|
Ta Förfest till MARCO.V @SLAGTHUSET (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| November |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
November: Vill du verkligen med så är jag säker på att det löser sig, Andreas (Ace event) som även kikar in här då och då är väldigt hjälpsam... men jag tror även att du vågar chansa, du kommer in i dörren.
Sen har vi ju massa SWETAs här som bor i Skåneland som mer än gärna vill hjälpa till att skaffa fram en biljett. Eller hur, reveal, Sipowitz, Smekbar, InterCity & Co !?!?!? :gsmile: |
Jo jag vill absolut med :tongue3
Ser verkligen fram emot det här! Hoppas det löser sig..
I annat fall får jag väl chansa.. Går det åt skogen får jag väl tillbringa natten på nån skum bar med en öl och två shots i timmen :toothless |
|
|
| jofawe |
| jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska dit eller inte.. |
|
|
| Laszlo |
jofawe, I will kick your ass...:whip:
:p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
jofawe, I will kick your ass...:whip:
:p |
åh.. nu blev jag mer lockad över att INTE åka ;)
Seriöst.. vill verkligen ner.. hmmpf!
Har du trångt i din bil Laszlo? Jag tror jag kan låna en kompis lägenhet i Lund. Han är ändå inte hemma ;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
åh.. nu blev jag mer lockad över att INTE åka ;)
Seriöst.. vill verkligen ner.. hmmpf!
Har du trångt i din bil Laszlo? Jag tror jag kan låna en kompis lägenhet i Lund. Han är ändå inte hemma ;) |
nej då det finns plats...än så länge är det bara jag...eventuellt mattias samt en ytterligare tjomme som kanske hakar på...så det finns gott om plats... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
nej då det finns plats...än så länge är det bara jag...eventuellt mattias samt en ytterligare tjomme som kanske hakar på...så det finns gott om plats... |
EY .. du glömmer att jag är fet :P
(Ska Mattias med?! damn, hur lyckades du locka med honom?) |
|
|
| Laszlo |
| äh - jag vettefan alltså...han säger ju alltid att han ska med men bangar alltid i sista sekund, så jag räknar inte med att han hakar på denna gången heller... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
EY .. du glömmer att jag är fet :P
(Ska Mattias med?! damn, hur lyckades du locka med honom?) |
Trodde du bara hade kraftig benstomme men stor byst :thepirate |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Trodde du bara hade kraftig benstomme men stor byst :thepirate |
TIG KVINNA!! ... eller vänta nu.. det var ju jag ;) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever Visst med SWETAs i första hand (tycker jag)... tror de kliar på alla bedrooms DJs :gsmile:
|
of course, jag ser speciellt fram emot ditt o laszlo's set :cool:
*september har PM* |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
of course, jag ser speciellt fram emot ditt o laszlo's set :cool:
*september har PM* |
Du menar inte November :D
Det är ju inte så många timmar (18-21/22 nåt sånt) så de hinns la inte med så många DJs om man inte kör B2B2B2B2B2B :D
Har ståt hemma nu hos Mistake å lirat i ett par timmar, första gången på 3-4 mån... fan så kass de gått :p fast nu börjar man bli full å då fan går de bättre :p
Å jag säger bara... ojojoj va många fina wax han har !!!!
Love vinyl ! (DJM-600 e rätt skoj den me :D) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Du menar inte November :D
|
joo såklart :toothless
själv är jag villig att avstå från att spela om det blir för tajt. men en låt eller två lirar jag gärna ändå :) |
|
|
|
|