return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Series (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ding Chavez
Ik volg eigenlijk alleen 24 en South Park. Af en toe een aflevering van The OC maar daar wil ik nog weleens een aflevering van missen.
Season 4 van 24 is idd weer meesterlijk, altijd een ramp om weer een week te moeten wachten. Aan het 9e seizoen van South Park wordt op dit begonnen geloof ik, dus die zal over een maandje of 2 ook wel weer beginnen.
arjoderoon
volg alleen de serie The O.C. als ik er al aan denk. Alleen jammer dat het gister niet op was terwijl tvgids.nl melde dat het wel op net 5 zou zijn om 21:30
BaRTeZ
24
The O.C.
South Park
Committed
8 Simple Rules
Joey
Newlyweds
Ashlee Simpson Show
Pimp My Ride
Simpsons
Viva La Bam
The Trip
The Simple Life
Zone Stad

Paar kansloze series, maar altijd wel vermakelijk en ideaal om ff te kijken als je niets te doen hebt :)
After_Forever
24
The Simpsons (Doh!)
Southpark

...en studio sport :D ;)
Tim81
Eigenlijk kijk ik vrij weinig tv, alleen sport... series als Married with Children, Friends en Prince of Bel Air zijn de enige programma's die ik verder weleens keek eigenlijk!
robin
Ik besteed zo veel tijd aan het downloaden van alle mogelijke series dat ik de komende 30 jaar nog niet genoeg tijd heb het te bekijken :o
moogwai
Enigste serie die ik momenteel kijk is 24!

Voor de rest kijk ik eigenlijk alleen nieuws & voetbal op tv en af en toe die zeldzame leuke film die wordt uitgezonden.
Phortastic
nu aant kijken:

- the 4400 (nu in BE)
- ER (op tv in BE, zitten in seizoen 10)
- Matroesjka's (serie in BE)
- 24 (seizoen 4)
- joey
- enterprise (seizoen 4)

gekeken in het verleden:

taken
Band of brothers
friends
dj_spare
ik kijk nu:

- Stargate SG-1 (S8)
- 24 (S4)
- Joey (S1)
- Lost (S1)
- The OC (S2)

Ik volg:

- Stargate Atlantis
- The 4400
- Southpark
- The Simpsons (af en toe dan)
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by Freezel
Joey komt in Nederland in het nieuwe TV seizoen op Yorin geloof ik :)


Thanks Freezel

Ik ga zeker kijken:D

quote:
Band of brothers


Blijft de beste serie imo :P

nwopper
:haha: :haha:

Ik kijk nu Outback Jack waar een of andere gozer wordt opgezadeld met hersenloze nufkutten.... Het zijn mooie meiden, maar damn...wat maken ze er een drama van als die kerel ze dumpt! Erg hilarisch om te kijken, alsof een gozer als hij geen meisje kan krijgen en dan moet meedoen in zo'n kansloos programma....:D
babbel
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Aan het 9e seizoen van South Park wordt op dit begonnen geloof ik, dus die zal over een maandje of 2 ook wel weer beginnen.


March 9th Season 9 starts
October 19th Season 9.5 starts

dus nog maar een paar weken wachten!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement