return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Series
View this Thread in Original format
Yarnie
Ik weet niet of er al een threadje over is, maar aangezien ik toch niet veel heb te doen dacht ik laat ik er maar eens eentje over aanmaken. Ik weet dat er hier veel mensen naar 24 kijken maar wat ik me afvroeg welke series je nu kijkt (en dus geen soapseries) en welke je vroeger keek. De laatste tijd zijn er veel oude series op dvd uitgekomen als macguyver, seinfeld, dukes of hazzards en the a-team

Maar ik volg zelf nu dus:

Desperate housewives http://www.tvtome.com/DesperateHousewives/
24 http://www.tvtome.com/24/
The O.C. http://www.tvtome.com/OC/
Alias http://www.tvtome.com/Alias/
Lost http://www.tvtome.com/Lost/
Southpark http://www.tvtome.com/SouthPark/
Joey http://www.tvtome.com/Joey/
The Apprentice http://www.tvtome.com/Apprentice/
Smallville http://www.tvtome.com/Smallville/

Verder kijk ik ook nog wel eens simpsons/csi/num3rs, best wel veel eigenlijk dus. 24 vindt ik echt verre weg de beste serie, seizoen 4 is ook weer superspannend!!!
eXos
Vorig jaar had je een trial van The 4400

Jammer dat ze nooit verder dan 6 episodes zijn gekomen.

Verder kijk ik:
Yarnie
quote:
Originally posted by eXos
Vorig jaar had je een trial van The 4400

Jammer dat ze nooit verder dan 6 episodes zijn gekomen.


Verder kijk ik CSI, CSI Las Vegas, CSI New York, 24 & Pimp My Ride.


the 4400 heb ik ook een aflevering van gezien, maar ik vondt het nogal een vage serie, dus niet verder gekeken.
Ik heb trouwens ook the xfiles op dvd tot season 9 dat vindt ik ook wel vet om te kijken af en toe, verder ben ik van de week begonnen aan de miniserie taken die geregisseed is door Steven Spielberg
eXos
quote:
Originally posted by Yarnie
verder ben ik van de week begonnen aan de miniserie taken die geregisseed is door Steven Spielberg


Die ben ik aan t binnenhalen op DVD!

6DVD, dus duurt wel ff ;)
Yarnie
quote:
Originally posted by eXos
Die ben ik aan t binnenhalen op DVD!

6DVD, dus duurt wel ff ;)


hehe ik heb ze al. Vannmorge trouwens me speedupgrade gehad van planet adsl, kan nu lekker alles met 330 kbps binnenhalen
eXos
Ik kan met 1mb/s

Alleen chello heeft me gecapped omdat ik teveel zou leechen ;)

80gb in 2wkn, das nix!
sndh
ik keek, toen het nog op tv was, altijd naar Becker. Geniale serie met Ted Danson als Becker:

link : http://www.tvtome.com/tvtome/servle...owid-68/Becker/

geniale humor!
Dj_Day-V
Ik volg(de) :

South Park (is er niet meer volgens mij)
The Simpsons
Friends (ook de eerste afleveringen nu weer op Net5)
Will & Grace (pas)

quote:
Joey http://www.tvtome.com/Joey/


Is die in Nederland dan ? :eek:
Freezel
Joey komt in Nederland in het nieuwe TV seizoen op Yorin geloof ik :)
Matthijs
Ik kijk heel weinig tv, maar CSI vind ik altijd wel een leuke serie! Vanaf 6 maart ook CSI New York, ik ben benieuwd! :)

nwopper
Eigenlijk die oude afleveringen van ER, The Simpsons & Will & Grace
Opti
Ik kijk nu o.a. naar:

Joey
valt tot nu toe tegen, wordt wel steeds iets leuker:)
http://www.nbc.com/Joey/
http://www.tvtome.com/Joey/

Committed
Leuke "vervanger" van Friends, over een gek stel (lijkt een beetje op Dharma & Gregg).
http://www.nbc.com/Committed/
http://www.tvtome.com/Committed/

Cuts
Sitcom over een kapperszaak gerund door een neger en rijk verwend meisje, eerste aflevering is deze week geweest
http://www.tvtome.com/Cuts/
http://www.upn.com/shows/cuts/

Listen Up
Sitcom met George van Seinfeld als vader van twee kinderen en presentator van een sportprogramma.
http://www.cbs.com/primetime/listen_up/
http://www.tvtome.com/ListenUp/


Ben duidelijk een fan van sitcoms:D

Wil eigenlijk CSI+ alle spinoffs ook wel volgen en 24, maar die komen wel een andere keer:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement