return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Beta-camping (pg. 2)
View this Thread in Original format
Xilver
Ja, ik wil wel mee kamperen. Dus Jasper, als ge wilt meerijden, zulde moeten blijven slapen.
Pumaz
Ik zit te denken niet naar Lloret te gaan dit jaar maar mee te gaan camperen, zo graag wil ik gaan :)

Plus, mijn broer heeft een tent :)
Xilver
quote:
Originally posted by Pumaz
Plus, mijn broer heeft een tent :)


De vetzak...
Pumaz
quote:
Originally posted by Xilver
De vetzak...

Hij is nog magerder dan mij :D
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En is één van die 3 mensen Cresto zelf? :)


heel subtiel, J :p


on topic -> Dance Valley is helemaal niks voor mij, veel te groot. maw, ik pas:o
Kaidreas
quote:
Originally posted by Xilver
De vetzak...

ej vetzak stopt is met die vetzakkerij!


Note to iedereen, probeer deze thread zo clean mogelijk te houden (kzal ook men best doen)
tis maar dat we op den duur niet met 200 pagina's zitten gewoon voor te zien wie er mee gaat of niet.

dus tot nu toe hebben we.


hoogstwaarschijnlijk:

Eigeil +biatch (eagle + vriendin)
Jasper (+ Zehra---> ik verplicht u)
pumaz+ broer zen tent
Cresto
nyah (anja dus :D )
wilver
lizzy
Kaidreas

aan het overwegen, ma laat ZEKER nog iets weten:
Aurelie







ow ja... nog iets vervoer zal ws ook een probleem zijn. 2 dagen is niet niks, dus dat staat gelijk met veel drank/tentjes/rommel/weet ik veel wat nog allemaal.
als we met wat volk zijn, kan ik anders nog eens een prijsje vragen aan de "blauvoet" (busbedrijf van TE)
dan kunnen we alle rommel daar in steken.
laat maar weten moesten er nog slimme ideetjes komen.
Jasperovitsj
Volgens mij gaat Jack z'n broer ni mee, alleen zijn tent :p
Bomar
Da lijkt me een zalig plan!!!!
Kan ik eindelijk eens kennis maken met de beta's;
maar ik weet nog wel niet of ik dan op vakantie ben in het buitenland, dus nog effe afwachten; ik zou echt graag eens
naar Dance Valley willen gaan;

ik heb thuis twee tenten (allebei voor twee personen) en ik kan zelfs een hele caravan meenemen als het moet (3 personen in bed en 3 personen in voortent), dus vervoer is ook geen probleem :tongue2
Eagle`
Okay volk genoeg dus. Ik ben hier ver den enigste precies da al iet of wa ervaring heeft met camperen (nvdr. Werchter). Ik geef al wat info wa ge allemo vandoen hebt


1)Voituren of ne partybuske, zon een oud vw camionetje, om naar daar te bollen. Openbaar vervoer is uit den boze.

2)Tenten

3)ingangticket ;)

4)ne grill om te bbq en 3 lege flaske jumpiler( beste vorm)

5)een plastisc schaaltje om kolen in te leggen

6)Echte kolen en da alleen geen andere kloterij. 2 jaar geleje hadde we zo is ne ikea bbq van men klote gekocht in den makro. met van die speciale kolen zip/xibit blokskes bij en een of andere gel wa zogezegd moe beter branne. Ik zeg u da brandt voor geen klote, die griete neffest ons met hun gas vurke hadden daar al een uur geten, en wijle ware nog altijd aant baggeren om da die kole in gang te krijgen.

7)van die grote kaarsen zo van die plate, of ge ziet gene zak tsavonds

8)nen aansteker of ge krijgt u vuur ni aan

9)van die doowapkoeke, das wel goe voor smorges

10)vlees voor een gans regiment (den barre diee gaat altijd bij renmans voor 50 euro vlees kopen voor pak weg ne man of vier, dus tel mo uit we zijn nu met wa meer ;)

11)pastas voor te eten, alst vlees op is

12)wcpapier

13)extra kleren

14)and last but not least, bakken bier :p



Kan zijn dak nog wa vergeten zen though


edit 15) ah verdoemme en geld natuurlijk :p
Jasperovitsj
16. Aflsuitbare kotszakskes, kwesite van stinkende spauw naast de tent te vermijden :p
17. Luchtverfrisser, voor moest punt 16 toch voorgevallen zijn :p


En ik ga eerlijk gezegd echt niet te veel drinken vrijdagavond... De volgende dag begint het ook weer vroeg, en ik heb geen zin om de hele zaterdag met een kater rond te strompelen in de brandende zon :nervous:

MikeVee
Denk eraan dat er strenge campingregels gaan zijn. Zou me niet verbazen dat je bijv. geen bbq of gasflessen mag meenemen.
djcresto
quote:
Originally posted by MikeVee
Denk eraan dat er strenge campingregels gaan zijn. Zou me niet verbazen dat je bijv. geen bbq of gasflessen mag meenemen.


dat kan zeker kloppen.

Verder Eigeeel zijn er hier nog mensen die heel wat ervaring hebben met kamperen hoor, me waves hand! :p

bv dwijlen, borsteltjes ben je al vergeten bij het materiaal. Ge moet alles een beke deftig kunnen afkuisen anders kunde u gerief thuis terug opzetten. Dingen als tafels, stoelen, bestek, borden kunnen ook altijd zeer handig zijn. Liefst wegwerp offcourse.

Ziehier pics van onze tentenkampen elke zomer
http://www.bcoudegem.be/fotos/fotomalmedy.htm
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement