|
Series (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| marciemarcs |
Ik kijk naar:
Prison Break
Lost (ep1 season 2 :eyespop: )
Rome
en dit weekend ff E-ring checken van Jerry Bruckheimer. Mega reclamecampange in New York paar weken terug. |
|
|
| magrec |
| nieuwe aflevering lost was idd weer super zeg :cool: |
|
|
| moogwai |
| Momenteel alleen 24 en Lost. Gelukkig komen beide series in het weekend op TV, want doordeweeks heb ik momenteel geen TV :toothless |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by magrec
nieuwe aflevering lost was idd weer super zeg :cool: |
Idd, nu begint t echt lekker vaag te worden allemaal!
Kan niet wachten tot EP2 |
|
|
| Unique2701 |
Ik volg:
Vroegah: Friends, Alias :eyes:, Buffy :haha: (goeie ouwe tijd)
Nu: Will & Grace, The OC, oude Friends, Gilmore Girls
mijn vrienden hebben Alias seizoen 1-3 op dvd :haha: :haha: |
|
|
| Phortastic |
- 24
- Lost (ben aan inhaalrace bezig)
- Joey (1ste seizoen vond ik niet echt sterk :()
- The 4400
- Family Guy |
|
|
| HardKiller |
Ik volg momenteel
The Simpsons - Seizoen 17 maar nog altijd geniaal
Family Guy - Blijft extreem lachen :D
American Dad - Van de maker van Family Guy, bijna net zo leuk :)
Stargate SG-1 - 9e seizoen, nog altijd erg goed
Stargate Atlantis
Nip/Tuck
My Name Is Earl - Net de pilot gezien, veelbelovend!
Veronica Mars - Misschien wel de beste serie van dit moment, seizoen 2 begint volgende week :) |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by eXos
Idd, nu begint t echt lekker vaag te worden allemaal!
Kan niet wachten tot EP2 |
Nog vager?
Ben nu bezig met SE2Ep1 binnen te halen...ben benieuwd wat ze vinden in die hatch |
|
|
| Chicane |
| Volg Family Guy, American Dad, The Simpsons en sinds gisteren Lost. Moet zeggen dat Lost echt een meesterwerk is, meer in de stijl van Cast Away+Band of Brothers+Far Cry :) Zeer mooi gemaakt, ben nu pas bij Season 1 disc 2, aflevering 5. |
|
|
| jp |
| Wanneer zenden ze nou eens het tweede seizoen van Dead Like Me uit? :mad: |
|
|
| serialkillah |
| quote: | Originally posted by jp
Wanneer zenden ze nou eens het tweede seizoen van Dead Like Me uit? :mad: |
Dead like me, idd ook geniaal |
|
|
|
|