|
Sasha @ Fabric, Londen [21-05-05] (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Tim81
(het is namelijk uitverkocht)! |
Er worden volgens mij nog wel kaarten aan de deur verkocht hoor, maar dan moet je knetter lang in de rij staan... (Engelse gewoonte :p ) |
|
|
| Roos22 |
Jammer zeg jongens!! Belachelijk! voetbal..DUS.... ;) Succes met jullie wedstrijdjes hehe
Als ik kon a.s. weekend was ik zeker gegaan. Jammer voor Lex dat hij het nu ook moet missen. |
|
|
| Tim81 |
Nou ja, alles is verder afgehandeld! Hotel is geannuleerd, kaartjes zijn verkocht (en Onno kan ze mooi afleveren in Londen ;) ) en de voetbalclub vergoedt de vliegreis...
De voorpret was leuk, maar ik ga deze thread na het weekend natuurlijk niet meer bekijken... ik denk niet dat ik dat emotioneel aan kan!
Have fun guys! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Tim81
Nou ja, alles is verder afgehandeld! Hotel is geannuleerd, kaartjes zijn verkocht (en Onno kan ze mooi afleveren in Londen ;) ) en de voetbalclub vergoedt de vliegreis...
De voorpret was leuk, maar ik ga deze thread na het weekend natuurlijk niet meer bekijken... ik denk niet dat ik dat emotioneel aan kan!
Have fun guys! |
Relaxt van jullie voetbalclub.
Ik zou het ook doen hoor. Als ik nog had gevoetbald dan had ik dit ook gedaan (1 van de redenen dat ik wel blij ben dat ik gestopt ben met voetbal....kan mooi mijn weekend plannen zonder rekening te houden met sportieve verplichtingen) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Nou ja, alles is verder afgehandeld! Hotel is geannuleerd, kaartjes zijn verkocht (en Onno kan ze mooi afleveren in Londen ;) ) en de voetbalclub vergoedt de vliegreis...
De voorpret was leuk, maar ik ga deze thread na het weekend natuurlijk niet meer bekijken... ik denk niet dat ik dat emotioneel aan kan!
Have fun guys! |
Gelukkig dat het zo netjes is opgelost... nog een positief puntje in deze trieste happening..
Wij gaan het zeker vet hebben daar.. en zullen niks los laten over hoe het was, speciaal voor jullie ;) :p |
|
|
| SnuggLe |
Renske gaat heel waarschijnlijk niet meer, dat wisten jullie al?
Heel heel heel veel plezier mensen! Vermaak je, maar dat zal vast wel lukken :) Gaat er nog een digitale camera mee met iemand? Ik ben wel benieuwd namelijk! |
|
|
| Djeebie |
Heel veel plezier inderdaad, maar dat zal vast wel lukken :) Jullie vertrekken zeker vanaf R'dam?
Ik vlieg morgenochtend om 10.00 uur naar Leeds vanaf A'dam. We worden koud (lees: bier) onthaald als het goed is :p En dan direct de pub in om de FA-cup finale tussen Manchester en Arsenal te kijken. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Heel veel plezier inderdaad, maar dat zal vast wel lukken :) Jullie vertrekken zeker vanaf R'dam?
Ik vlieg morgenochtend om 10.00 uur naar Leeds vanaf A'dam. We worden koud (lees: bier) onthaald als het goed is :p En dan direct de pub in om de FA-cup finale tussen Manchester en Arsenal te kijken. |
He das ook cool :)
Heb ik morgenmiddag ook weer wat te doen , voetbal kijken :D |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Heel heel heel veel plezier mensen! Vermaak je, maar dat zal vast wel lukken :) Gaat er nog een digitale camera mee met iemand? Ik ben wel benieuwd namelijk! |
Dat zal lastig worden! Ik had namelijk een mailtje gestuurd naar Fabric of het mogelijk was om mijn videocamera mee naar binnen te nemen. Als reactie kreeg ik dat camera's niet worden toegestaan... dus mijn reactie was "en een fotocamera dan?". Deze worden ook niet toegelaten in Fabric... ze raadden me ten strengste af deze proberen mee te nemen, want die zou worden ingenomen :(
Dus ik vrees geen plaatjes van Club Fabric... en al die toeristische bezienswaardigheden geloof ik wel :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Dat zal lastig worden! Ik had namelijk een mailtje gestuurd naar Fabric of het mogelijk was om mijn videocamera mee naar binnen te nemen. Als reactie kreeg ik dat camera's niet worden toegestaan... dus mijn reactie was "en een fotocamera dan?". Deze worden ook niet toegelaten in Fabric... ze raadden me ten strengste af deze proberen mee te nemen, want die zou worden ingenomen :(
Dus ik vrees geen plaatjes van Club Fabric... en al die toeristische bezienswaardigheden geloof ik wel :p |
Dikke bull joh, echt. Dat zeggen ze altijd om mensen af te schrikken zo'n ding mee te nemen...... gewoon doen, wedden dattie meekomt?
En dat 'afpakken' betekent dat ze hem achterhouden en je hem later op kan halen. Dus waar ben je bang voor? Ze nemen hem echt niet in om hem daarna aan een of ander sjacheraar te verkopen voor 10 euro :D |
|
|
| Tim81 |
| Ik snap ook wel dat ze hem niet afpakken en weggooien... maar ik zou mijn camera ook niet graag ergens in een Engels club afgeven! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dikke bull joh, echt. Dat zeggen ze altijd om mensen af te schrikken zo'n ding mee te nemen...... gewoon doen, wedden dattie meekomt?
|
Dat is volgens mij niet zo Bram... Er zijn nergens partypics van de Fabric te vinden op het net, alleen op hun eigen site... :rolleyes:
Thanks mensen, wij gaan het zeker naar ons zin hebben (ook al gaat Renske niet ;) ) Ik verwacht een 5 uurs set van Sasha aangezien er maar 2 mensen in de hoofdzaal geboekt staan die van 10 tot 7 open is :crazy:
We vliegen morgen vroeg vanaf Eindhoven met Ryanair.. zaterdag dus even een cultureel dagje... s'avond loooos en dan zondag ons bed in. Maandag avond weer terug. Dus dan ook nog tijd om iets te ondernemen! :) |
|
|
|
|