|
אני חוגג יומולדת יום שישי בנקסט! עם שמואל הלפרין וצ'ופי (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
קודם כל מזל טוב אלי
אבל בקשר לצ'ופי נראה לי פה משהו מצחין..
הרי הוא אוטוטו מתחתן עם אחת הנגדות מאצלי בבסיס, והסתבר לי היום
שהם טסו חודש להודו, והם חוזרים רק עוד 3 שבועות..
ככה שלא נראה לי שהוא מנגן בטי אל וי..
מוזר.. מוזר מאוד אפילו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
קודם כל מזל טוב אלי
אבל בקשר לצ'ופי נראה לי פה משהו מצחין..
הרי הוא אוטוטו מתחתן עם אחת הנגדות מאצלי בבסיס, והסתבר לי היום
שהם טסו חודש להודו, והם חוזרים רק עוד 3 שבועות..
ככה שלא נראה לי שהוא מנגן בטי אל וי..
מוזר.. מוזר מאוד אפילו |
הוא לפני שבועיים היה בטיאלוי בארמין
והוא בטוח מגיע כי פלאש אימת את זה. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני שם
כנראה יצטרך לבוא עם מונית אבל אני יהיה שם |
אילן שאתה מגיע לתחנה המרכזית בת"א תעלה על מונית שירות קו 4 עד לנמל.
חמישה שקלים.
אה ועדיף תחנה מרכזית ישנה ולא חדשה אבל גם חדשה זה בסדר.
:crazy: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Shahar
הוא לפני שבועיים היה בטיאלוי בארמין
והוא בטוח מגיע כי פלאש אימת את זה. |
נכון, הוא היה לפני שבועיים רק הבעיה היא שהוא טס לפני שבוע!!!
ואני בוודאות יודע שהוא בהודו כרגע.. כדאי שתבצעו בדיקה יותר ממוקדת.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
נכון, הוא היה לפני שבועיים רק הבעיה היא שהוא טס לפני שבוע!!!
ואני בוודאות יודע שהוא בהודו כרגע.. כדאי שתבצעו בדיקה יותר ממוקדת.. |
לא נראה לי שנקסט יאכזבו..
אדיר? ישך מושג?? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא נראה לי שנקסט יאכזבו..
אדיר? ישך מושג?? |
איזה מצחיק אתה..
יש לך מילה של נקסט, שוואלה זאת מילה סבבה נכון
אבל מצד שני אני אומר לך שהוא עומד להתחתן עם אחת הנגדות אצלנו
והם טסו לפני שבוע להודו לחודש.. לא נראה לי הגיוני שהוא יחזור לארץ לתקלט ביום שישי ויחזור להודו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
איזה מצחיק אתה..
יש לך מילה של נקסט, שוואלה זאת מילה סבבה נכון
אבל מצד שני אני אומר לך שהוא עומד להתחתן עם אחת הנגדות אצלנו
והם טסו לפני שבוע להודו לחודש.. לא נראה לי הגיוני שהוא יחזור לארץ לתקלט ביום שישי ויחזור להודו |
לך תדע מה הולך איתם
לא יודע כמה פשוט להפר תעיסקה שלו עם נקסט
לנקסט יש שם זה לא הפקה של נוער שאומרים מסיבה עד 10 בבוקר וסוגרים תמוזיקה ב 5...זה הפקה הרבה יותר רצינית קשה לי להאמין שיגידו צ'ופי מגיע ורק בערב המסיבה יגידו שמעו בוטל...
כל מקרה לא מזלזל במה שכתבת... |
|
|
| Black Dragon |
חמודים חלאס עם השמועות צ'ופי בארץ והוא לא מתחתן בקרוב
נראה לי הנגדת שלך קראה לחבר שלה צ'ופי כמו כינוי...אולי כמו פוקי או שמוצי :) אבל זה לא ה-צ'ופי
והוא ינגן שישי הזה |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
חמודים חלאס עם השמועות צ'ופי בארץ והוא לא מתחתן בקרוב
נראה לי הנגדת שלך קראה לחבר שלה צ'ופי כמו כינוי...אולי כמו פוקי או שמוצי :) אבל זה לא ה-צ'ופי
והוא ינגן שישי הזה |
שמע אליקו
צ'ופי הולך להתחתן לא בעתיד הקרוב, הוא ארוס לנגדת
והם בהודו
בוודאות
ת'יודע מה, אם הוא ינגן אני מוריד בפניכם את הכובע וחוזר בי על כל מה שאמרתי לך..
והנגדת לא נותנת לו סתם כינוי, יותר מזה יש להם תמונה ביחד במשרד
והם גם גרים ביחד
וזה לא סתם תמונה, כי יותר מזה יום אחד הוא בא לבקר בבסיס שלי והוא הקפיץ אותי לצומת |
|
|
| Black Dragon |
כן חמודי? אני דיברתי איתו היום... ואמרתי לו שמישהו אמר שהוא בחו"ל בהודו והוא פשוט צחק :)
איזה הודו אולי צ'ופי אחר נסע להודו :)
IN SEARCH OF THE TSUNAMI
חח |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
כן חמודי? אני דיברתי איתו היום... ואמרתי לו שמישהו אמר שהוא בחו"ל בהודו והוא פשוט צחק :)
איזה הודו אולי צ'ופי אחר נסע להודו :)
IN SEARCH OF THE TSUNAMI
חח |
אולי זה לא צ'ופי אלא מתחזה בשכר שנקסט העסיקו כדי לכפות על הפאשלה
צופי האמיתי מצידו נתן לו תפלא שלו בית שלו לבנתיים הכל כי נקסט חייבו אותו מאחר והוא הפר איתם חוזה
חברה תבדקו טוב תקונספרציה הזאת שלי:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
יום אחד הוא בא לבקר בבסיס שלי והוא הקפיץ אותי לצומת |
:conf: |
|
|
|
|