return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Sasha @ Fabric, Londen [21-05-05] (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tim81
Lekker hoor! Waar verblijven jullie/wanneer gaan jullie terug?
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Tim81
Lekker hoor! Waar verblijven jullie/wanneer gaan jullie terug?


terug op maandag om 15:30, maat van me woont in Londen :cool:
Tim81
Dat is wel ideaal zeg!! Ik ben ook voor zaterdag heen / maandag terug... maar zal wel hotelletje worden, aangezien wij geen connecties hebben in Londen voor een slaapplek ;)

Welke wijk ligt Fabric eigenlijk precies... i.v.m. locatie van hotel in Londen?! In november zat ik in een hotel vlakbij Station Paddington, dat was ideaal!
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Tim81
Welke wijk ligt Fabric eigenlijk precies... i.v.m. locatie van hotel in Londen?! In november zat ik in een hotel vlakbij Station Paddington, dat was ideaal!


Streetmap :) dat rare vierkantje/sterretje in het midden is de Fabric :p

Er staan ook hotel recommendations bij :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
Ik lees in andere threads (progressive topic) diverse berichten over Sasha @ Fabric... laten we het centraal houden ;)

De datum is door Fabric nog niet bevestigd, maar op globalunderground.co.uk worden deze berichten eveneens gemeld!


In de Sasha-nieuwsbrief, waar hij het over zijn 'tour' had oid stond de Fabric wel gewoon bevestigd op 21 mei...dus je kan er gewoon vanuit gaan dat het doorgaat.

Ik ga hem 4 dagen later wel zien, in Neuss :)
Tim81
Lekker hoor!!!!!!!!!!!!!!

Tickets geboekt bij FABRIC en vliegreis bij Easyjet...

LONDON HERE WE COME !!!!!!!!!!


:toothless :D :toothless :D :toothless
Djeebie
Zou meneer Sasha misschien ook nog in Leeds draaien dat weekend :D Ik zit van 21 t/m 24 mei in Leeds namelijk.
Tim81
ik zie het niet op zijn website staan... maar ja, wie weet komt er nog 'wat leuks' langs in Leeds!

Helaas kwam het niet zo goed uit om vrijdag 20 mei al te gaan, maar Jimmy van M had natuurlijk ook leuk geweest om mee te pakken! Al komt die ook naar Panama tegen die tijd...
Tim81
Zo, hotel is ook geregeld... wij zijn er helemaal klaar voor! Wel toevallig dat Sasha exact een jaar geleden (21 mei) in The Powerzone draaide!

Waar gaan we hem op 21 mei 2006 treffen...?! :p

---
Van de Fabric-site:

Sat 21st May 05

Room 1:
Sasha
Paolo Mojo

Room 2:
Terry Francis
DJ Dan
Richard Grey

Room 3:
The Amalgamation Of Soundz

Entrance
10:00pm - 7:00am
Price £15 (£12 nus)
Advance tickets available from TICKETWEB
tijs08
quote:
Originally posted by Tim81
Sat 21st May 05

Room 1:
Sasha
Paolo Mojo



Ik ben ook druk bezig hier samen met Lex ook bij te zijn! :cool:

Ik vroeg me alleen af of er al bekend is hoe lang Sasha zal draaien? Ik zit namelijk met een set van 5 uur in mijn hoofd, maar weet niet hoe ik daar nu bij kom. Zou wel fantastisch zijn natuurlijk :D

Bouma-Bros
quote:
Originally posted by tijs08
Ik ben ook druk bezig hier samen met Lex ook bij te zijn! :cool:

Ik vroeg me alleen af of er al bekend is hoe lang Sasha zal draaien? Ik zit namelijk met een set van 5 uur in mijn hoofd, maar weet niet hoe ik daar nu bij kom. Zou wel fantastisch zijn natuurlijk :D


Toen wij vorig jaar Januari in Fabric waren was het precies dezelfde line-up in Room 1. Sasha draaide toen een 6 uur set, dus een 5 uur set zit er wel in. :tongue2

Paolo Mojo is trouwens ook een super goede DJ, perfecte opwarmer voor Mr. Coe. :toocool:
emre
Vamos a la Fabric, oh oh oh oh :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement