|
Sasha @ Fabric, Londen [21-05-05] (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
Joepie!!! Fabric here we come! :toocool:
5 uur zou wel TE vet zijn zeg! :crazy: zin in!!! :tongue2 |
|
|
| SnuggLe |
| Jammer dat Sasha in Tribehouse (Neuss, Duitsland) 3 dagen later gecancelled is :( Laat Sasha dan maar snel weer eens naar NL komen.....laten we hopen op Everybody op 11 juni, maar volgensmij wordt dat alleen Sander Kleinenberg zelf. |
|
|
| Tim81 |
| Tickets zijn per 'Royal Mail' vanuit Londen gearriveerd, dus het aftellen kan beginnen!!!!!!!!! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Tickets zijn per 'Royal Mail' vanuit Londen gearriveerd, dus het aftellen kan beginnen!!!!!!!!! |
Heerlijk gevoel lijkt me dat! Kan niet wachten tot mijn ticket staat te pronken op de schoorsteenmantel :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Tim81
Tickets zijn per 'Royal Mail' vanuit Londen gearriveerd, dus het aftellen kan beginnen!!!!!!!!! |
Hier ook! Tickets in de pocket! Nog 25 dagen :tongue3 :crazy: :haha: :eyespop:
:toothless |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by tijs08
Heerlijk gevoel lijkt me dat! Kan niet wachten tot mijn ticket staat te pronken op de schoorsteenmantel :D |
Inderdaad zoals verwacht, een heeerlijk gevoel! Word een waanzinnig feestje Lex :cool: |
|
|
| SnuggLe |
Ik hoorde dat Renske ook ging, wordt gezellig dus daar! Bij jullie mee in de handbagage ofzo? ;)
:crazy: |
|
|
| emre |
| Dutch invasion :wtf: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik hoorde dat Renske ook ging, wordt gezellig dus daar! Bij jullie mee in de handbagage ofzo? ;)
:crazy: |
op schoot natuurlijk, wat denk jij :stongue: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
op schoot natuurlijk, wat denk jij :stongue: |
Respect the eh.... skillz? ;)
Ze is er aanstaande dinsdag ook wel, bij Sander K. Zin! |
|
|
| Tim81 |
| Vliegen jullie allemaal naar London Luton of gaat er ook nog iemand naar Gatwick (zoals wij!)?! |
|
|
|
|