return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Series (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by nwopper
:haha: :haha:

Ik kijk nu Outback Jack waar een of andere gozer wordt opgezadeld met hersenloze nufkutten.... Het zijn mooie meiden, maar damn...wat maken ze er een drama van als die kerel ze dumpt! Erg hilarisch om te kijken, alsof een gozer als hij geen meisje kan krijgen en dan moet meedoen in zo'n kansloos programma....:D


Je moet "herken de homo" is zien op yorin ;) (dinsdag's)

Dat kijk ik ook elke week, is wel een leuke programma :tongue2
New Wave
Ik wete niet wat ik kijk. Ik volg in ieder geval niets. Misschien dat ik dingen sporadisch kijk. Benvaak ind e avond/nacht aan het werk dus heb daar heel geen tied veur :p
jp
Het wordt tijd dat het tweede seizoen van Dead Like Me op de buis komt :)

Trouwens:

Gordon, Gerard Joling en Rene Froger zullen vanaf half april te bewonderen zijn in een reality-serie op tv-zender RTL4. De serie volgt de drie Nederlandse zangers tijdens de voorbereidingen op twee gezamenlijke concerten in de Amsterdam ArenA. Zowel de naam als het aantal uit te zenden afleveringen is nog niet bekend.
New Wave
Serie van Jantje Smith is ook al gemaakt. dat wordt weer smullen :D
nwopper
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Je moet "herken de homo" is zien op yorin ;) (dinsdag's)

Dat kijk ik ook elke week, is wel een leuke programma :tongue2


Oh god ja! Die zou je bijna vergeten tussen al dat gespuis! Dat mens stuurt alle heteros naar huis :happy2:
Fkwebeman
Will & Grace maar weer, omdat Off Centre afgelopen/gecancelled is..

verder kijk ik weinig tv..
Tour of Duty mag wel terugkomen!
Phortastic
quote:
Originally posted by Dj_Day-V



Blijft de beste serie imo :P


in dat genre ZEKER zonder twijfel. en qua mini-series geef ik je ook gelijk :)
je kan het echter moeilijk vergelijken met 24 of enterprise imo
Yarnie
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Will & Grace maar weer, omdat Off Centre afgelopen/gecancelled is..

verder kijk ik weinig tv..
Tour of Duty mag wel terugkomen!


Tour of duty is onlangs op dvd uitgekomen in amerika, dus zal wel snel ook in europa in de winkel liggen. Vanavond weer nieuwe aflveringen van alias en lost kijken :crazy:
Phortje
Ik volg:
- 24
- Stargate: Atlantis
- Stargate: SG-1
- The O.C.
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by Phortastic
in dat genre ZEKER zonder twijfel. en qua mini-series geef ik je ook gelijk :)
je kan het echter moeilijk vergelijken met 24 of enterprise imo


Jep

Maar oorlog films/series is mijn smaak, dus :)(Daarom is Saving Private Ryan ook mijn lievelings film :p )

Little Theseus
waarom zie ik hier nog niemand over THAT 70's SHOW!?! Ik volg echt alles hiervan, zijn ook best veel torrents van te vinden. Afgelopen zomer werd het nog uitgezonden op rtl5.
Toevallig vandaag alle seizoenen van the simpsons gedownload, duurde een week om te dllen en neemt nu 35 gigabyte in beslag. Ach ja je moet toch wat als South Park winterstop heeft :D
Ezzzzzzy
thatīs 70 show is idd heerlijk om naar te kijken. Maar ik kijk wel uit naar Desperate houswives, lijkt me heerlijk. 5 buurvrouwtjes die allemaal achter dezelfde man aanzitten, vreemdgaan etc etc.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement