|
Ta Förfest till MARCO.V @SLAGTHUSET (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Funfrock |
Blir ju perfekt med efterfest på Amnesia sen på fredagen :)
Eller så kan man åka till cph och se en av killarna från Alter Ego. |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Funfrock
Blir ju perfekt med efterfest på Amnesia sen på fredagen :)
Eller så kan man åka till cph och se en av killarna från Alter Ego. |
eller så kan man hålla ut till lördagen och gå på Mayday ;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
eller så kan man hålla ut till lördagen och gå på Mayday ;) |
tsss...nu håller du tyst....:p |
|
|
| SteveTranz4ever |
pommfritt... kom att tänka på att jag har ju en osläppt film från festen förra året med Tiesto...
Har inte så mycket kvar att göra på den faktiskt... kanske man ska...
Hmm... Hade pisskamera på den festen... inte så snyggt då... hmm... |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
pommfritt... kom att tänka på att jag har ju en osläppt film från festen förra året med Tiesto...
Har inte så mycket kvar att göra på den faktiskt... kanske man ska...
Hmm... Hade pisskamera på den festen... inte så snyggt då... hmm... |
yes, yes! fortsätt... :p |
|
|
| ice_key |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
pommfritt... kom att tänka på att jag har ju en osläppt film från festen förra året med Tiesto...
Har inte så mycket kvar att göra på den faktiskt... kanske man ska...
Hmm... Hade pisskamera på den festen... inte så snyggt då... hmm... |
JA! se nu till att få tummen ur röven :D annars drar vi in till visum för inpassering till skåne ;) :gsmile: ;) :gsmile: |
|
|
| sipowitz |
Hej!
Adressen till festen är: Vegagatan 8.
Ni som kommer från centralen gör enklast som så att ni tar buss nr 3 (mot Linero). Sen hoppar ni av på stampelyckan, till höger ser ni en gatukiosk som ligger vid gatan - vegagatan, följ den ner 3 hus så har ni nr 8 på höger sida.
Kan lägga upp en gångvägsbeskrivning också, för det går iofs rätt fort att gå också. Någon som är sugen att gå och behöver en karta?
Ett tips är att ta med lite kontanter, för vi kan ju eventuellt ta en taxi in till slagthuset om folk är sugna på det, tror en taxi (steve: läs bulle) kostar 350kr så 70kr per person drygt. |
|
|
| CJ InterCity |
| hur är det om man kommer med buss från Malmö Södervärn? |
|
|
| keddo |
Vad heter tågstationen, Lund C ? (den precis innan malmö c?) har tjackat biljett till malmö c nämligen, men går lika bra att hoppa av i lund. Hur pass tidigt får man droppa in på fest stället då ? kanske inte så populärt att komma kl 5 :p
Vore bra om du kunde fixa en gång beskrivning också, ifallatt ;) |
|
|
| WoberT |
| blir mer o mer sugen på att åka ner til skåne men har inte riktigt bestämt mig än. Det där med SWETA förfest låter ju utomordentligt trevligt, mycket folk som kommer eller? Ska försöka bestämma mig snarast om hur jag ska göra :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by WoberT
blir mer o mer sugen på att åka ner til skåne men har inte riktigt bestämt mig än. Det där med SWETA förfest låter ju utomordentligt trevligt, mycket folk som kommer eller? Ska försöka bestämma mig snarast om hur jag ska göra :) |
Bara att kolla in den här tråden :)
Ser ut som att vi blir ett litet gäng iaf! |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Bara att kolla in den här tråden :)
Ser ut som att vi blir ett litet gäng iaf! |
Ahh jo hittade den sen, blir en jäkla massa folk :). Har ni fixat lokal eller är det nån som har stor lägenhet hehe :D |
|
|
|
|