return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 
Ta Förfest till MARCO.V @SLAGTHUSET (pg. 7)
View this Thread in Original format
November
quote:
Originally posted by sipowitz
Hej!

Adressen till festen är: Vegagatan 8.

Ni som kommer från centralen gör enklast som så att ni tar buss nr 3 (mot Linero). Sen hoppar ni av på stampelyckan, till höger ser ni en gatukiosk som ligger vid gatan - vegagatan, följ den ner 3 hus så har ni nr 8 på höger sida.

Kan lägga upp en gångvägsbeskrivning också, för det går iofs rätt fort att gå också. Någon som är sugen att gå och behöver en karta?

Ett tips är att ta med lite kontanter, för vi kan ju eventuellt ta en taxi in till slagthuset om folk är sugna på det, tror en taxi (steve: läs bulle) kostar 350kr så 70kr per person drygt.


Vilket är bäst? Tåg eller buss från Malmö?
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by November
Vilket är bäst? Tåg eller buss från Malmö?


Pendeltåg kostar 36:- och går ungefär varje kvart vad jag förstått.
Resan tar 16min så det känns som det bästa alternativet :)

Gå in på http://www.skanetrafiken.se och leta fram en avgång som passar.
SWE_TRANCE
Gjorde en snabb karta mha Eniros karttjänst från Lund C till festadressen. Jag själv kommer att skriva ut denna och vi kommer att promenera till festen mha av kartan. Den svarta linjen på kartan är ju antagligen den bästa färdvägen med bil så man kan väl gå lite som man vill :)

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Gjorde en snabb karta mha Eniros karttjänst från Lund C till festadressen. Jag själv kommer att skriva ut denna och vi kommer att promenera till festen mha av kartan. Den svarta linjen på kartan är ju antagligen den bästa färdvägen med bil så man kan väl gå lite som man vill :)



Nära & bra :thepirate
Funfrock
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Gjorde en snabb karta mha Eniros karttjänst från Lund C till festadressen. Jag själv kommer att skriva ut denna och vi kommer att promenera till festen mha av kartan. Den svarta linjen på kartan är ju antagligen den bästa färdvägen med bil så man kan väl gå lite som man vill :)


När vandrar ni från stationen ungefär? jag kommer nog ensam från helsingborg och brukar vara rätt duktig på att virra bort mig i lund.
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Funfrock
När vandrar ni från stationen ungefär? jag kommer nog ensam från helsingborg och brukar vara rätt duktig på att virra bort mig i lund.


Tja...vi anländer till Lund C vid 18.30, sen tänkte vi ta en snabbis förbi något mathak för att fylla på med lite energi om det behövs.
Skicka ett PM till mig med ditt mobilnummer så kan vi ju höras av om du anser att tidpunkten passar :)
SteveTranz4ever
MEN !!!!! Vaknade med jordens halsont idag, kan inte ens andas utan att de gör ont, fan om man ska få bihåleinflamation eller nåt.... !!!!
Dj_Irish
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
MEN !!!!! Vaknade med jordens halsont idag, kan inte ens andas utan att de gör ont, fan om man ska få bihåleinflamation eller nåt.... !!!!


, se till att tillfriskna kvickt som fan. Löjlig dålig tajming på det där. Hoppas det går över snart.


Själv börjar man blir riktigt jävla laddad :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Dj_Irish
, se till att tillfriskna kvickt som fan. Löjlig dålig tajming på det där. Hoppas det går över snart.


Själv börjar man blir riktigt jävla laddad :)


Ja dålig tajming som fan men att vara 30 & sjuk är inga hinder för att festa järnet ändå till 05:00...


Peter... du är SWETA & ska inte mixa... whoooot ?! Är ju SWETA förfest för bövulen !
Och du måste nog ha förväxlat mig med nån annan, jag spelar hos DJ Mistake ca. en gång varannan månad. Var mer förr (96-99)fast på CD dårå när man hade egna grejjer.
SteveTranz4ever
Nu är jag i stan... kom till Malmö kl.23 igår :)

Jag ska "inte ropa hej" än men jag mår fan riktigt bra idag, halsontet har försvunnit... mådde så jävla piss igår så jag är lite förvånad själv...
Antar min huskur nätan botatr mig helt --> Echinaguard, multivitaminer 3ggr/dag, extra C-vitamin 3ggr/dag, bytt örngott varje natt. :D


Vi ses snart mina vänner


Från förra årets Malmö SWETA meetup :)

sipowitz
Jaså då börjar det lukta torsdag!

Självklart har dagen börjat med lite motgångar, line-in vägrar funka på mitt ljudkort -> mitt subwoofersystem funkar inte. Någon som har lust/möjlighet att ta med ett ljudkort (5.1 som stödjer 5+1) hade det varit underbart. I annat fall har jag tagit fram min gamla 2 högtalarsstereo som backup...

Men nån borde ha ett ljudkort right?
anuga
typiskt :haha: missade det också! och jag som bor i Lund
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 
Privacy Statement