|
Ta Förfest till MARCO.V @SLAGTHUSET (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Aendy
Den hette faktiskt bara TA-förfest innan detta kom upp i meddelandet "Last edited by sipowitz on Feb-22-2005 at 22:50" ;) |
Jag satt och väntade på hur långt tid det skulle ta innan Du skulle få sista ordet i frågan. En dag höll Du ut, bra jobbat =) |
|
|
| EsseT |
| Tjoo alla en TA förfest skulle inte vara helt fel :) får man komma om man hinner :D =) hehe ha det bra gott folk snart är det avgång för partybåten =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag e på vart de än blir men Lund är ju inte direkt nära så att ta en bulle lär ju gå på ett par kulor, speciellt eftersom folk ska ta sig dit innan också och jag kanske måste åka till festen tidigare... hellre då att nån kan fixa en lya i Malmö.
(ska läsa igenom tråden strax, kanske det redan finns svar på min post :D)
brb |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Lund är ju inte direkt nära |
Från given lägenhet tar det 20 minuter att vara på Marco V, tillräckligt nära för mig iaf :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
Från given lägenhet tar det 20 minuter att vara på Marco V, tillräckligt nära för mig iaf :) |
Kostar en taxi från Lund ? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kostar en taxi från Lund ? |
Ja! ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Ja! ;) |
Men du Aendy... du å din rättning... jag skriver ju "SMS" i mina poster :D
DU e rolig :tongue2
Okej. Vad kostar det att färdas med en TAXI från Lund där förfesten tar plats till Slagthuset i Malmö. Vad må taxan vara kan man som en vilsen Stockholmare undra ?:gsmile: |
|
|
| reveal |
50 kr per man har jag iaf åkt för, men det varierar säkert lite
tåg kostar 36 kr iaf, och det stannar nära marco v :) |
|
|
| CJ InterCity |
Lund är så pass litet att man lätt kommer till tågstationen oavsett var lägenheten befinner sig. sedan tar det 10 minuter med tåg och vips så är man på Slagthuset :)
kanske dags att börja snacka lineup också? :D |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by reveal
50 kr per man har jag iaf åkt för, men det varierar säkert lite
tåg kostar 36 kr iaf, och det stannar nära marco v :) |
Reveal: Det vet du väl, att stockholmare inte åker tåg!
Steve: Men skulle det vara som så att denne stockholmaren går att övertyga om skånetrafikens förträfflighet så är det ju faktiskt så att tåget både kommer fortare fram och man landar ju precis utanför slagthuset. Men sånt går att bestämma längre fram.
Alla: Har sista tentan på Lördag sen lugnar det sig för mig och jag kan börja planera lite förfest, kommer fixa en lista till helgen med folk som anmält sig för deltagande.
Taxi malmö/lund kostar ca 180-300kr har jag för mig
By the way, köpte min biljett idag så nu var det klart :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Som sagt i själva festtråden så är det bokat & klart att jag, tobo99 + 2 åker ner.
Vore kanon om vi fick titta förbi på förfesten också :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Vore kanon om vi fick titta förbi på förfesten också :) |
Fick? Ni är så jävla tvungna. :p |
|
|
|
|