return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Series (pg. 5)
View this Thread in Original format
serialkillah
Ik kijk naar:

Southpark
Family Guy
American Dad
Lost
Prison Break
Wanted
The 4400 (http://www.usanetwork.com/series/the4400/)
The Dead Zone (http://www.usanetwork.com/series/thedeadzone/)
Supernatural (http://thewb.warnerbros.com/web/show.jsp?id=SN)

en naar Trailer Park Boys (http://www.trailerparkboys.com/) een fantastische serie:)
marciemarcs
Ik kijk naar:
Prison Break
Lost (ep1 season 2 :eyespop: )
Rome
en dit weekend ff E-ring checken van Jerry Bruckheimer. Mega reclamecampange in New York paar weken terug.
magrec
nieuwe aflevering lost was idd weer super zeg :cool:
moogwai
Momenteel alleen 24 en Lost. Gelukkig komen beide series in het weekend op TV, want doordeweeks heb ik momenteel geen TV :toothless
eXos
quote:
Originally posted by magrec
nieuwe aflevering lost was idd weer super zeg :cool:


Idd, nu begint t echt lekker vaag te worden allemaal!

Kan niet wachten tot EP2
Unique2701
Ik volg:

Vroegah: Friends, Alias :eyes:, Buffy :haha: (goeie ouwe tijd)

Nu: Will & Grace, The OC, oude Friends, Gilmore Girls

mijn vrienden hebben Alias seizoen 1-3 op dvd :haha: :haha:
Phortastic
- 24
- Lost (ben aan inhaalrace bezig)
- Joey (1ste seizoen vond ik niet echt sterk :()
- The 4400
- Family Guy
HardKiller
Ik volg momenteel

The Simpsons - Seizoen 17 maar nog altijd geniaal
Family Guy - Blijft extreem lachen :D
American Dad - Van de maker van Family Guy, bijna net zo leuk :)

Stargate SG-1 - 9e seizoen, nog altijd erg goed
Stargate Atlantis
Nip/Tuck
My Name Is Earl - Net de pilot gezien, veelbelovend!
Veronica Mars - Misschien wel de beste serie van dit moment, seizoen 2 begint volgende week :)
Cosmic
quote:
Originally posted by eXos
Idd, nu begint t echt lekker vaag te worden allemaal!

Kan niet wachten tot EP2


Nog vager?

Ben nu bezig met SE2Ep1 binnen te halen...ben benieuwd wat ze vinden in die hatch
Chicane
Volg Family Guy, American Dad, The Simpsons en sinds gisteren Lost. Moet zeggen dat Lost echt een meesterwerk is, meer in de stijl van Cast Away+Band of Brothers+Far Cry :) Zeer mooi gemaakt, ben nu pas bij Season 1 disc 2, aflevering 5.

jp
Wanneer zenden ze nou eens het tweede seizoen van Dead Like Me uit? :mad:
serialkillah
quote:
Originally posted by jp
Wanneer zenden ze nou eens het tweede seizoen van Dead Like Me uit? :mad:


Dead like me, idd ook geniaal
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement