return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
אני חוגג יומולדת יום שישי בנקסט! עם שמואל הלפרין וצ'ופי
View this Thread in Original format
Black Dragon
אז ככה ב18 לחודש יום שישי אני חוגג יומולדת במסיבה של נקסט בטי אל וי
אגב היומולדת שלי היא ב20.2 שלא תגידו מזל טוב לפני חח
אולי גם נחגוג שבוע אחרי עם אילן אדיר וירון, לכולנו יש יומולדת באותו שבוע

NEXT @ TLV 18.02.2005
Choopie
Shmuel Flash
Halperin

צ'ופי יפתח ויחמם, אחריו יעלה הלפרין לסט שרק יחודי לו. אתם כבר יודעים
ואחריו יעלה שמואל פלאש שהבטיח לתת בראש עם קלאב ונגיעות בטקנו דוחף :)

בכל מקרה למי שרוצה להגיע שישי אני עושה רשימת מוזמנים
לצערי הכניסה היא ל21 ומעלה ויש לצרף בת.ז

:tongue2
Shahar
quote:
Originally posted by Black Dragon
אז ככה ב18 לחודש יום שישי אני חוגג יומולדת במסיבה של נקסט בטי אל וי
אגב היומולדת שלי היא ב20.2 שלא תגידו מזל טוב לפני חח
אולי גם נחגוג שבוע אחרי עם אילן אדיר וירון, לכולנו יש יומולדת באותו שבוע

NEXT @ TLV 18.02.2005
Coopie
Shmuel Flash
Halperin

צ'ופי יפתח ויחמם, אחריו יעלה הלפרין לסט שרק יחודי לו. אתם כבר יודעים
ואחריו יעלה שמואל פלאש שהבטיח לתת בראש עם קלאב ונגיעות בטקנו דוחף :)

בכל מקרה למי שרוצה להגיע שישי אני עושה רשימת מוזמנים
לצערי הכניסה היא ל21 ומעלה ויש לצרף בת.ז

:tongue2





חוגג אצל המתחרים אה :D
princess cc
quote:
Originally posted by Black Dragon
אז ככה ב18 לחודש יום שישי אני חוגג יומולדת במסיבה של נקסט בטי אל וי
אגב היומולדת שלי היא ב20.2 שלא תגידו מזל טוב לפני חח
אולי גם נחגוג שבוע אחרי עם אילן אדיר וירון, לכולנו יש יומולדת באותו שבוע

:tongue2


ומוטי!!!!!!!!!!!!!!!:whip:
Glenn-Holmes
אני שם
כנראה יצטרך לבוא עם מונית אבל אני יהיה שם
markfeldman
quote:
אני שם
כנראה יצטרך לבוא עם מונית אבל אני יהיה שם


SORRY..
princess cc
גם אנחנו שם:)
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
SORRY..


תבוא יגנוב!

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כנראה יצטרך לבוא עם מונית אבל אני יהיה שם


+1
Hell_Copter
מצטער אחי אבל גם אם אני יצא שבת קשה לי להאמין שאני יבוא...
אבל שיהיה מזל טוב :D
arik
אני שם
markfeldman
quote:
תבוא יגנוב!


אני באילת.

Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
אני באילת.


בקצב הזה שאתה מבקר שם בסוף לא יסכימו שתבוא
:D
markfeldman
quote:
בקצב הזה שאתה מבקר שם בסוף לא יסכימו שתבוא


לא צריך להגזים..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement