return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Ta Förfest till MARCO.V @SLAGTHUSET (pg. 4)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by benni
finns en chans att jag kommer oxå på detta... så jag får träffa er sweetaes för första gången.... fast inte säkert

Det tycker jag Fan du ska göra !


Vad blir de för spelare nu ? Vinyl, CD, mixer...
Blir ju några timmars förfest så jag kör gärna på 1 timmes set a'la Marco V vilket totalt är min favvo spelstil...
Tänkte jag fixar så vi kan spela in hela förfesten också :)
Smekbar
funderar på att titta förbi på förfesten, beroende på hur länge den varar. Kommer ner med tåg från norrköping så jag är i Lund vid 20:40, men jag ska inte på själva huvudfesten sen... Om ni tänkt förfesta till typ 23 eller senare så kommer jag nog springa förbi...

(skulle ju kunna ge er ett smakprov på hur jag spelar när jag lirar Live då, om intresse finns...)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad blir de för spelare nu ? Vinyl, CD, mixer...

en polare skulle ha med sig sin Pioneer CD800 *nånting* men han fick tyvärr återbud. Martin sa dock att han hade det fixat ändå, om jag minns rätt :)

jag ångrar lite att jag gav bort min Solar Stone - 3rd Earth (Marco V Remix) vinyl, hade ju vart gött o köra den på förfesten :o men ifall någon av er som kommer har Marco V plattor så är vi på det torra ;)
SWE_TRANCE
Okej, en dryg vecka kvar nu bara!
Hur ser det ut med tidsplaneringen inför förfesten?
Vi kommer ner till Malmö runt 19.00, är det så att förfesten börjar vid den tiden så hoppar vi av direkt i Lund.
Ses på torsdag!
CJ InterCity
förfesten börjar nog lite tidigare... när beror på hur Martins schema ser ut. Att han ens lyckats fixa en förfest mitt emellan alla examensprov är ju stort :cool:
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det tycker jag Fan du ska göra !


Vad blir de för spelare nu ? Vinyl, CD, mixer...
Blir ju några timmars förfest så jag kör gärna på 1 timmes set a'la Marco V vilket totalt är min favvo spelstil...
Tänkte jag fixar så vi kan spela in hela förfesten också :)


bra steve - då kör vi ett back-to-back du och jag ;)
CJ InterCity
har ni något emot att Progresia kommer och lirar en stund? :)
keddo
jag + 2 tjejer kommer dit iaf.. Frågan e ju hur fan jag ska hitta i lund, hittar knappt i den stad jag bott i i snart 3 år nu .. :p nää men en vägbeskrivning från tågstationen vore gut.. (kanske redan finns en ?)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
bra steve - då kör vi ett back-to-back du och jag ;)


Tja kanske de, vill gärna bygga ett najs set med fina mixar :) Inspelning såklart...

quote:
Originally posted by CJ InterCity
har ni något emot att Progresia kommer och lirar en stund? :)

Visst med SWETAs i första hand (tycker jag)... tror de kliar på alla bedrooms DJs :gsmile:

quote:
Originally posted by keddo
Frågan e ju hur fan jag ska hitta i lund, hittar knappt i den stad jag bott i i snart 3 år nu .. :p nää men en vägbeskrivning från tågstationen vore gut.. (kanske redan finns en ?)

Welcome to the club... man får förlita sig till att när man e tillräckligt nära så hör man lite basdunka :)
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Tja kanske de, vill gärna bygga ett najs set med fina mixar :) Inspelning såklart...


vafan - menar du att jag mixar som en kratta?? :whip: :whip: :whip: :whip:

;)

November
Tja... verkar svårt att få tag i biljett för mig ialf .. :(
Är det värt risken att köpa i dörren tro?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
vafan - menar du att jag mixar som en kratta?? :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile:

;)


Nej nej nej nej... Det är jag som mixar som en kratta jämfört med dig säkert... har visserligen hållt på sen 96 men snurrar väldigt sällan numer :p


November: Vill du verkligen med så är jag säker på att det löser sig, Andreas (Ace event) som även kikar in här då och då är väldigt hjälpsam... men jag tror även att du vågar chansa, du kommer in i dörren.
Sen har vi ju massa SWETAs här som bor i Skåneland som mer än gärna vill hjälpa till att skaffa fram en biljett. Eller hur, reveal, Sipowitz, Smekbar, InterCity & Co !?!?!? :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement