return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Bushmanie (pg. 5)
View this Thread in Original format
Nabistai
Brandstoffen
De verkoopprijs van de brandstof is de som van de basisprijs en de belasting. Die belasting bestaat uit accijnsrechten (geheven op bepaalde verbruiksproducten) en de BTW (21 %) op de totale prijs, accijnzen inclusief.
De accijnzen op de brandstoffen bedragen thans:
- Benzine met lood of loodvervangingsmiddel : 0.565 EUR/liter
- Loodvrije benzine : 0.507 EUR/liter
- Diesel : 0.290 EUR/liter

Bron : http://www.febiac.be/nl/content/def...=7&C=10&FID=309

Al bij al vallen de accijzen op de benzine nog mee... Maar er worden blijkbaar ook taksen geheven bij de aankoop van een auto, naarmate de vervuiling/benzineverbruik van de wagen. Veel weet ik wel niet van auto's :o
Tiger777
quote:
Originally posted by Nabistai
Ik weet niet vanwaar je dat haalt? De olieprijzen hebben nog nooit zo hoog gestaan. Alleen in de beginjaren '80 was er een periode dat de olie vier jaar na elkaar meer dan 20 dollar per vat kosten. Vandaag stond in de krant dat we (na weer een stijging van 3%) aan 50 dollar zitten. :conf:

Inflatie. Rekening houdend daarmee stond de prijs begin jaren 80 aan 65$/vat.

Pff, ziet is voor diesel... meer dan 2/3 gaat naar de staat :mad:
djcresto
Bush had nu in tegenstelling tot de vorige verkiezingen wel een pak meer stemmen dan zijn tegenkandidaat. Enja hij is dus volledig democratisch verkozen imo. Kga hem nu zeker niet gaan verdedigen want met enorm veel van wat hij doet ga ik niet akkoord. En tja tviel wel op dat kerry meer stemmen had in de welvarende gebieden in de States. Wacht tot Hilary binnen 3 jaar meedoet aan de verkiezingen, nothing can stop her.
Nabistai
quote:
Originally posted by Tiger777
Inflatie. Rekening houdend daarmee stond de prijs begin jaren 80 aan 65$/vat.

Pff, ziet is voor diesel... meer dan 2/3 gaat naar de staat :mad:




Ik kan niet wachten tot Hillary verkozen wordt :)
The_G0dfather
FREAKS :D

ben zoo blij dak daar geen bal vanaf ken :haha:
Nabistai
quote:
Originally posted by The_G0dfather
FREAKS :D

ben zoo blij dak daar geen bal vanaf ken :haha:


Hoe? we zijn nog ni begonnen :toothless
Phortastic
quote:
Originally posted by Nabistai
Ik denk dat Nederland ook iets goedkoper is dan België?


fout.... kom hier waar ik woon (aan de grens met NL) maar eens kijken aan de pompstations....
Nederland is duurder met hunne benzine en diesel. Ben ik heel zeker van.
Phortastic
quote:
Originally posted by Nyah
De top 10 van domme uitspraken.


#2: "We know there are known knowns: there are things we know we know. We also know there are known unknowns: that is to say we know there are things we know we don't know. But there are also unknown unknowns - the ones we don't know we don't know." –Defense Secretary Donald Rumsfeld



omg... :stongue:
Tiger777
quote:
Originally posted by Nabistai


Das dikke fraude pee!:whip: :whip:

:p
Kaidreas
quote:
Originally posted by emma
eigelijk zou het de ideale periode geweest zijn om de crimineel uit te gaan hangen aangezien alle politiemannekes Bush aant beschermen waren :D

hehehe dat is gebeurd ook.
bij ons op de avondschool hebben ze alle macintosh falt screens gepikt. :D de bakken hebben ze laten staan, zijn wat te zwaar naar het schijnt

Tiger777
Ik hoor just in de laatste show, dat hij tegen de journalist voor greet de keyser gezegd heeft dat hij mooie schonen heeft.:haha: :haha:
X-Tune
http://www.ilfoglio.it/uploads/cami...abetterBush.htm

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement