|
Sasha @ Fabric, Londen [21-05-05] (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
Dat is volgens mij niet zo Bram... Er zijn nergens partypics van de Fabric te vinden op het net, alleen op hun eigen site... :rolleyes:
|
ik zou het er gewoon op gokken. Foto's zijn altijd leuk. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Heel veel plezier inderdaad, maar dat zal vast wel lukken :) Jullie vertrekken zeker vanaf R'dam?
Ik vlieg morgenochtend om 10.00 uur naar Leeds vanaf A'dam. We worden koud (lees: bier) onthaald als het goed is :p En dan direct de pub in om de FA-cup finale tussen Manchester en Arsenal te kijken. |
O, en jij ook veel plezier in Leeds Djeebie! :)
Over paar dagen komen we allemaal een paar pondjes lichter terug :p |
|
|
| M_Peror |
| Have fun everyone! |
|
|
| Dj Lex |
| Kheb er zin in! Verder kan ik me wel vinden in Tijs zijn weekendindeling! :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Kheb er zin in! Verder kan ik me wel vinden in Tijs zijn weekendindeling! :D |
Je zal wel moeten :p London here we come :crazy: |
|
|
| dj pdv |
| quote: | Originally posted by tijs08
Je zal wel moeten :p London here we come :crazy: |
Veel plezier mannen! |
|
|
| Tim81 |
| Doe Sasha de groeten van me ;) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Doe Sasha de groeten van me ;) |
Ik denk dat hij dan wel om een absentbriefje vraagt :p |
|
|
| Tim81 |
Bij deze het briefje ;)
Helaas is Tim vandaag niet aanwezig.
Volgende keer zal hij er weer bij zijn.
Kom dus maar snel weer naar Nederland.
Groeten,
Moeder van Tim |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Tim81
Bij deze het briefje ;)
Helaas is Tim vandaag niet aanwezig.
Volgende keer zal hij er weer bij zijn.
Kom dus maar snel weer naar Nederland.
Groeten,
Moeder van Tim |
Whaha nice! Succes dit weekend :D |
|
|
| mido |
Gasten heel veel plezier!! :crazy:
Groeten van Remy D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Renske gaat heel waarschijnlijk niet meer, dat wisten jullie al?
|
Renske gaat wel.
En wij gaan looooooooos! :tongue2 |
|
|
|
|