

אבל בקשר לצ'ופי נראה לי פה משהו מצחין..

הרי הוא אוטוטו מתחתן עם אחת הנגדות מאצלי בבסיס, והסתבר לי היום
שהם טסו חודש להודו, והם חוזרים רק עוד 3 שבועות..

ככה שלא נראה לי שהוא מנגן בטי אל וי..


מוזר.. מוזר מאוד אפילו


הוא לפני שבועיים היה בטיאלוי בארמין
והוא בטוח מגיע כי פלאש אימת את זה.
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני שם
כנראה יצטרך לבוא עם מונית אבל אני יהיה שם


אילן שאתה מגיע לתחנה המרכזית בת"א תעלה על מונית שירות קו 4 עד לנמל.
חמישה שקלים.
אה ועדיף תחנה מרכזית ישנה ולא חדשה אבל גם חדשה זה בסדר.

:crazy:
Sniper
quote:
Originally posted by Shahar
הוא לפני שבועיים היה בטיאלוי בארמין
והוא בטוח מגיע כי פלאש אימת את זה.


נכון, הוא היה לפני שבועיים רק הבעיה היא שהוא טס לפני שבוע!!!
ואני בוודאות יודע שהוא בהודו כרגע.. כדאי שתבצעו בדיקה יותר ממוקדת..
Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
נכון, הוא היה לפני שבועיים רק הבעיה היא שהוא טס לפני שבוע!!!
ואני בוודאות יודע שהוא בהודו כרגע.. כדאי שתבצעו בדיקה יותר ממוקדת..


לא נראה לי שנקסט יאכזבו..

אדיר? ישך מושג??
Sniper
quote:
Originally posted by Shahar
לא נראה לי שנקסט יאכזבו..

אדיר? ישך מושג??


איזה מצחיק אתה..

יש לך מילה של נקסט, שוואלה זאת מילה סבבה נכון
אבל מצד שני אני אומר לך שהוא עומד להתחתן עם אחת הנגדות אצלנו
והם טסו לפני שבוע להודו לחודש.. לא נראה לי הגיוני שהוא יחזור לארץ לתקלט ביום שישי ויחזור להודו
Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
איזה מצחיק אתה..

יש לך מילה של נקסט, שוואלה זאת מילה סבבה נכון
אבל מצד שני אני אומר לך שהוא עומד להתחתן עם אחת הנגדות אצלנו
והם טסו לפני שבוע להודו לחודש.. לא נראה לי הגיוני שהוא יחזור לארץ לתקלט ביום שישי ויחזור להודו


לך תדע מה הולך איתם
לא יודע כמה פשוט להפר תעיסקה שלו עם נקסט
לנקסט יש שם זה לא הפקה של נוער שאומרים מסיבה עד 10 בבוקר וסוגרים תמוזיקה ב 5...זה הפקה הרבה יותר רצינית קשה לי להאמין שיגידו צ'ופי מגיע ורק בערב המסיבה יגידו שמעו בוטל...

כל מקרה לא מזלזל במה שכתבת...
Black Dragon
חמודים חלאס עם השמועות צ'ופי בארץ והוא לא מתחתן בקרוב
נראה לי הנגדת שלך קראה לחבר שלה צ'ופי כמו כינוי...אולי כמו פוקי או שמוצי :) אבל זה לא ה-צ'ופי
והוא ינגן שישי הזה
Sniper
quote:
Originally posted by Black Dragon
חמודים חלאס עם השמועות צ'ופי בארץ והוא לא מתחתן בקרוב
נראה לי הנגדת שלך קראה לחבר שלה צ'ופי כמו כינוי...אולי כמו פוקי או שמוצי :) אבל זה לא ה-צ'ופי
והוא ינגן שישי הזה


שמע אליקו
צ'ופי הולך להתחתן לא בעתיד הקרוב, הוא ארוס לנגדת
והם בהודו

בוודאות

ת'יודע מה, אם הוא ינגן אני מוריד בפניכם את הכובע וחוזר בי על כל מה שאמרתי לך..

והנגדת לא נותנת לו סתם כינוי, יותר מזה יש להם תמונה ביחד במשרד
והם גם גרים ביחד

וזה לא סתם תמונה, כי יותר מזה יום אחד הוא בא לבקר בבסיס שלי והוא הקפיץ אותי לצומת
Black Dragon
כן חמודי? אני דיברתי איתו היום... ואמרתי לו שמישהו אמר שהוא בחו"ל בהודו והוא פשוט צחק :)

איזה הודו אולי צ'ופי אחר נסע להודו :)
IN SEARCH OF THE TSUNAMI
חח

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Black Dragon
כן חמודי? אני דיברתי איתו היום... ואמרתי לו שמישהו אמר שהוא בחו"ל בהודו והוא פשוט צחק :)

איזה הודו אולי צ'ופי אחר נסע להודו :)
IN SEARCH OF THE TSUNAMI
חח


אולי זה לא צ'ופי אלא מתחזה בשכר שנקסט העסיקו כדי לכפות על הפאשלה
צופי האמיתי מצידו נתן לו תפלא שלו בית שלו לבנתיים הכל כי נקסט חייבו אותו מאחר והוא הפר איתם חוזה

חברה תבדקו טוב תקונספרציה הזאת שלי:D
Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
יום אחד הוא בא לבקר בבסיס שלי והוא הקפיץ אותי לצומת


:conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement