return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Sasha @ Fabric, Londen [21-05-05] (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Wij vliegen zelfs op Stanford geloof ik en weer terug vanaf een ander vliegveld :toothless
tijs08
quote:
Originally posted by Dj Lex
Wij vliegen zelfs op Stanford geloof ik en weer terug vanaf een ander vliegveld :toothless



nee Lexie :o

Wij vliegen op Stansted, 2 keer :cool:
Dj Lex
quote:
Originally posted by tijs08
nee Lexie :o

Wij vliegen op Stansted, 2 keer :cool:


Ook goed! :toocool:
Tim81
Ken je het verhaal van die jongens die naar Sasha @ Fabric zouden gaan...















die gaan zeer waarschijnlijk niet! :(

Onverwacht hebben we de nacompetitie bereikt met voetbal en dankzij 2 goals van emre is de finale binnen handbereik... En die promotiewedstrijd wordt natuurlijk uitgerekend op zondag 22 mei gespeeld!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
Ken je het verhaal van die jongens die naar Sasha @ Fabric zouden gaan...



die gaan zeer waarschijnlijk niet! :(

Onverwacht hebben we de nacompetitie bereikt met voetbal en dankzij 2 goals van emre is de finale binnen handbereik... En die promotiewedstrijd wordt natuurlijk uitgerekend op zondag 22 mei gespeeld!


Zo he, dat is wel effe kut :(
Balen man! :( Natuurlijk is het voetballen vet, maar verder is het mooi klote :(

Wat ga je met die kaartjes en de tickets doen dan? Kan je die niet verkopen ofzo hier?
Tim81
Ja, we zouden met z'n drieen gaan... en die 3e jongen (Lex) voetbalt niet, dus die wil gewoon nog gaan! Het zou mooi zijn als ie 2 andere gasten meekrijgt, dan kunnen we alleen de tickets omboeken!
tijs08
quote:
Originally posted by Tim81
Ja, we zouden met z'n drieen gaan... en die 3e jongen (Lex) voetbalt niet, dus die wil gewoon nog gaan! Het zou mooi zijn als ie 2 andere gasten meekrijgt, dan kunnen we alleen de tickets omboeken!


Goed klote gasten!!!! :whip:

Dat klote voetbal ook altijd... ik zou het wel weten... jullie hebben vast wel een reservebank? of zijn jullie onmisbaar?! :rolleyes:
Tim81
Haha, helaas zijn wij onmisbaar :p!

Is er hier nog interesse van 3 personen voor een reisje naar Londen?!?

Vertrek: Zaterdag 21 mei (9.00 uur)
Terug: Maandag 23 mei (18.00 uur)
2 hotelovernachtingen in Hotel Westpoint in 3-persoonskamer
3 kaartjes voor Sasha @ Fabric
Partyhardy!
Wat een losers zijn jullie. Volgens mij liggen jullie ons te en? Je gaat voetbal toch niet voor Sasha in Londen zetten? Ik zou sporten voor mijn lol, het moet niet mijn leven gaan bepalen... :eyespop:
Serieus, regel gewoon vervangers in dat elftal ipv vervangers voor Londen :)
dj pdv
Ik kan deze jongens goed begrijpen hoor. Kijk ik heb een passie voor muziek, maar ja voetbal is een teamsport. En je kan je team niet laten zitten, vooral niet als je en promotiewedstrijd speelt!
Maar misschien zeg ik dit omdat voetbal ook jarenlang mijn passie nummer 1 was. Tegenwoordig staat het op een wat lagere plaats.;)

tijs08
quote:
Originally posted by dj pdv
Ik kan deze jongens goed begrijpen hoor. Kijk ik heb een passie voor muziek, maar ja voetbal is een teamsport. En je kan je team niet laten zitten, vooral niet als je en promotiewedstrijd speelt!


Ook als je al maanden uitkijkt naar dit weekend en het je zoieso ook nog een zo'n 165 euroos gaat kosten of je nou gaat of niet?

Ik ben het hierin helemaal eens met PartyHardy! Als je ere divisie zou spelen oke... maar anders gaat er niks boven Sasha :wtf:


quote:
Originally posted by dj pdv
Tegenwoordig staat het op een wat lagere plaats.;)


Dat is te zien ja! :p ;)
Tim81
Tja, als je in Schubbekutterveen 7 (met alle respect overigens) speelt, dan is de keuze niet zo moeilijk... en ook als het een wedstrijd om des keizers baard was geweest, dan had ik het wel geweten! Maar dit is de belangrijkste wedstrijd van het jaar en dan laat je je team echt niet in de steek.
Als ik naar Londen zou gaan en 'we' verliezen die wedstrijd dan heb ik toch een aardig schuldgevoel! Terwijl als ik naar Londen ga en 'we' promoveren naar de 2e klasse dan vergeef ik mezelf nooit dat ik bij die wedstrijd niet aanwezig was...

Life is full of choices!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement