|
Series
|
View this Thread in Original format
| eXos |
Vorig jaar had je een trial van The 4400
Jammer dat ze nooit verder dan 6 episodes zijn gekomen.
Verder kijk ik: |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by eXos
Vorig jaar had je een trial van The 4400
Jammer dat ze nooit verder dan 6 episodes zijn gekomen.
Verder kijk ik CSI, CSI Las Vegas, CSI New York, 24 & Pimp My Ride. |
the 4400 heb ik ook een aflevering van gezien, maar ik vondt het nogal een vage serie, dus niet verder gekeken.
Ik heb trouwens ook the xfiles op dvd tot season 9 dat vindt ik ook wel vet om te kijken af en toe, verder ben ik van de week begonnen aan de miniserie taken die geregisseed is door Steven Spielberg |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Yarnie
verder ben ik van de week begonnen aan de miniserie taken die geregisseed is door Steven Spielberg |
Die ben ik aan t binnenhalen op DVD!
6DVD, dus duurt wel ff ;) |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by eXos
Die ben ik aan t binnenhalen op DVD!
6DVD, dus duurt wel ff ;) |
hehe ik heb ze al. Vannmorge trouwens me speedupgrade gehad van planet adsl, kan nu lekker alles met 330 kbps binnenhalen |
|
|
| eXos |
Ik kan met 1mb/s
Alleen chello heeft me gecapped omdat ik teveel zou leechen ;)
80gb in 2wkn, das nix! |
|
|
| Dj_Day-V |
Ik volg(de) :
South Park (is er niet meer volgens mij)
The Simpsons
Friends (ook de eerste afleveringen nu weer op Net5)
Will & Grace (pas)
| quote: | | Joey http://www.tvtome.com/Joey/ |
Is die in Nederland dan ? :eek: |
|
|
| Freezel |
| Joey komt in Nederland in het nieuwe TV seizoen op Yorin geloof ik :) |
|
|
| Matthijs |
| Ik kijk heel weinig tv, maar CSI vind ik altijd wel een leuke serie! Vanaf 6 maart ook CSI New York, ik ben benieuwd! :) |
|
|
| nwopper |
| Eigenlijk die oude afleveringen van ER, The Simpsons & Will & Grace |
|
|
|
|