|
Bushmanie (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
Na kijk, zoiet zeggen zou ik niet doen, maar da's nu toch zo geen probleem vinnek. Tis zo: iedereen is tegen bush. Het staat gewoon schoon om te zeggen dat hij slecht is, om welke reden dan ook.
Kyoto bijvoorbeeld, Bush kan daar niks aan veranderen hoor! De amerikaanse senaat heeft het in het verleden met grote meederheid afgekeurd (trouwens staan de modellen voor de opwarming van de aarde vandaag ter discussie. Er zijn verkeerde bewerkingen gebeurd die natuurlijk lijden tot foute conclusies. Opwarming is inherent aan het aardklimaat).
Het is duidelijk dat het een charmeoffensief is... Toch niks op tegen? Zij hebben niks te willen over onze politiek en ik vind dat het omgekeerde ook niet mag.
Is er iemand die gaat betogen als de president van Rwanda op bezoek komt? Nogthans, da's ook niet zo'n brave jongen eh... Amerika heeft hem verkozen, de tweede keer met een numerieke meerderheid (zeldzaam). Bush mag van mij part bezoeken komen brengen aan de europese instellingen als staatshoofd van een bondgenoot. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nyah
meaning? |
Meaning dat politieke conflicten met onze belangrijkste niet europese partner uit den boze zijn. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Meaning dat politieke conflicten met onze belangrijkste niet europese partner uit den boze zijn. |
sure, bush heeft er een boeltje van gemaakt in irak en nu 'mag' europa helpen :rolleyes:
zolang we naar zijn pijpen dansen, zijn conflicten idd uit den boze |
|
|
| Tiger777 |
Dat gaat niet over gehoorzamen of niet. Hoe het in irak vandaag gaat, daar heeft toch niemand baat bij he? Saddam was beter dan de democratie die der nu is. Ik vind dat wij ons poten daar af moeten houden. Wij hebben daar absoluut niks te zoeken. Net zoals wij in afghanistan niks meer te zoeken hebben.
Europa gaat het ginder ook niet oplossen eh, we geven een symbolische geldelijke bijdrage (=peenuts)
Bush 1's buitenlands beleid was gewoon een verderzetting en een uitzuivering van de manier hoe de VS zich sinds 1800 gedraagt. |
|
|
| Kaidreas |
| we hebben niets meer in afghanistan te zoeken, toch sturen ze nog troepen naar ginder. een vriend van me vertrekt volgend jaar ofzoiets (als ze het weer niet uitstellen) |
|
|
| emma |
| eigelijk zou het de ideale periode geweest zijn om de crimineel uit te gaan hangen aangezien alle politiemannekes Bush aant beschermen waren :D |
|
|
| Gladius |
nondedjol tiger, ge gaat die toch ni goe ligge prate zekers.
:whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
nondedjol tiger, ge gaat die toch ni goe ligge prate zekers.
:whip: |
+1
Met al zijn vuile truken van de foor om de aandacht van het volk af te leiden van zijn falende binnenlandse politiek...:whip:
Het gaat slecht met de Amerikaanse economie en Bush komt onder vuur voor enkele maatregelen die hij heeft ondernomen => Hopla, nu opéééns toevallig heeft de altijd waakzame en oplettende CIA een - overigens enorm vaag en nietszeggend en daarom schreeuwend om een "objectieve" interpretatie door de CIA - bericht van Al-Qaida onderschept met daarin de dreiging om weeral aanslagen te plegen op Amerikaanse doelwitten - of zo hebben ze het toch "verstaan" => De nieuwszenders worden overspoeld met die berichten, Bush gaat her en der wat strategische en heroische toespraken houden en de Amerikaanse spirit wat aanwakkeren => America united against those inhuman terrorists, Bush the hero, maar ondertussen hoort ge niks meer van dubieuze beslissingen en beleidsingrepen van diejen so-called hero...Telkens als het hem te heet onder de voeten wordt moet hij weer op dat ingebakken Amerikaans patriotisme terugvallen om zijn gezicht te redden, hoe indrukwekkend...:rolleyes:
EN zone fooraap schrapt dan grote delen van het ruimte-programma omdat het volgens hem nutteloze kosten zijn...idioot :rolleyes: :whip: |
|
|
| djcresto |
| hij is vertrokken... |
|
|
| Tiger777 |
| Ik wil maar zeggen: der is niks nieuws onder de zon. Het is met de VS altijd zo geweest. Das nu eenmaal de amerikaanse mentaliteit. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik wil maar zeggen: der is niks nieuws onder de zon. Het is met de VS altijd zo geweest. Das nu eenmaal de amerikaanse mentaliteit. |
hier zit zeker een groot deel waarheid in
anders zouden alle mensen ook nie op bush stemmen. Enja uiteindelijk, qua gedachtengang verschilde hij niet zoveel met John Kerry. Die was alleen wat gematigder. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
anders zouden alle mensen ook nie op bush stemmen. Enja uiteindelijk, qua gedachtengang verschilde hij niet zoveel met John Kerry. Die was alleen wat gematigder. |
Even een kleine bedenking daarbij:
Ik heb - ergens in een tijdschrift, vraag me niet meer welk of waar - een interessante grafiek gezien, die weergaf welke kandidaat het meeste stemmen heeft gehaald in welke staten, en ook wat het gemiddelde IQ is van de bewoners van die staten. En wat bleek? Kerry had de meerderheid in de 15 staten met het hoogste gemiddelde IQ? terwijl Bush het beste scoorde in de meeste staten met een laag gemiddeld IQ...
Nu weet ik goed genoeg dat zo'n grafiek zeker geen basis is voor sluitende conclusies, maar het geeft toch wel een indicatie vind ik. :) |
|
|
|
|