return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Sasha @ Fabric, Londen [21-05-05] (pg. 3)
View this Thread in Original format
Partyhardy!
Joepie!!! Fabric here we come! :toocool:
5 uur zou wel TE vet zijn zeg! :crazy: zin in!!! :tongue2
SnuggLe
Jammer dat Sasha in Tribehouse (Neuss, Duitsland) 3 dagen later gecancelled is :( Laat Sasha dan maar snel weer eens naar NL komen.....laten we hopen op Everybody op 11 juni, maar volgensmij wordt dat alleen Sander Kleinenberg zelf.
Tim81
Tickets zijn per 'Royal Mail' vanuit Londen gearriveerd, dus het aftellen kan beginnen!!!!!!!!!
tijs08
quote:
Originally posted by Tim81
Tickets zijn per 'Royal Mail' vanuit Londen gearriveerd, dus het aftellen kan beginnen!!!!!!!!!

Heerlijk gevoel lijkt me dat! Kan niet wachten tot mijn ticket staat te pronken op de schoorsteenmantel :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Tim81

Hier ook! Tickets in de pocket! Nog 25 dagen :tongue3 :crazy: :haha: :eyespop:

:toothless
tijs08
quote:
Originally posted by tijs08
Heerlijk gevoel lijkt me dat! Kan niet wachten tot mijn ticket staat te pronken op de schoorsteenmantel :D

Inderdaad zoals verwacht, een heeerlijk gevoel! Word een waanzinnig feestje Lex :cool:
SnuggLe
Ik hoorde dat Renske ook ging, wordt gezellig dus daar! Bij jullie mee in de handbagage ofzo? ;)

:crazy:
emre
Dutch invasion :wtf:
Tim81
En terecht!!!!
tijs08
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik hoorde dat Renske ook ging, wordt gezellig dus daar! Bij jullie mee in de handbagage ofzo? ;)

:crazy:

op schoot natuurlijk, wat denk jij :stongue:

SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08
op schoot natuurlijk, wat denk jij :stongue:

Respect the eh.... skillz? ;)

Ze is er aanstaande dinsdag ook wel, bij Sander K. Zin!
Tim81
Vliegen jullie allemaal naar London Luton of gaat er ook nog iemand naar Gatwick (zoals wij!)?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement