return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Bushmanie
View this Thread in Original format
djcresto
De Amerikaanse president is in ons land.
Al die veiligheidsmaatregelen vind ik zo schandalig. Op weg van de luchthaven nr de ambassade waren alle wegen verkeersvrij gemaakt en voor hem reed een escorten van 5938 politiemoto's en dergelijke.

Echt dat één persoon zoveel aandacht verdient, zoveel veiligheidsmaatregelen opeist is echt een dikke vette schande
Jasperovitsj
Om 13u op Eén: live de toespraak (lees: propaganda) van Bush :rolleyes:

Dat ze een boodschap van de koning live uitzenden, tot daartoe. Maar waarom ineens een toespraak van een staatshoofd zoals een ander wel live uitzenden? Dat versterkt nog meer het beeld van zijn "almacht"...:whip:
Pumaz
Iemand die ik goed ken zit bij de security :toothless

Hij heeft mij wat gezegd van de veiligheids-maatregelen:

-Iedereen die in de straten woont waar hij passeert werd gescreent :rolleyes:
-Zijn auto heeft een aparaat om bommen onder de straat te zien aankomen :rolleyes:
-Er is bekend gemaakt dat hij in de Sheraton slaapt, eigenlijk slaapt hij in de Amerikaanse ambassade :rolleyes:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Pumaz

-Zijn auto heeft een aparaat om bommen onder de straat te zien aankomen :rolleyes:
-Er is bekend gemaakt dat hij in de Sheraton slaapt, eigenlijk slaapt hij in de Amerikaanse ambassade :rolleyes:

Thank you very much! :D

*Belt naar kompaan om de bom weg te halen en haalt sniper-rifle uit de kast*
Pheatus
ik begrijp zoiets ook niet...
Waarom zoooo'n veiligheid? Voelt hij zichzelf dan zo belangrijk ofzo?
Stel dat ze nu idd een aanslag zouden plegen op hem, dan zijn er genoeg mensen om hem te vervangen. Sorry, maar ik kan niet tegen zo'n dikke-nek-doenerij... Ik heb die kerel nog nooit kunnen verdragen en zal het ook nooit kunnen. Hij toont hier nog maar eens hoe hij de wereld ziet: OORLOG! Zou zouden veel beter al die veiligheidsmannen iets beters laten doen dan constant achter/voor z'n 'gat' aan te lopen. Ofwel al z'n 'million dollar cars/airplane' verkopen een hiermee een deftige sociale zekerheid opbouwen in z'n eigen land. Het presidentje vergeet blijkbaar dat hij nog een eigen land heeft ook. Overal moeien bij iemand anders, maar zorgen voor hetgeen z'n hoofdtaak zou moeten zijn :rolleyes: no way josé...

Ah, ik geef het op... eens een cowboy, altijd een cowboy I guess...


Greetz
Seba
Tiger777
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dat ze een boodschap van de koning live uitzenden, tot daartoe.

Bah...de koning :nervous:
Gladius
straks protesteren in Antwerpen! Who joins me? =)
Xilver
quote:
Originally posted by Gladius
straks protesteren in Antwerpen! Who joins me? =)


Ikke ni jong, zit op 't werk... In Evere, op een paar km van de NAVO :p
New Wave
Gelukkig dat die lelijke lijer niet in Nederland op bezoek komt.
I walg van die gast. Al die mooie praatjes van hem. Hij is een gladde naaier. Backstabber
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Gladius
straks protesteren in Antwerpen! Who joins me? =)

Waar en om hoe laat!? :toothless

Gladius
16.10 UA (agora neem ik aan)
Jasperovitsj
Dan zit ik al in Diepenbeek :sadgreen:

Maar maak maar goed wat amok voor mij!! :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement