return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Sasha @ Fabric, Londen [21-05-05] (pg. 7)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by tijs08
Dat is volgens mij niet zo Bram... Er zijn nergens partypics van de Fabric te vinden op het net, alleen op hun eigen site... :rolleyes:


ik zou het er gewoon op gokken. Foto's zijn altijd leuk.
tijs08
quote:
Originally posted by Djeebie
Heel veel plezier inderdaad, maar dat zal vast wel lukken :) Jullie vertrekken zeker vanaf R'dam?

Ik vlieg morgenochtend om 10.00 uur naar Leeds vanaf A'dam. We worden koud (lees: bier) onthaald als het goed is :p En dan direct de pub in om de FA-cup finale tussen Manchester en Arsenal te kijken.


O, en jij ook veel plezier in Leeds Djeebie! :)

Over paar dagen komen we allemaal een paar pondjes lichter terug :p
M_Peror
Have fun everyone!
Dj Lex
Kheb er zin in! Verder kan ik me wel vinden in Tijs zijn weekendindeling! :D
tijs08
quote:
Originally posted by Dj Lex
Kheb er zin in! Verder kan ik me wel vinden in Tijs zijn weekendindeling! :D


Je zal wel moeten :p London here we come :crazy:
dj pdv
quote:
Originally posted by tijs08
Je zal wel moeten :p London here we come :crazy:



Veel plezier mannen!
Tim81
Doe Sasha de groeten van me ;)
tijs08
quote:
Originally posted by Tim81
Doe Sasha de groeten van me ;)


Ik denk dat hij dan wel om een absentbriefje vraagt :p
Tim81


Bij deze het briefje ;)

Helaas is Tim vandaag niet aanwezig.
Volgende keer zal hij er weer bij zijn.
Kom dus maar snel weer naar Nederland.
Groeten,
Moeder van Tim
Dj Lex
quote:
Originally posted by Tim81


Bij deze het briefje ;)

Helaas is Tim vandaag niet aanwezig.
Volgende keer zal hij er weer bij zijn.
Kom dus maar snel weer naar Nederland.
Groeten,
Moeder van Tim


Whaha nice! Succes dit weekend :D

mido
Gasten heel veel plezier!! :crazy:

Groeten van Remy D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Renske gaat heel waarschijnlijk niet meer, dat wisten jullie al?


Renske gaat wel.
En wij gaan looooooooos! :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement