return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Bushmanie (pg. 2)
View this Thread in Original format
Kaidreas
bleh... tis ne kak, ne kak zeg ik u
Pheatus
nen watte? :toothless
Kaidreas
Nen Yooshi :o
Nabistai
Ik moet zeggen, ik heb vandaag niet 1 flik gezien in Brussel vandaag.
Gladius
twas ni echt ne vette gisteren. ni echt veel volk en het duurde maar tot half8.
Phortastic
quote:
Originally posted by Pheatus
Voelt hij zichzelf dan zo belangrijk ofzo?


ja... :nervous:
Nyah
de slijmbal - "you've got great eyes" (tegen greet de keyser) :rolleyes:

Tiger777
Vindt gij greet dan geen knappe :eek:
Nyah
quote:
Originally posted by Tiger777
Vindt gij greet dan geen knappe :eek:


euh, tbh... heum, heb t ni zo op blond :p
en btw, der lopen zoveel schone vrouwen rond :nervous:
zit bush dan bij iedereen zo te slijmen? idiot :clown:
FredNova
daarstraks op aansluiting e40 met ring in sint-stevens woluwe een kwartier stilgestaan op de autostrade, helicopter boven ons en flikken overal... en wat later reed de stoet voorbij...

als ze hem 'kapot' willen maken, lukt dat toch zunne
nee, effe half het land platleggen

langs de andere kant is het wel goed voor België (politiek) wat hier de laatste dagen gebeurd

Nyah
quote:
Originally posted by FredNova
langs de andere kant is het wel goed voor België (politiek) wat hier de laatste dagen gebeurd


meaning?
FredNova
I won't start (or participate in) political discussions :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement